Γαλακτοβιομηχανία Αλάμπρα: «Αφοσίωση στη... ζωή» σε συνεργασία με τις υπεραγορές MAS

Έχοντας έντονο το αίσθημα της κοινωνικής υπευθυνότητας και κάνοντας πράξη την υπόσχεσή της για συνεχή προσφορά στην κοινωνία, η Γαλακτοβιομηχανία Αλάμπρα έχει προχωρήσει με την έναρξη της εκστρατείας «Αφοσίωση στη... ζωή».

Στόχος της νέας ενέργειας, που εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Γαλακτοβιομηχανίας και υλοποιείται σε πρώτη φάση σε συνεργασία με τις Υπεραγορές MAS, είναι η οικονομική ενίσχυση του Ιδρύματος Αλκίνοος Αρτεμίου, για παιδιά με ογκολογικές και αιματολογικές παθήσεις.

Συγκεκριμένα, με την αγορά οποιασδήποτε συσκευασίας Φρέσκου Κυπριακού Γάλακτος ΑΛΑΜΠΡΑ (1L, 1.5L ή 2L) από τα ψυγεία των Υπεραγορών MAS, θα προσφέρονται στο ίδρυμα Αλκίνοος Αρτεμίου 3 σεντς ανά λίτρο.

Το ίδρυμα Αλκίνοος Αρτεμίου συστάθηκε το 2021 στη μνήμη του μικρού Αλκίνοου Αρτεμίου, ο οποίος πέθανε από καρκίνο τον Δεκέμβριο του 2020. Μέσα από την εκστρατεία αυτή, η εταιρεία θέλει να συμβάλει στο πολυσχιδές έργο και στην προσπάθεια του Ιδρύματος να προσφέρει ποιοτικότερη, πιο ανακουφιστική και πιο ευχάριστη φροντίδα και διαβίωση, στα παιδιά που νοσηλεύονται σε ογκολογικές - αιματολογικές κλινικές στην Κύπρο και το εξωτερικό.

Η Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ έχει αποδείξει επανειλημμένα, με μία πλειάδα ενεργειών και συντονισμένων εκστρατειών, ότι η εταιρική υπευθυνότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας της, το οποίο υπηρετεί αδιάκοπα με συνέπεια, αφοσίωση και ευαισθησία. Η προσφορά στην κυπριακή κοινωνία, η αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο, η ευημερία των παιδιών και η προστασία του περιβάλλοντος, είναι τομείς που διαχρονικά βρίσκονται στο επίκεντρο των κοινωνικών της δράσεων.

Η Γαλακτοβιομηχανία Αλάμπρα αντιλαμβάνεται την κοινωνική προσφορά ως ανταπόδοση για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Και θα εξακολουθήσει να πραγματοποιεί ανάλογες δράσεις, δίνοντας συνέχεια στο κοινωνικό της έργο.

Δειτε Επισης

«Όπλα» στους αιγοπροβατοτρόφους για αύξηση παραγωγής γάλακτος-Ανεβαίνει στο 20% η ποσόστωση για ΠΟΠ
EMBIO Diagnostics και Χαραλαμπίδης Κρίστης ενώνουν δυνάμεις για προώθηση βιώσιμης γαλακτοκομικής παραγωγής
Nicosia Mall: Στήριξη στην κοινωνία και το περιβάλλον
Έσπασε κάθε ρεκόρ το παγκόσμιο εμπόριο το 2024-Άγγιξε τα 33 τρις δολάρια
Η DeLeMa McCann υπογράφει την επετειακή καμπάνια των 80χρονων της Χαραλαμπίδης Κρίστης
So-Easy Stores... Αέρας άνοιξης στα βολικά και γρήγορα ψώνια
Φάνος Ν. Επιφανίου και ALUMINCO ενώνουν δυνάμεις και ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά των συστημάτων αλουμινίου
Εδραιώνουν τη δυναμική τους τα υβριδικά αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 44%-Ποιες μάρκες προτιμούν οι αγοραστές
Κωτσόβολος: Ενώνει δυνάμεις και καλεί τους καταναλωτές να κάνουν react σε μια μεγάλη δράση ανακύκλωσης
Μικρή άνοδος στο χονδρικό εμπόριο το δ’ τρίμηνο του 2024, μεγαλύτερη αύξηση στα οχήματα