ipH Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers Ltd: Brands με χρόνια ιστορίας
09:17 - 10 Ιουλίου 2023
Η ipH δραστηριοποιείται στον τομέα των FMCGs από το 1981. Ειδικεύεται στην εισαγωγή, επανασυσκευασία, διανομή και marketing προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που προορίζονται για το λιανεμπόριο και τον τομέα εστίασης.
H ipH συνεργάζεται με κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής τροφίμων παγκοσμίως, όπως Valio, Arla Foods, Starbucks, Danone, Mondelez, Ardo. Από το 1996 έχει την αποκλειστική διαχείριση της τροφοδοσίας των εστιατορίων McDonald’s στην Κύπρο, ενώ το 2011 δημιούργησε την επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής τροφίμων foodhaus, που σήμερα αριθμεί εννιά καταστήματα.
Εξέχουσες μάρκες της εταιρείας μετρούν χρόνια ιστορίας και ηγετικής παρουσίας σε πολλές χώρες του κόσμου.
VALIO
Με παρουσία πέραν των 60 χρόνων στην Κύπρο, το Valio κατέχει ηγετική θέση στα κίτρινα τυριά, με διάκριση στο Edam. Τα Valio παράγονται στη Φινλανδία από υψηλής ποιότητας γάλα και συσκευάζονται στην Κύπρο από την ipH. H Valio ξεχωρίζει για την ειδίκευσή της στα lactose-free, μια τάση η οποία μεγαλώνει σε ζήτηση και από τους Κύπριους καταναλωτές, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια.
LURPAK
Το βούτυρο LURPAK παράγεται από 100% αγνό γάλα Δανίας και συγκεκριμένα από τη γαλακτοκομική εταιρεία - κολοσσό Arla Foods. Είναι το ηγετικό brand στην κατηγορία του και σημειώνει συνεχή αύξηση τα τελευταία πέντε χρόνια. Το LURPAK Spreadable κατέχει πλέον περισσότερο από το 60% του μεριδίου αγοράς στην κατηγορία με τη νεότερη προσθήκη του LURPAK Garlic 125g.
ARLA
Το Arla Cream Cheese - φτιαγμένο με τέσσερα αγνά και φυσικά υλικά - έχει λανσάρει τις νέες, εντυπωσιακές και έγχρωμες του συσκευασίες τον Ιανουάριο του 2023 και από τότε τα προϊόντα σημειώνουν διψήφια αύξηση. Η σειρά αποτελείται από επτά γεύσεις εκ των οποίων οι lactose free, herbs & spices, pineapple cream κ.ά..
ARLA Protein
Τα Arla Protein, με την επιβλητική μαύρη συσκευασία τους, ενισχύουν την εικόνα και την αξία της κατηγορίας των πρωτεϊνούχων τροφίμων στα ψυγεία με τρεις διαφορετικές προτάσεις: Arla Cottage Cheese με τα λιγότερα λιπαρά στην κατηγορία (1,5%) και με 30g πρωτεΐνης, Arla Protein drinks low sugar με 25g πρωτεΐνης που έρχονται σε 3 διαφορετικές γεύσεις (Σοκολάτα/Βανίλια/Berry), Arla Protein Cheese slices, η νεότερη προσθήκη στην κατηγορία με μόνο 5% λιπαρά και 34g πρωτεΐνης.
Starbucks Chilled
Οι έτοιμοι παγωμένοι καφέδες Starbucks παράγονται από την Arla Foods Δανίας και περιέχουν 100% γνήσιο Arabica καφέ από τη Starbucks και αγνό, πραγματικό γάλα. Τα Starbucks Chilled παρουσιάζουν μια σημαντική κίνηση σε μερίδια αξίας και όγκου στην κατηγορία, καθώς και καθοριστική διψήφια αύξηση πωλήσεων τα τελευταία τρία χρόνια. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023, η επίδοση του brand είναι αξιοσημείωτη, καθώς η διάθεση και η διεύρυνση των προϊόντων Tripleshot και Skinny Latte στο κανάλι Impulse έχει αποδειχτεί πετυχημένη.
Pelargos
Το Pelargos, μια από τις νεότερες προσθήκες στην γκάμα της ipH, είναι το ηγετικό brand στην κατηγορία της ντομάτας στην Κύπρο. Το Pelargos, με το επαναλανσάρισμά του το 2021, σημειώνει ραγδαίους ρυθμούς ανάπτυξης, κυρίως λόγω και της επέκτασης της κατηγορίας, τις ενέργειες marketing σε in-store επίπεδο, με περισσότερη έμφαση στα υψηλής ποιότητας προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης και της σειράς «Σπιτική».
evian
Το εμφιαλωμένο μεταλλικό νερό evian παρουσίασε καινοτόμες εξελίξεις στην κυπριακή αγορά, όπως η διάθεση μπουκαλιών 100% rPET στην αγορά και η σφραγίδα Carbon Neutral, σημαντικό βήμα προς εξάλειψης εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά την παραγωγή. Το brand έχει κινηθεί με γιγαντιαία βήματα το 2023, με στόχο τoν φετινό διπλασιασμό του όγκου, έναντι του 2018.
Τα νέα evian sparkling μεγαλώνουν την γκάμα evian και ανοίγουν τον δρόμο στην κατηγορία του ανθρακούχου νερού.
FULFIL
Το πλέον φημισμένο και ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands πρωτεϊνούχων σοκολατών στην Ευρώπη έχει κάνει το επαναλανσάρισμά του κατά το 2022, με μια νέα γκάμα, ενισχυμένη γεύση και ακόμη περισσότερη απόλαυση. Οι μπάρες πρωτεΐνης FULFIL καταπλήσσουν την κατηγορία με την απίθανη τους γεύση και την απίστευτη γρήγορη πρόοδό τους, κατατάσσοντας το brand σε σημαντική θέση στην κατηγορία των ambient products για την ipH.
Edesma
Το Edesma, παράγεται από την ipH σαν υψηλής ποιότητας own label brand και κατέχει πρωτοπόρο θέση στην κατηγορία των κατεψυγμένων λαχανικών, οσπρίων, θαλασσινών, finger food και μπέργκερς από το 1990.
Το πρώτο εξάμηνο, το brand σημείωσε διψήφια αύξηση, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν καλύτερης ποιότητας προϊόντα και προτιμούν τη μείωση του food waste.
Μακροχρόνια γνώση και εμπειρία
Το 2022, η αγορά είχε εξελιχθεί σε ένα ανταγωνιστικό πεδίο με μεγάλες προκλήσεις, όπως ο πληθωρισμός, οι ελλείψεις πρώτων υλών και οι αλλεπάλληλες αυξήσεις τιμών σε κύρια αγαθά.
Η ipH, με γνώμονα τη μακροχρόνια γνώση και εμπειρία της, έδωσε έμφαση στο κτίσιμο μια δυνατής εικόνας τόσο στις υπηρεσίες που παρέχει όσο και στα προϊόντα που διοχετεύει στην αγορά.
Η εξερεύνηση νέων τάσεων και προϊοντικών κατηγοριών, η καινοτομία στην παρουσίαση αυτών, καθώς και η στρατηγική επέκταση του νέου, εκσυγχρονισμένου κέντρου αποθήκευσης και διανομής που θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβρη του 2023, θα εξυπηρετήσει ένα μεγαλύτερο όγκο εργασιών και θα διευρύνει τη δυναμικότητα και παρουσία της ipH, καθώς και την συνολική εικόνα και διαθεσιμότητα των brands που εξυπηρετεί η εταιρεία.
Σήμερα, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει δυναμικά σε στρατηγικές και πλάνα των brands με νέες ή και ανανεωμένες συνεργασίες, εκτοξεύοντας έτσι τον κύκλο εργασιών και το συνολικό turnover σε νέα επίπεδα - ρεκόρ.
Oμάδα Marketing
Μαργαρίτα Φωτιάδη, Commercial Director
Τίνα Γαβριηλίδου, Group Marketing Manager
Φωτούλα Νικολάου,Senior Brand Manager
Αλέξανδρος Παρασκευαΐδης, Brand Manager
Μαρία Καζαντζή, Brand Manager
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Γιάννου Κρανιδιώτη 166, 2235, Λατσιά, Λευκωσία
Ταχυδρομικό κιβώτιο: 25300, 1308, Λευκωσία | Τηλέφωνο: 22488400
Φαξ: 22488442 | E-mail: iph@iph.com.cy | Ιστοσελίδα: www.iph.com.cy