powered by

Η τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα της διαφήμισης και του marketing

Το μέλλον του μάρκετινγκ αναδιαμορφώνεται συνεχώς από τις αναδυόμενες τεχνολογίες και τις εξελισσόμενες τάσεις του κλάδου. Για να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό και να μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπό τους, οι ψηφιακοί marketeers πρέπει να αγκαλιάσουν την καινοτομία και την προσαρμοστικότητα.

Οι ομιλητές του πάνελ με τίτλο «Digital Marketing Panel Discussion: Embracing Innovation And Adaptability» μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference, προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις για τις αναδυόμενες τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Ο Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director, Webarts, έθεσε το ερώτημα για το ποιες είναι οι καλύτερες πρακτικές που μπορούν οι marketeers να χρησιμοποιούνται, με βάση της νέας τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο Ανδρέας Παύλου, Digital Services Director, Delema McCann Cyprus, στη δική τοποθέτηση αναφέρθηκε σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και ότι αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο marketing.

«Η εξέλιξη είναι τόσο μεγάλη και ραγδαία, που πολλές φορές μέχρι να τις προλάβουμε, έρχεται το επόμενο πράγμα. Το δύσκολο είναι να ακολουθείς τις τάσεις», σχολίασε. Έθεσε επίσης το ζήτημα ηθικής για το τι πλέον είναι αληθινό και τι έχει δημιουργηθεί από ΑΙ. Σχολίασε επίσης, ότι αναλόγως του κοινού που θέλει ο διαφημιζόμενος να προσεγγίσει, θα αξιοποιήσει την ανάλογη πλατφόρμα.

Ο Περικλής Έλληνας, Founder and Managing Director of ImarComms Digital, μίλησε για τη νέα εποχή των Google Analytics. «Είναι θετικό γιατί το Google είναι ακόμα δωρεάν και μετράει με ΑΙ terms. Θα βοηθήσει να ξέρουμε, αν κάτι που ήρθε από ΑΙ δούλεψε διαφημιστικά», είπε και πρόσθεσε: «Είναι πολύ σημαντικές οι αναλύσεις. Αυτό λείπει». Για το κομμάτι των μετρήσεων, ο κ. Έλληνας ανέφερε ότι «δεν γίνεται να υπάρχει μόνο ένα KPI. Πρέπει να έχεις πάρα πολύ καλή γνώση της αγοράς και του καταναλωτή που θέλεις να προσεγγίσεις, για να βάλεις τα σωστά KPI για να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα».

Ο Φοίβος Φοίβου, Digital Marketing Director, Partners Connected Communications, είπε στη δική του τοποθέτηση ότι όταν το ΑΙ και η ανθρώπινη νοημοσύνη συνυπάρχουν, τότε υπάρχει μεγαλύτερο αποτέλεσμα. «Το ΑΙ που είναι ενσωματωμένο στις πλατφόρμες διαφήμισης, ήρθε να αφαιρέσει το κομμάτι του assumption, και μέσα από τα εργαλεία που έχει μας ενημερώνει τι λειτουργεί πιο σωστά», εξήγησε. «Η ανθρώπινη νοημοσύνη έχει πρωτεύοντα ρόλο για να τα αναλύσει όλα αυτά», υπέδειξε.

Ο Πέτρος Ηρακλέους, Client Service & Operations Director, ORB Communications, σχολίασε ότι στην τελική «είναι ο άνθρωπος που θα κρίνει το αποτέλεσμα ενός ΑΙ». Για τον ίδιο, η διαφήμιση πρέπει να προκαλεί το συναίσθημα και την προσοχή. «Με βάση το διαθέσιμο κεφάλαιο μπορούμε να προκαλέσουμε το συναίσθημα σε μια διαφήμιση», επισήμανε.

Δειτε Επισης

Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ευελπιστεί σε έγκριση της ευρωπαϊκής σύμβασης για την προστασία των δικηγόρων από το Υπουργικό ο Βορκάς
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Βραβεία Νεανικής Επιχειρηματικότητας ΚΕΒΕ-Άρχισε η υποβολή αιτήσεων για τα «Γε’ νέο Επιχειρείν 2025»
Μήνυμα Χριστοδουλίδη στις συντεχνίες για την ΑΤΑ…. «Να βοηθούμε πραγματικά αυτούς που έχουν ανάγκη»
Το ποδόσφαιρο ενώνει, η προσφορά δυναμώνει-Μια ξεχωριστή αγωνιστική αφιερωμένη στο TELETHON Κύπρου
Το The Landmark Nicosia Towers με την σφραγίδα ποιότητας της Alusteel
Αναβάθμισε τις καταθέσεις της Τρ. Κύπρου ο Moody’s-Η υψηλότερη αξιολόγηση μεταξύ ελληνικών και κυπριακών τραπεζών
Harm Reduction Conference 2025: Η ασφάλεια στους χώρους εργασίας
Καμπανάκι Συμβουλίου Εγγραφής Κτηματομεσιτών: 125 καταδίκες για παράνομη κτηματομεσιτεία το 2024