powered by

Α. Eriksen: Σαρωτικές αλλαγές στην αγορά του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας

H εποχή του Web3 υποχρεώνει τις επιχειρήσεις στην οικοδόμηση επωνυμιών μέσα από purpose-driven εκστρατείες. Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα της παρουσίασης του Arnt Eriksen, Chief Strategy Officer, Founder (Creative Alchemist, ChangeMaker) της Marketing at Heart.

Μιλώντας στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference, εξήγησε ότι οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και η αποκεντρωμένη φύση του ψηφιακού τοπίου, ευθυγραμμίζονται. «Με τις τεχνολογίες Web3, οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στην πληροφόρηση και τη διαφάνεια, καθιστώντας τους πιο απαιτητικούς ως προς τις αξίες που ενσαρκώνουν τα brand που επλέγουν», εξήγησε. Πρόσθεσε πως οι αξίες αυτές είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τη βιωσιμότητα και τον κοινωνικό αντίκτυπο.

Επιπλέον, οι αποκεντρωμένες πλατφόρμες του Web3 δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να είναι αναπόσπαστο μέρος της επωνυμίας, συν-δημιουργώντας αξία. Κάπως έτσι, οι επωνυμίες είναι πλέον σε θέση να διαφοροποιηθούν, να εμπνεύσουν και να ευδοκιμήσουν στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο ιδρυτής της δημοφιλούς εταιρείας ανέλυσε την επιρροή που έχουν οι purpose-driven στρατηγικές στο καταναλωτικό κοινό αλλά και τους λόγους για τους οποίους οι Oργανισμοί που δεσμεύονται στην ανάπτυξη στρατηγικών με σκοπό έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους καταναλωτές και δημιουργούν θετική επίδραση στην κοινωνία.

«Να κατανοείς καλά τον πελάτη, να είσαι διαφανής να έχεις ενσυναίσθηση και ήθος, να κάνεις πράξεις τις ιδέες σου και το κυριότερο να έχεις ταχύτητα και κατεύθυνση», είπε, τέλος, καλώντας τους επαγγελματίες να είναι τολμηροί στο ταξίδι τους ώστε να φτάσουν… στη μαγεία.

Δειτε Επισης

Δρ. Ρατζίβ Σινγκ: Σημαντικός ο ρόλος του Συμβουλίου IGC για την οικονομική συνεργασία Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου
Μαθήματα από χρηματοοικονομικά λάθη που πληρώσαμε ακριβά...«Νόμιζα ότι έκανα μια έξυπνη επένδυση, αλλά έχασα τα πάντα»
Η Generation Z αλλάζει τους κανόνες...Τα ευρήματα της πρώτης έρευνας στην Κύπρο που διοργάνωσε η Cablenet
Ξενάγηση στο υπό ανέγερση υπερσύγχρονο ερευνητικό κέντρο του ΙΝΓΚ-Έργο υψηλής στρατηγικής σημασίας για την χώρα
Το CIM παρουσιάζει την πλατφόρμα «i-CIM» για διασύνδεση της αγοράς εργασίας με τους φοιτητές και απόφοιτους του
Primetel: Ο στρατηγικός συνεργάτης που μετατρέπει την τεχνολογία σε επιχειρηματική επιτυχία
Η Α.Φ.Η.Σ. Κύπρος μάζεψε περισσότερα από 180 κιλά άδειων μπαταριών στο τελευταίο Fork Food Market της άνοιξης
Η Finvasia στηρίζει ως Gold Sponsor το Investopia Global Mediterranean στη Λεμεσό
Η Universal Life τίμησε την αριστεία και τις επιδόσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών της συμβούλων
Δράση CNP Ασφαλιστική για την ασφάλεια και υγεία στην εργασία-Παρουσίαση με θέμα «Χημικά προϊόντα και ψηφιοποίηση»