To brand «Made for a Woman» στις μπουτίκ Kult

Επενδύοντας στην ιδέα για δημιουργία μιας πλατφόρμας που θα προσφέρει στους σχεδιαστές την ευκαιρία να εκφράσουν το έργο τους και να αφήσουν το θετικό τους αποτύπωμα στην κοινωνία ευρύτερα, οι μπουτίκ Kult, μέρος του ομίλου Thanos Hotels and Resorts, καλωσορίζουν το brand «Made for a Woman», το οποίο δημιουργήθηκε και παράγεται στη Μαδαγασκάρη, από την ταλαντούχα σχεδιάστρια Eileen Akbaraly. Ένα brand αφιερωμένο στη μόδα και τη φύση, την ηθική και την αισθητική, την πολυτέλεια και τη βιωσιμότητα.

Η Akbaraly θα επισκεφθεί σύντομα την Κύπρο για να παρουσιάσει το project της συμμετέχοντας σε δύο πολύ ξεχωριστά events. Οι λάτρεις της μόδας θα μπορούν να τη γνωρίσουν από κοντά και να συνομιλήσουν μαζί της για το συναρπαστικό της ταξίδι, που της έδωσε τη δυνατότητα για συνεργασίες με παγκοσμίου φήμης μάρκες, καθώς και με καινοτόμες ακτιβιστικές ομάδες, συμμετοχή σε fashion shows στο εξωτερικό και πολλά άλλα. Το πρώτο event θα γίνει στις 30 Ιουνίου στις 7μμ, στο Kult Limassol, στο κτήριο The One επί της οδού 28ης Οκτωβρίου 355 στη Λεμεσό, και το άλλο, στο Antasia Beach Club στη Λεωφόρο Ποσειδώνος στην Πάφο, στις 2 Ιουλίου στις 7μμ. Με guest DJs, δροσερά cocktails και νόστιμες επιλογές finger food, οι παρευρισκόμενοι θα απολαύσουν μια εξαιρετική εμπειρία, γεμάτη χρώμα και ρυθμό, μαζί με μοναδικές δημιουργίες, εμπνευσμένες από την ιδρύτρια του Made for a Woman και την ομάδα της.

kultforawoman4

Το Made For A Woman ξεκίνησε στη Μαδαγασκάρη, όπου, από το 2019, έχει δημιουργήσει και εφαρμόσει ένα βιώσιμο και καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο, βασισμένο στην ισότητα των φύλων, για να αποδείξει ότι η μόδα μπορεί να αποτελέσει κινητήρια δύναμη για θετική αλλαγή. Ως η πρώτη μάρκα μόδας στη Μαδαγασκάρη η οποία παράγεται αποκλειστικά από γυναίκες, στόχος της είναι να διαταράξει τα πρότυπα της βιομηχανίας της μόδας, προάγοντας την αυθεντικότητα και τις ιδιαίτερες ιστορίες των ντόπιων artisans, οι οποίες με όρεξη και πολλή αγάπη υφαίνουν ένα καλύτερο, πιο δίκαιο και πιο βιώσιμο μέλλον.

kultforawoman5

Σχέσεις ζωής

Οι γυναίκες στη Μαδαγασκάρη βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του project Made for a Woman, όπου μπορούν να κάνουν τις φωνές τους να ακουστούν, τόσο μέσω των πελατών τους όσο και από ολόκληρη τη βιομηχανία. Οι ντόπιες τεχνίτριες χρησιμοποιούν τη raphia, μια φυσική ίνα τοπικής προέλευσης, για να δημιουργήσουν μοναδικές τσάντες, καπέλα, αξεσουάρ και ενδύματα. Οι ετικέτες της μάρκας περιλαμβάνουν έναν κωδικό QR που παραπέμπει στο προφίλ της τεχνίτριας που δημιούργησε κάθε προϊόν και συνδέεται με την ιστορία της: ο στόχος είναι να δημιουργηθεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα όπου οι πελάτες να μπορούν να έρθουν σε επαφή με το άτομο που έφτιαξε τη συγκεκριμένη τσάντα τους, για να προωθήσουν τη έννοια της σύνδεσης και της επικοινωνίας μεταξύ του σημείου «έναρξης» και «λήξης» της αλυσίδας παραγωγής.

kultforawoman2

Η ιδρύτρια Eileen Akbaraly σχολιάζει ότι «Το Made For A Woman ιδρύθηκε με στόχο τη δημιουργία όμορφων, μοναδικών κομματιών, ενδυναμώνοντας παράλληλα τις γυναίκες και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής τους μέσω της τέχνης της ύφανσης. Πιστεύω ότι στη διαφορετικότητα υπάρχει ομορφιά και δύναμη».

kultforawoman3

Ελάτε να γνωρίσετε την Eileen και τα προϊόντα του brand Made for a Woman:

  • 30 Ιουνίου στις 7μμ, στο Kult Limassol, στο κτίριο The One στην οδό 28ης Οκτωβρίου 355 στη Λεμεσό.
  • 2 Ιουλίου στις 7μμ, στο Antasia Beach Club στη Λεωφόρο Ποσειδώνος στην Πάφο.

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Έτοιμου Σκυροδέματος: Αυτές είναι οι παράλογες απαιτήσεις των συντεχνιών-Υψηλά τα επίπεδα αμοιβών
Αμετακίνητοι οι εργαζόμενοι του κλάδου παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος-Δεν αποκλείουν και κλιμάκωση
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
Συντηρούν το αδιέξοδο στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-«Μεγάλο το χάσμα, δύσκολη η προσέγγιση»
Μικτές επιδόσεις στις τιμές ακινήτων εν μέσω μειωμένης ζήτησης και υψηλών επιτοκίων
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Η συνταγή τριών κορυφαίων επιχειρηματικών ηγετών για πετυχημένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
Κερδίζει το στοίχημα για πιο long term επενδυτές η Τρ. Κύπρου-Τι δείχνει η είσοδος Wellington στην μετοχική της δομή
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama