powered by

Αντώνης Κόχειλας: Οι οκτώ συνήθειες των marketers του μέλλοντος

Μια από τις πιο γνωστές προσωπικότητες από τον χώρο της Διαφήμισης, ο Global CEO of Ogilvy Advertising, βρέθηκε στην Κύπρο για μια ξεχωριστή παρουσίαση.

Συγκεντρώνοντας τις καλύτερες συμβουλές μερικών από τους πιο σπουδαίους marketer του μέλλοντος, ο Global CEO της εταιρείας, Αντώνης Κόχειλας, συμμετείχε στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference.

Σύμφωνα με τον Global CEO της εταιρείας, ο πελάτης του μέλλοντος έχει ορισμένες χαρακτηριστικές συμπεριφορές. Καταρχάς, αναζητά αποτελέσματα και όχι απλώς έγκριση. Δεύτερον, αντιλαμβάνεται τη στρατηγική ως σημείο αναχώρησης και όχι ως τελικό προορισμό. Επίσης, αναγνωρίζει την δημιουργικότητα ως μια επένδυση και όχι ως έναν κίνδυνο.

Επίσης, ο πελάτης του μέλλοντος είναι ανοικτός σε νέες ιδέες και τις υιοθετεί, αντί να τις αναλύει και να τις απορρίπτει. Αποδέχεται τι τάσεις του μέλλοντος και όχι μόνο το τι είναι καλύτερο την δεδομένη στιγμή. Επιπλέον, διαφορετικός είναι και στα σχόλια που συλλέγει.

Πλέον μοιράζεται την ανατροφοδότηση (feedback) αντί να φοβάται. Στη διαδικασία, παίζει "legos" και όχι "jenga". Όπως εξήγησε στο σημείο αυτό, τα άτομα με νοοτροπία ανάπτυξης βλέπουν τις προκλήσεις ως ευκαιρίες και τις αποτυχίες ως μαθήματα, ενώ τα άτομα που δεν βλέπουν έξω από το κουτί, περιορίζουν τον εαυτό τους και τα παρατάνε γρήγορα.

Τέλος, ένας σύγχρονος πελάτης εκφράζει ευγνωμοσύνη χωρίς διαφωνίες, λέγοντας "ευχαριστώ πολύ" αντί για "ευχαριστώ αλλά...". "Η επίδειξη ευγνωμοσύνης στους υπαλλήλους είναι ο ευκολότερος, ταχύτερος και πιο ανέξοδος τρόπος για την αύξηση της απόδοσης" ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δειτε Επισης

Δρ. Ρατζίβ Σινγκ: Σημαντικός ο ρόλος του Συμβουλίου IGC για την οικονομική συνεργασία Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου
Μαθήματα από χρηματοοικονομικά λάθη που πληρώσαμε ακριβά...«Νόμιζα ότι έκανα μια έξυπνη επένδυση, αλλά έχασα τα πάντα»
Η Generation Z αλλάζει τους κανόνες...Τα ευρήματα της πρώτης έρευνας στην Κύπρο που διοργάνωσε η Cablenet
Ξενάγηση στο υπό ανέγερση υπερσύγχρονο ερευνητικό κέντρο του ΙΝΓΚ-Έργο υψηλής στρατηγικής σημασίας για την χώρα
Το CIM παρουσιάζει την πλατφόρμα «i-CIM» για διασύνδεση της αγοράς εργασίας με τους φοιτητές και απόφοιτους του
Primetel: Ο στρατηγικός συνεργάτης που μετατρέπει την τεχνολογία σε επιχειρηματική επιτυχία
Η Α.Φ.Η.Σ. Κύπρος μάζεψε περισσότερα από 180 κιλά άδειων μπαταριών στο τελευταίο Fork Food Market της άνοιξης
Η Universal Life τίμησε την αριστεία και τις επιδόσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών της συμβούλων
Δράση CNP Ασφαλιστική για την ασφάλεια και υγεία στην εργασία-Παρουσίαση με θέμα «Χημικά προϊόντα και ψηφιοποίηση»
Η PwC Κύπρου τίμησε τους εκπαιδευόμενους του ACA για την ακαδημαϊκή τους αριστεία