powered by

Alexandru Ursu: Τα δεδομένα των χρηστών και ο... πόλεμος στον χώρο του μάρκετινγκ

O Alexandru Ursu, Marketing Cloud-Regional Account Manager, Salesforce, μίλησε στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference, για τις τάσεις του marketing και ποιες είναι οι στρατηγικές που μπορούν να ακολουθηθούν.

«Αυτό το οποίο μας ζητείται όλο και περισσότερο είναι ότι πρέπει να παραδίδουμε περισσότερη ποιότητα. Την ίδια ώρα, οι πελάτες έχουν νέες απαιτήσεις», είπε μεταξύ άλλων, και πρόσθεσε ότι «πρέπει να ξέρουμε τι θέλει ο πελάτης και να προσαρμοζόμαστε σε αυτό».

Έκανε λόγο για «πόλεμο» στον χώρο του μάρκετινγκ αναφορικά με τα δεδομένα των χρηστών, από εταιρείες και διαφημιστές. «Πρέπει να καταλάβουμε ότι το marketing είναι κάτι που γίνεται σε πολλά επίπεδα. Online, offline παντού. Πρέπει να βρούμε τρόπο να τα ενώσουμε όλα αυτά», τόνισε.

«Όλοι μιλάνε για digital transformation. Αλλά δεν ξέρουν τι εννοούν» σχολίασε, για να υποδείξε πως « αυτό είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει».

Τόνισε ακόμη ότι οι marketeers πρέπει να επικεντρωθούν στο πώς συλλέγουν δεδομένα και πώς τα χρησιμοποιούν στον χώρο της διαφήμισης. «Αυτό σκέφτονται οι περισσότεροι σήμερα, το πώς θα δημιουργηθεί μία καμπάνια και σε ποιο μέσο θα δοθεί», επισήμανε.

Και έστειλε το μήνυμα «τα σκουπίδια που παραδίδονται με ταχύτητα φωτός, είναι πάλι σκουπίδια».

Δειτε Επισης

Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ
Κάνει... παιχνίδι ο Budzinski-Παραχωρεί γη και κλειστό χώρο για τις ανάγκες της ΑΕΛ ο νέος μέτοχος