powered by

Alexandru Ursu: Τα δεδομένα των χρηστών και ο... πόλεμος στον χώρο του μάρκετινγκ

O Alexandru Ursu, Marketing Cloud-Regional Account Manager, Salesforce, μίλησε στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference, για τις τάσεις του marketing και ποιες είναι οι στρατηγικές που μπορούν να ακολουθηθούν.

«Αυτό το οποίο μας ζητείται όλο και περισσότερο είναι ότι πρέπει να παραδίδουμε περισσότερη ποιότητα. Την ίδια ώρα, οι πελάτες έχουν νέες απαιτήσεις», είπε μεταξύ άλλων, και πρόσθεσε ότι «πρέπει να ξέρουμε τι θέλει ο πελάτης και να προσαρμοζόμαστε σε αυτό».

Έκανε λόγο για «πόλεμο» στον χώρο του μάρκετινγκ αναφορικά με τα δεδομένα των χρηστών, από εταιρείες και διαφημιστές. «Πρέπει να καταλάβουμε ότι το marketing είναι κάτι που γίνεται σε πολλά επίπεδα. Online, offline παντού. Πρέπει να βρούμε τρόπο να τα ενώσουμε όλα αυτά», τόνισε.

«Όλοι μιλάνε για digital transformation. Αλλά δεν ξέρουν τι εννοούν» σχολίασε, για να υποδείξε πως « αυτό είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει».

Τόνισε ακόμη ότι οι marketeers πρέπει να επικεντρωθούν στο πώς συλλέγουν δεδομένα και πώς τα χρησιμοποιούν στον χώρο της διαφήμισης. «Αυτό σκέφτονται οι περισσότεροι σήμερα, το πώς θα δημιουργηθεί μία καμπάνια και σε ποιο μέσο θα δοθεί», επισήμανε.

Και έστειλε το μήνυμα «τα σκουπίδια που παραδίδονται με ταχύτητα φωτός, είναι πάλι σκουπίδια».

Δειτε Επισης

«Πολύ υποσχόμενη η κυπριακή αμυντική βιομηχανία»-Διψήφιος αριθμός κυπριακών εταιρειών στην DEFEA 2025
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ευελπιστεί σε έγκριση της ευρωπαϊκής σύμβασης για την προστασία των δικηγόρων από το Υπουργικό ο Βορκάς
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Βραβεία Νεανικής Επιχειρηματικότητας ΚΕΒΕ-Άρχισε η υποβολή αιτήσεων για τα «Γε’ νέο Επιχειρείν 2025»
Μήνυμα Χριστοδουλίδη στις συντεχνίες για την ΑΤΑ…. «Να βοηθούμε πραγματικά αυτούς που έχουν ανάγκη»
Το ποδόσφαιρο ενώνει, η προσφορά δυναμώνει-Μια ξεχωριστή αγωνιστική αφιερωμένη στο TELETHON Κύπρου
Το The Landmark Nicosia Towers με την σφραγίδα ποιότητας της Alusteel
Αναβάθμισε τις καταθέσεις της Τρ. Κύπρου ο Moody’s-Η υψηλότερη αξιολόγηση μεταξύ ελληνικών και κυπριακών τραπεζών
Harm Reduction Conference 2025: Η ασφάλεια στους χώρους εργασίας