Αντώνης Κόχειλας: Οι οκτώ συνήθειες των marketers του μέλλοντος
InBusinessNews 10:04 - 30 Ιουνίου 2023
Μια από τις πιο γνωστές προσωπικότητες από τον χώρο της Διαφήμισης, ο Global CEO of Ogilvy Advertising, βρέθηκε στην Κύπρο για μια ξεχωριστή παρουσίαση.
Συγκεντρώνοντας τις καλύτερες συμβουλές μερικών από τους πιο σπουδαίους marketer του μέλλοντος, ο Global CEO της εταιρείας, Αντώνης Κόχειλας, συμμετείχε στο 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference.
Σύμφωνα με τον Global CEO της εταιρείας, ο πελάτης του μέλλοντος έχει ορισμένες χαρακτηριστικές συμπεριφορές. Καταρχάς, αναζητά αποτελέσματα και όχι απλώς έγκριση. Δεύτερον, αντιλαμβάνεται τη στρατηγική ως σημείο αναχώρησης και όχι ως τελικό προορισμό. Επίσης, αναγνωρίζει την δημιουργικότητα ως μια επένδυση και όχι ως έναν κίνδυνο.
Επίσης, ο πελάτης του μέλλοντος είναι ανοικτός σε νέες ιδέες και τις υιοθετεί, αντί να τις αναλύει και να τις απορρίπτει. Αποδέχεται τι τάσεις του μέλλοντος και όχι μόνο το τι είναι καλύτερο την δεδομένη στιγμή. Επιπλέον, διαφορετικός είναι και στα σχόλια που συλλέγει.
Πλέον μοιράζεται την ανατροφοδότηση (feedback) αντί να φοβάται. Στη διαδικασία, παίζει "legos" και όχι "jenga". Όπως εξήγησε στο σημείο αυτό, τα άτομα με νοοτροπία ανάπτυξης βλέπουν τις προκλήσεις ως ευκαιρίες και τις αποτυχίες ως μαθήματα, ενώ τα άτομα που δεν βλέπουν έξω από το κουτί, περιορίζουν τον εαυτό τους και τα παρατάνε γρήγορα.
Τέλος, ένας σύγχρονος πελάτης εκφράζει ευγνωμοσύνη χωρίς διαφωνίες, λέγοντας "ευχαριστώ πολύ" αντί για "ευχαριστώ αλλά...". "Η επίδειξη ευγνωμοσύνης στους υπαλλήλους είναι ο ευκολότερος, ταχύτερος και πιο ανέξοδος τρόπος για την αύξηση της απόδοσης" ανέφερε χαρακτηριστικά.