powered by

Αντώνης Κόχειλας: Οι οκτώ συνήθειες των marketers του μέλλοντος

Μια από τις πιο γνωστές προσωπικότητες από τον χώρο της Διαφήμισης, ο Global CEO of Ogilvy Advertising, βρέθηκε στην Κύπρο για μια ξεχωριστή παρουσίαση.

Συγκεντρώνοντας τις καλύτερες συμβουλές μερικών από τους πιο σπουδαίους marketer του μέλλοντος, ο Global CEO της εταιρείας, Αντώνης Κόχειλας, συμμετείχε στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference.

Σύμφωνα με τον Global CEO της εταιρείας, ο πελάτης του μέλλοντος έχει ορισμένες χαρακτηριστικές συμπεριφορές. Καταρχάς, αναζητά αποτελέσματα και όχι απλώς έγκριση. Δεύτερον, αντιλαμβάνεται τη στρατηγική ως σημείο αναχώρησης και όχι ως τελικό προορισμό. Επίσης, αναγνωρίζει την δημιουργικότητα ως μια επένδυση και όχι ως έναν κίνδυνο.

Επίσης, ο πελάτης του μέλλοντος είναι ανοικτός σε νέες ιδέες και τις υιοθετεί, αντί να τις αναλύει και να τις απορρίπτει. Αποδέχεται τι τάσεις του μέλλοντος και όχι μόνο το τι είναι καλύτερο την δεδομένη στιγμή. Επιπλέον, διαφορετικός είναι και στα σχόλια που συλλέγει.

Πλέον μοιράζεται την ανατροφοδότηση (feedback) αντί να φοβάται. Στη διαδικασία, παίζει "legos" και όχι "jenga". Όπως εξήγησε στο σημείο αυτό, τα άτομα με νοοτροπία ανάπτυξης βλέπουν τις προκλήσεις ως ευκαιρίες και τις αποτυχίες ως μαθήματα, ενώ τα άτομα που δεν βλέπουν έξω από το κουτί, περιορίζουν τον εαυτό τους και τα παρατάνε γρήγορα.

Τέλος, ένας σύγχρονος πελάτης εκφράζει ευγνωμοσύνη χωρίς διαφωνίες, λέγοντας "ευχαριστώ πολύ" αντί για "ευχαριστώ αλλά...". "Η επίδειξη ευγνωμοσύνης στους υπαλλήλους είναι ο ευκολότερος, ταχύτερος και πιο ανέξοδος τρόπος για την αύξηση της απόδοσης" ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δειτε Επισης

Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ
Κάνει... παιχνίδι ο Budzinski-Παραχωρεί γη και κλειστό χώρο για τις ανάγκες της ΑΕΛ ο νέος μέτοχος