Α. Eriksen: Σαρωτικές αλλαγές στην αγορά του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας
InBusinessNews 10:08 - 30 Ιουνίου 2023
H εποχή του Web3 υποχρεώνει τις επιχειρήσεις στην οικοδόμηση επωνυμιών μέσα από purpose-driven εκστρατείες. Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα της παρουσίασης του Arnt Eriksen, Chief Strategy Officer, Founder (Creative Alchemist, ChangeMaker) της Marketing at Heart.
Μιλώντας στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference, εξήγησε ότι οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και η αποκεντρωμένη φύση του ψηφιακού τοπίου, ευθυγραμμίζονται. «Με τις τεχνολογίες Web3, οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στην πληροφόρηση και τη διαφάνεια, καθιστώντας τους πιο απαιτητικούς ως προς τις αξίες που ενσαρκώνουν τα brand που επλέγουν», εξήγησε. Πρόσθεσε πως οι αξίες αυτές είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τη βιωσιμότητα και τον κοινωνικό αντίκτυπο.
Επιπλέον, οι αποκεντρωμένες πλατφόρμες του Web3 δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να είναι αναπόσπαστο μέρος της επωνυμίας, συν-δημιουργώντας αξία. Κάπως έτσι, οι επωνυμίες είναι πλέον σε θέση να διαφοροποιηθούν, να εμπνεύσουν και να ευδοκιμήσουν στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαφήμισης.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο ιδρυτής της δημοφιλούς εταιρείας ανέλυσε την επιρροή που έχουν οι purpose-driven στρατηγικές στο καταναλωτικό κοινό αλλά και τους λόγους για τους οποίους οι Oργανισμοί που δεσμεύονται στην ανάπτυξη στρατηγικών με σκοπό έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους καταναλωτές και δημιουργούν θετική επίδραση στην κοινωνία.
«Να κατανοείς καλά τον πελάτη, να είσαι διαφανής να έχεις ενσυναίσθηση και ήθος, να κάνεις πράξεις τις ιδέες σου και το κυριότερο να έχεις ταχύτητα και κατεύθυνση», είπε, τέλος, καλώντας τους επαγγελματίες να είναι τολμηροί στο ταξίδι τους ώστε να φτάσουν… στη μαγεία.