Υπεραγορές: Κερδίζουν έδαφος τα private labels, διαρκείς πιέσεις για αυξήσεις

Τη δυναμική τους εντείνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στις υπεραγορές, τα οποία εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο έχουν κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών.

Ανέκαθεν η ιδιωτική ετικέτα φιγούραρε στα ράφια των υπεραγορών, ωστόσο μετά τις απανωτές αυξήσεις και το κύμα ακρίβειας, οι καταναλωτές στράφηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό σε αυτά, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις αποτελούν πιο οικονομική επιλογή έναντι των επώνυμων μαρκών.

Σε όλες τις κατηγορίες
Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου ανέφερε ότι ενώ παλαιότερα οι καταναλωτές δεν έδιναν ευκαιρία στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συγκεκριμένων κατηγοριών, εντούτοις πλέον αποτελούν μέρος του καλαθιού ψωνίσματος.

«Στην αρχή λανσαρίστηκαν, για παράδειγμα, τα χαρτικά προϊόντα με ιδιωτική ετικέτα, ενώ πλέον το private label υπάρχει σε διάφορες κατηγορίες όπως τρόφιμα, ξηρές τροφές, προϊόντα ψυγείου ή κατάψυξης, καθαριστικά και προϊόντα προσωπικής υγιεινής, με τα οποία οι καταναλωτές έχουν χτίσει σχέση εμπιστοσύνης, μιας και συνδυάζουν ποιότητα και χαμηλή τιμή», επεσήμανε σχετικά.

Κάθε υπεραγορά, ανεξαρτήτως μεγέθους, έχει αναπτύξει τα δικά της προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία αποτελούν σοβαρή επιλογή στο καλάθι αγορών.

Καμία υπεραγορά δεν ρισκάρει τη φήμη της
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται τόσο στη διασφάλιση των ποιοτικών δεικτών όσο και τους σχολαστικούς ελέγχους προεπιλογής των προϊόντων από τη μονάδα παραγωγής, με την οποία συνεργάζονται οι λιανέμποροι.

«Καμία υπεραγορά δεν θα ρίσκαρε να βάλει στα ράφια της προϊόντα που δεν τηρούν τους ποιοτικούς δείκτες, καθώς καμία αλυσίδα δεν θα ρίσκαρε τη φήμη της», εξήγησε ο κ. Αντωνίου, σημειώνοντας ότι δεν νοείται υπεραγορά χωρίς private label προϊόντα.

Αιτήματα από προμηθευτές για αυξήσεις
Ερωτηθείς κατά πόσο είναι ιδιαίτερα αισθητές οι αυξήσεις στις τιμές των εν λόγω προϊόντων, τόνισε ότι αν και επηρεάστηκαν οι τιμές, εντούτοις αρκετά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παραμένουν πιο φθηνά σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα.

Τα αιτήματα από προμηθευτικές εταιρείες για αυξήσεις εξακολουθούν να υφίστανται και στο πλαίσιο αυτό οι λιανέμποροι τροφίμων επιχειρούν διαπραγμάτευση και άσκηση πίεσης προς τους προμηθευτές προκειμένου τα προϊόντα να φτάσουν όσο πιο φθηνά γίνεται στον τελικό καταναλωτή, χωρίς πάντα αυτό να είναι εφικτό.

«Θα διαπραγματευτούμε, θα ασκήσουμε σοβαρές πιέσεις και θα επιδιώξουμε τη χαμηλότερη δυνατή τιμή, αλλά αν οι αυξήσεις είναι δικαιολογημένες λόγω αύξησης κόστους, δεν μπορούμε να πετύχουμε κάτι», σημείωσε σχετικά ο γ.γ. του ΠΑΣΥΛΕ.

Οι υπεραγορές, οι οποίες δέχονται πρώτες τις διαμαρτυρίες και τα παράπονα από τους καταναλωτές για τυχόν αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων, συνεχίζουν τον μεταξύ τους οξύ ανταγωνισμό προχωρώντας σε μία διαρκή μάχη προσφορών, αναγνωρίζοντας ότι στην πλειοψηφία τους οι καταναλωτές ψωνίζουν πλέον με μοναδικό γνώμονα τη χαμηλότερη τιμή και την εξοικονόμηση κόστους.

Δειτε Επισης

Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Μαρία Μαρκίδου Γεωργιάδου: Το Cyprus Seeds ανάμεσα στα κορυφαία εκκολαπτήρια startups στην Ευρώπη