powered by

Η τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα της διαφήμισης και του marketing

Το μέλλον του μάρκετινγκ αναδιαμορφώνεται συνεχώς από τις αναδυόμενες τεχνολογίες και τις εξελισσόμενες τάσεις του κλάδου. Για να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό και να μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπό τους, οι ψηφιακοί marketeers πρέπει να αγκαλιάσουν την καινοτομία και την προσαρμοστικότητα.

Οι ομιλητές του πάνελ με τίτλο «Digital Marketing Panel Discussion: Embracing Innovation And Adaptability» μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference, προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις για τις αναδυόμενες τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Ο Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director, Webarts, έθεσε το ερώτημα για το ποιες είναι οι καλύτερες πρακτικές που μπορούν οι marketeers να χρησιμοποιούνται, με βάση της νέας τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο Ανδρέας Παύλου, Digital Services Director, Delema McCann Cyprus, στη δική τοποθέτηση αναφέρθηκε σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και ότι αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο marketing.

«Η εξέλιξη είναι τόσο μεγάλη και ραγδαία, που πολλές φορές μέχρι να τις προλάβουμε, έρχεται το επόμενο πράγμα. Το δύσκολο είναι να ακολουθείς τις τάσεις», σχολίασε. Έθεσε επίσης το ζήτημα ηθικής για το τι πλέον είναι αληθινό και τι έχει δημιουργηθεί από ΑΙ. Σχολίασε επίσης, ότι αναλόγως του κοινού που θέλει ο διαφημιζόμενος να προσεγγίσει, θα αξιοποιήσει την ανάλογη πλατφόρμα.

Ο Περικλής Έλληνας, Founder and Managing Director of ImarComms Digital, μίλησε για τη νέα εποχή των Google Analytics. «Είναι θετικό γιατί το Google είναι ακόμα δωρεάν και μετράει με ΑΙ terms. Θα βοηθήσει να ξέρουμε, αν κάτι που ήρθε από ΑΙ δούλεψε διαφημιστικά», είπε και πρόσθεσε: «Είναι πολύ σημαντικές οι αναλύσεις. Αυτό λείπει». Για το κομμάτι των μετρήσεων, ο κ. Έλληνας ανέφερε ότι «δεν γίνεται να υπάρχει μόνο ένα KPI. Πρέπει να έχεις πάρα πολύ καλή γνώση της αγοράς και του καταναλωτή που θέλεις να προσεγγίσεις, για να βάλεις τα σωστά KPI για να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα».

Ο Φοίβος Φοίβου, Digital Marketing Director, Partners Connected Communications, είπε στη δική του τοποθέτηση ότι όταν το ΑΙ και η ανθρώπινη νοημοσύνη συνυπάρχουν, τότε υπάρχει μεγαλύτερο αποτέλεσμα. «Το ΑΙ που είναι ενσωματωμένο στις πλατφόρμες διαφήμισης, ήρθε να αφαιρέσει το κομμάτι του assumption, και μέσα από τα εργαλεία που έχει μας ενημερώνει τι λειτουργεί πιο σωστά», εξήγησε. «Η ανθρώπινη νοημοσύνη έχει πρωτεύοντα ρόλο για να τα αναλύσει όλα αυτά», υπέδειξε.

Ο Πέτρος Ηρακλέους, Client Service & Operations Director, ORB Communications, σχολίασε ότι στην τελική «είναι ο άνθρωπος που θα κρίνει το αποτέλεσμα ενός ΑΙ». Για τον ίδιο, η διαφήμιση πρέπει να προκαλεί το συναίσθημα και την προσοχή. «Με βάση το διαθέσιμο κεφάλαιο μπορούμε να προκαλέσουμε το συναίσθημα σε μια διαφήμιση», επισήμανε.

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College