Oι στρατηγικές επικοινωνίας στην εποχή του 24/7

Για τους επαγγελματίες επικοινωνιακής στρατηγικής και δημοσίων σχέσεων το να συμβαδίζουν με τον τρόπο που οι καταναλωτές επικοινωνούν είναι ζωτικής σημασίας. Χρειάζεται να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες και να συνεργάζονται στενά με της εταιρίες ώστε να γνωρίζουν «από πρώτο χέρι» τις ανάγκες των πελατών τους.

Την ίδια ώρα τα μέσα ενημέρωσης συνεχίζουν να εξελίσσονται, παρέχοντας έναν εξαιρετικά γρήγορο κύκλο ειδήσεων και κάλυψη όλο το εικοσιτετράωρο. Οι πελάτες, ενεργοί πολίτες της κοινωνίας και εξειδικευμένοι πλέον χρήστες της νέας τεχνολογίας, απαιτούν γρήγορη ενημέρωση και κυρίως έγκαιρη.

Σχετική συζήτηση θα διεξαχθεί κατά τη διάρκεια του 20ου Marketing, Advertising and Communication Conference. Εκεί όπου θα αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο οι γενιές έχουν πρόσβαση στα μέσα ενημέρωσης και το κατά πόσον οι παραδοσιακές στρατηγικές των μέσων ενημέρωσης εξακολουθούν να αποτελούν βιώσιμη επιλογή.

Στο πάνελ θα συμμετέχουν γνωστοί επικοινωνιολόγοι οι οποίοι θα ξεδιπλώσουν τις σκέψεις και εκτιμήσεις τους. Συγκεκριμένα, τη θέση τους θα μοιραστούν με το κοινό του συνεδρίου, η Νατάσα Περδίου,Country Manager της Action Cyprus, Χαράλαμπος Ρωσσίδης, Communication Manager της GNORA Communication Consultants,ο Πάνος Τσιρίδης, General Manager V+O Cyprus, V+O Communication, η Παναγιώτα Κονναρή, Head of Communication Strategy της Cyta και η Αλεξάνδρα Κωνσταντινίδου - Γιαλλουρίδου, Head of Cyta PR.

Οι ειδικοί στον τομέα, θα συζητήσουν τις ιδανικές στρατηγικές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων σε περιόδους κρίσης καθώς και το ζήτημα αντιμετώπισης της παραπληροφόρησης και της παρενόχλησης στην ψηφιακή εποχή.

Επετειακή χρονιά με πλούσια θεματολογία

Tο Advertising, Marketing and Communication Conference επιστρέφει φέτος με εορταστικό ύφος και πολυθεματικό χαρακτήρα. Το Συνέδριο κλείνει εικοσαετία και η φετινή χρονιά είναι πλήρως επετειακή. Έτσι, για 20ή χρονιά ο θεσμός θα τιμήσει τον πάντα συναρπαστικό Κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας.

Στόχος της εκδήλωσης που θα διεξαχθεί στις 30 Ιουνίου στο K-Cineplex Nicosia Prime (Στρόβολος) στη Λευκωσία είναι η ανάδειξη των εξελίξεων, των προκλήσεων και των νεότερων γύρω από τον τομέα της επικοινωνίας σε ένα εορταστικό κλίμα με μια πρωτότυπη δομή.

Ειδικότερα, η δομή του Συνεδρίου θα αποτελείται από πέντε θεματικές ενότητες οι οποίες θα περιλαμβάνουν δύο σκηνές. Συγκεκριμένα, το Συνέδριο έχει χωριστεί στις εξής ενότητες: The Leaders’ Stage, The Advertising, PR, Communication & Creativity Stage, The Marketing, Brands and Consumer Stage, The Media & New Media Stage και The Digital, Social Media, Data and Technology Stage.

Το γεγονός πραγματοποιείται σε μια εποχή κατά την οποία ο καταναλωτής προσβλέπει σε εξατομικευμένες εμπειρίες και μαζί, στην αυθεντικότητα των αξιών που το brand επικαλείται ότι πρεσβεύει. Το ζήτημα αυτό ανήκει ανάμεσα σε πολλά άλλα που θα απασχολήσουν τους ομιλητές που κλήθηκαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη μάρκετινγκ, Brand Manager, Διευθυντές ψηφιακών υπηρεσιών, Διευθυντές πωλήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές, Επικεφαλής επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων. Αξίζει επίσης να το παρακολουθήσετε αν είστε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας. Ενδιαφέρει επίσης στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Συμβούλους Επικοινωνίας.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Xορηγοί: ImarComms, NetU Consulting, Red Wolf, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα