Α. Eriksen: Σαρωτικές αλλαγές στην αγορά του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας

H εποχή του Web3 υποχρεώνει τις επιχειρήσεις στην οικοδόμηση επωνυμιών μέσα από purpose-driven εκστρατείες. Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα της παρουσίασης του Arnt Eriksen, Chief Strategy Officer, Founder (Creative Alchemist, ChangeMaker) της Marketing at Heart.

Μιλώντας στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference, εξήγησε ότι οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και η αποκεντρωμένη φύση του ψηφιακού τοπίου, ευθυγραμμίζονται. «Με τις τεχνολογίες Web3, οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στην πληροφόρηση και τη διαφάνεια, καθιστώντας τους πιο απαιτητικούς ως προς τις αξίες που ενσαρκώνουν τα brand που επλέγουν», εξήγησε. Πρόσθεσε πως οι αξίες αυτές είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τη βιωσιμότητα και τον κοινωνικό αντίκτυπο.

Επιπλέον, οι αποκεντρωμένες πλατφόρμες του Web3 δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να είναι αναπόσπαστο μέρος της επωνυμίας, συν-δημιουργώντας αξία. Κάπως έτσι, οι επωνυμίες είναι πλέον σε θέση να διαφοροποιηθούν, να εμπνεύσουν και να ευδοκιμήσουν στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο ιδρυτής της δημοφιλούς εταιρείας ανέλυσε την επιρροή που έχουν οι purpose-driven στρατηγικές στο καταναλωτικό κοινό αλλά και τους λόγους για τους οποίους οι Oργανισμοί που δεσμεύονται στην ανάπτυξη στρατηγικών με σκοπό έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους καταναλωτές και δημιουργούν θετική επίδραση στην κοινωνία.

«Να κατανοείς καλά τον πελάτη, να είσαι διαφανής να έχεις ενσυναίσθηση και ήθος, να κάνεις πράξεις τις ιδέες σου και το κυριότερο να έχεις ταχύτητα και κατεύθυνση», είπε, τέλος, καλώντας τους επαγγελματίες να είναι τολμηροί στο ταξίδι τους ώστε να φτάσουν… στη μαγεία.

Δειτε Επισης

Παρουσίαση της έρευνας για τον καρκίνο του μαστού του προγράμματος CARDIOCARE
Τιμητική διάκριση για Πετρολίνα και PPT Aviation Services από το Telethon
Η πορεία και το έργο της Α. Eracleous Electrical Installations Ltd
Δυνατή οικονομία για όλους: 3ο Φόρουμ Οικονομίας για το ΑΚΕΛ
Εμπιστεύομαι...
Στην έκδοση με τις 1000+μεγαλύτερες εταιρείες της Κύπρου-Επαγγελματικοί σύνδεσμοι ως κρίσιμοι φορείς της οικονομίας
Μάριος Ηροδότου: Ακριβή επένδυση, αλλά δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα οι επιχειρηματίες του κινηματογράφου
Παρουσίαση θεμάτων ανακύκλωσης και πράσινης ενέργειας από τον Όμιλο Green Energy και τον Δήμο Αμαθούντας
Διάλεξη με θέμα «Ψυχική υγεία στην εργασία» στα κεντρικά γραφεία του ομίλου της CNP Κύπρου
Το Where to Invest Forum έρχεται για να διευρύνει τους επενδυτικούς σας ορίζοντες