Υπεραγορές: Κερδίζουν έδαφος τα private labels, διαρκείς πιέσεις για αυξήσεις

Τη δυναμική τους εντείνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στις υπεραγορές, τα οποία εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο έχουν κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών.

Ανέκαθεν η ιδιωτική ετικέτα φιγούραρε στα ράφια των υπεραγορών, ωστόσο μετά τις απανωτές αυξήσεις και το κύμα ακρίβειας, οι καταναλωτές στράφηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό σε αυτά, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις αποτελούν πιο οικονομική επιλογή έναντι των επώνυμων μαρκών.

Σε όλες τις κατηγορίες
Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου ανέφερε ότι ενώ παλαιότερα οι καταναλωτές δεν έδιναν ευκαιρία στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συγκεκριμένων κατηγοριών, εντούτοις πλέον αποτελούν μέρος του καλαθιού ψωνίσματος.

«Στην αρχή λανσαρίστηκαν, για παράδειγμα, τα χαρτικά προϊόντα με ιδιωτική ετικέτα, ενώ πλέον το private label υπάρχει σε διάφορες κατηγορίες όπως τρόφιμα, ξηρές τροφές, προϊόντα ψυγείου ή κατάψυξης, καθαριστικά και προϊόντα προσωπικής υγιεινής, με τα οποία οι καταναλωτές έχουν χτίσει σχέση εμπιστοσύνης, μιας και συνδυάζουν ποιότητα και χαμηλή τιμή», επεσήμανε σχετικά.

Κάθε υπεραγορά, ανεξαρτήτως μεγέθους, έχει αναπτύξει τα δικά της προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία αποτελούν σοβαρή επιλογή στο καλάθι αγορών.

Καμία υπεραγορά δεν ρισκάρει τη φήμη της
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται τόσο στη διασφάλιση των ποιοτικών δεικτών όσο και τους σχολαστικούς ελέγχους προεπιλογής των προϊόντων από τη μονάδα παραγωγής, με την οποία συνεργάζονται οι λιανέμποροι.

«Καμία υπεραγορά δεν θα ρίσκαρε να βάλει στα ράφια της προϊόντα που δεν τηρούν τους ποιοτικούς δείκτες, καθώς καμία αλυσίδα δεν θα ρίσκαρε τη φήμη της», εξήγησε ο κ. Αντωνίου, σημειώνοντας ότι δεν νοείται υπεραγορά χωρίς private label προϊόντα.

Αιτήματα από προμηθευτές για αυξήσεις
Ερωτηθείς κατά πόσο είναι ιδιαίτερα αισθητές οι αυξήσεις στις τιμές των εν λόγω προϊόντων, τόνισε ότι αν και επηρεάστηκαν οι τιμές, εντούτοις αρκετά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παραμένουν πιο φθηνά σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα.

Τα αιτήματα από προμηθευτικές εταιρείες για αυξήσεις εξακολουθούν να υφίστανται και στο πλαίσιο αυτό οι λιανέμποροι τροφίμων επιχειρούν διαπραγμάτευση και άσκηση πίεσης προς τους προμηθευτές προκειμένου τα προϊόντα να φτάσουν όσο πιο φθηνά γίνεται στον τελικό καταναλωτή, χωρίς πάντα αυτό να είναι εφικτό.

«Θα διαπραγματευτούμε, θα ασκήσουμε σοβαρές πιέσεις και θα επιδιώξουμε τη χαμηλότερη δυνατή τιμή, αλλά αν οι αυξήσεις είναι δικαιολογημένες λόγω αύξησης κόστους, δεν μπορούμε να πετύχουμε κάτι», σημείωσε σχετικά ο γ.γ. του ΠΑΣΥΛΕ.

Οι υπεραγορές, οι οποίες δέχονται πρώτες τις διαμαρτυρίες και τα παράπονα από τους καταναλωτές για τυχόν αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων, συνεχίζουν τον μεταξύ τους οξύ ανταγωνισμό προχωρώντας σε μία διαρκή μάχη προσφορών, αναγνωρίζοντας ότι στην πλειοψηφία τους οι καταναλωτές ψωνίζουν πλέον με μοναδικό γνώμονα τη χαμηλότερη τιμή και την εξοικονόμηση κόστους.

Δειτε Επισης

Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. η απασχόληση στην Κύπρο-Τρίτη σε υπερειδίκευση εργαζομένων
Σε αυξητική τάση η αδήλωτη και παράνομη εργασία-Η έκκληση Παναγιώτου στους εργοδότες και τα νέα μέτρα
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Μάριος Ταννούσης: Η Κύπρος επενδυτικός προορισμός και πόλος σταθερότητας στην περιοχή
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση