Υπεραγορές: Κερδίζουν έδαφος τα private labels, διαρκείς πιέσεις για αυξήσεις

Τη δυναμική τους εντείνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στις υπεραγορές, τα οποία εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο έχουν κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών.

Ανέκαθεν η ιδιωτική ετικέτα φιγούραρε στα ράφια των υπεραγορών, ωστόσο μετά τις απανωτές αυξήσεις και το κύμα ακρίβειας, οι καταναλωτές στράφηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό σε αυτά, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις αποτελούν πιο οικονομική επιλογή έναντι των επώνυμων μαρκών.

Σε όλες τις κατηγορίες
Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου ανέφερε ότι ενώ παλαιότερα οι καταναλωτές δεν έδιναν ευκαιρία στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συγκεκριμένων κατηγοριών, εντούτοις πλέον αποτελούν μέρος του καλαθιού ψωνίσματος.

«Στην αρχή λανσαρίστηκαν, για παράδειγμα, τα χαρτικά προϊόντα με ιδιωτική ετικέτα, ενώ πλέον το private label υπάρχει σε διάφορες κατηγορίες όπως τρόφιμα, ξηρές τροφές, προϊόντα ψυγείου ή κατάψυξης, καθαριστικά και προϊόντα προσωπικής υγιεινής, με τα οποία οι καταναλωτές έχουν χτίσει σχέση εμπιστοσύνης, μιας και συνδυάζουν ποιότητα και χαμηλή τιμή», επεσήμανε σχετικά.

Κάθε υπεραγορά, ανεξαρτήτως μεγέθους, έχει αναπτύξει τα δικά της προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία αποτελούν σοβαρή επιλογή στο καλάθι αγορών.

Καμία υπεραγορά δεν ρισκάρει τη φήμη της
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται τόσο στη διασφάλιση των ποιοτικών δεικτών όσο και τους σχολαστικούς ελέγχους προεπιλογής των προϊόντων από τη μονάδα παραγωγής, με την οποία συνεργάζονται οι λιανέμποροι.

«Καμία υπεραγορά δεν θα ρίσκαρε να βάλει στα ράφια της προϊόντα που δεν τηρούν τους ποιοτικούς δείκτες, καθώς καμία αλυσίδα δεν θα ρίσκαρε τη φήμη της», εξήγησε ο κ. Αντωνίου, σημειώνοντας ότι δεν νοείται υπεραγορά χωρίς private label προϊόντα.

Αιτήματα από προμηθευτές για αυξήσεις
Ερωτηθείς κατά πόσο είναι ιδιαίτερα αισθητές οι αυξήσεις στις τιμές των εν λόγω προϊόντων, τόνισε ότι αν και επηρεάστηκαν οι τιμές, εντούτοις αρκετά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παραμένουν πιο φθηνά σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα.

Τα αιτήματα από προμηθευτικές εταιρείες για αυξήσεις εξακολουθούν να υφίστανται και στο πλαίσιο αυτό οι λιανέμποροι τροφίμων επιχειρούν διαπραγμάτευση και άσκηση πίεσης προς τους προμηθευτές προκειμένου τα προϊόντα να φτάσουν όσο πιο φθηνά γίνεται στον τελικό καταναλωτή, χωρίς πάντα αυτό να είναι εφικτό.

«Θα διαπραγματευτούμε, θα ασκήσουμε σοβαρές πιέσεις και θα επιδιώξουμε τη χαμηλότερη δυνατή τιμή, αλλά αν οι αυξήσεις είναι δικαιολογημένες λόγω αύξησης κόστους, δεν μπορούμε να πετύχουμε κάτι», σημείωσε σχετικά ο γ.γ. του ΠΑΣΥΛΕ.

Οι υπεραγορές, οι οποίες δέχονται πρώτες τις διαμαρτυρίες και τα παράπονα από τους καταναλωτές για τυχόν αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων, συνεχίζουν τον μεταξύ τους οξύ ανταγωνισμό προχωρώντας σε μία διαρκή μάχη προσφορών, αναγνωρίζοντας ότι στην πλειοψηφία τους οι καταναλωτές ψωνίζουν πλέον με μοναδικό γνώμονα τη χαμηλότερη τιμή και την εξοικονόμηση κόστους.

Δειτε Επισης

Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο