Αντώνης Κόχειλας: Οι οκτώ συνήθειες των marketers του μέλλοντος

Μια από τις πιο γνωστές προσωπικότητες από τον χώρο της Διαφήμισης, ο Global CEO of Ogilvy Advertising, βρέθηκε στην Κύπρο για μια ξεχωριστή παρουσίαση.

Συγκεντρώνοντας τις καλύτερες συμβουλές μερικών από τους πιο σπουδαίους marketer του μέλλοντος, ο Global CEO της εταιρείας, Αντώνης Κόχειλας, συμμετείχε στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference.

Σύμφωνα με τον Global CEO της εταιρείας, ο πελάτης του μέλλοντος έχει ορισμένες χαρακτηριστικές συμπεριφορές. Καταρχάς, αναζητά αποτελέσματα και όχι απλώς έγκριση. Δεύτερον, αντιλαμβάνεται τη στρατηγική ως σημείο αναχώρησης και όχι ως τελικό προορισμό. Επίσης, αναγνωρίζει την δημιουργικότητα ως μια επένδυση και όχι ως έναν κίνδυνο.

Επίσης, ο πελάτης του μέλλοντος είναι ανοικτός σε νέες ιδέες και τις υιοθετεί, αντί να τις αναλύει και να τις απορρίπτει. Αποδέχεται τι τάσεις του μέλλοντος και όχι μόνο το τι είναι καλύτερο την δεδομένη στιγμή. Επιπλέον, διαφορετικός είναι και στα σχόλια που συλλέγει.

Πλέον μοιράζεται την ανατροφοδότηση (feedback) αντί να φοβάται. Στη διαδικασία, παίζει "legos" και όχι "jenga". Όπως εξήγησε στο σημείο αυτό, τα άτομα με νοοτροπία ανάπτυξης βλέπουν τις προκλήσεις ως ευκαιρίες και τις αποτυχίες ως μαθήματα, ενώ τα άτομα που δεν βλέπουν έξω από το κουτί, περιορίζουν τον εαυτό τους και τα παρατάνε γρήγορα.

Τέλος, ένας σύγχρονος πελάτης εκφράζει ευγνωμοσύνη χωρίς διαφωνίες, λέγοντας "ευχαριστώ πολύ" αντί για "ευχαριστώ αλλά...". "Η επίδειξη ευγνωμοσύνης στους υπαλλήλους είναι ο ευκολότερος, ταχύτερος και πιο ανέξοδος τρόπος για την αύξηση της απόδοσης" ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δειτε Επισης

Cyta: Μέτρα στήριξης για κατοίκους και επιχειρήσεις στις πληγείσες κοινότητες από την πυρκαγιά
Πρόσκληση προς έφηβες στην Κύπρο-Πάρε μέρος δωρεάν στο FEM Online Program και ανακάλυψε τη δύναμή σου ως ηγέτιδα
Τρ. Κύπρου: Άμεση κινητοποίηση και ουσιαστική συνδρομή στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς-Το SupportCY κοντά στις πληγείσες περιοχές
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Κουπόνια συνολικής αξίας €1000 για ψώνια σε κάθε οικογένεια που έχασε τη μόνιμη κατοικία της
Στο πλευρό των πληγέντων το My Mall Limassol-Αρχίζει τη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης
Υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές σε κλάδους σχετικούς με τους υδρογονάνθρακες από το υπουργείο Ενέργειας
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα
Στάχτη περίπου 15.000 δεκάρια οινοποιήσιμων καλλιεργειών...Στήνεται μηχανισμός και αρχίζει άμεσα η καταγραφή ζημιών
Στην κορυφή των βάσεων η Ιατρική και η Νομική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών