Alexandru Ursu: Τα δεδομένα των χρηστών και ο... πόλεμος στον χώρο του μάρκετινγκ
InBusinessNews 14:19 - 30 Ιουνίου 2023
O Alexandru Ursu, Marketing Cloud-Regional Account Manager, Salesforce, μίλησε στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference, για τις τάσεις του marketing και ποιες είναι οι στρατηγικές που μπορούν να ακολουθηθούν.
«Αυτό το οποίο μας ζητείται όλο και περισσότερο είναι ότι πρέπει να παραδίδουμε περισσότερη ποιότητα. Την ίδια ώρα, οι πελάτες έχουν νέες απαιτήσεις», είπε μεταξύ άλλων, και πρόσθεσε ότι «πρέπει να ξέρουμε τι θέλει ο πελάτης και να προσαρμοζόμαστε σε αυτό».
Έκανε λόγο για «πόλεμο» στον χώρο του μάρκετινγκ αναφορικά με τα δεδομένα των χρηστών, από εταιρείες και διαφημιστές. «Πρέπει να καταλάβουμε ότι το marketing είναι κάτι που γίνεται σε πολλά επίπεδα. Online, offline παντού. Πρέπει να βρούμε τρόπο να τα ενώσουμε όλα αυτά», τόνισε.
«Όλοι μιλάνε για digital transformation. Αλλά δεν ξέρουν τι εννοούν» σχολίασε, για να υποδείξε πως « αυτό είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει».
Τόνισε ακόμη ότι οι marketeers πρέπει να επικεντρωθούν στο πώς συλλέγουν δεδομένα και πώς τα χρησιμοποιούν στον χώρο της διαφήμισης. «Αυτό σκέφτονται οι περισσότεροι σήμερα, το πώς θα δημιουργηθεί μία καμπάνια και σε ποιο μέσο θα δοθεί», επισήμανε.
Και έστειλε το μήνυμα «τα σκουπίδια που παραδίδονται με ταχύτητα φωτός, είναι πάλι σκουπίδια».