powered by

Ακάλυπτες επιταγές €86.325 τον Μάιο - €435.484 στο πεντάμηνο

Συνολικά 35 ακάλυπτες επιταγές, συνολικής αξίας €86.325, εκδόθηκαν τον Μάιο του 2023, με συνολικά 19 πρόσωπα (11 νομικά και 8 φυσικά) να καταχωρούνται στον προκαταρκτικό κατάλογο του Κεντρικού Αρχείου Πληροφοριών (ΚΑΠ) για ακάλυπτες επιταγές, που διατηρεί η Κεντρική Τράπεζα της Κύπρου (ΚΤΚ).

Κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2023, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η ΚΤΚ την Παρασκευή, καταχωρήθηκαν στον προκαταρκτικό κατάλογο του ΚΑΠ 162 ακάλυπτες επιταγές, συνολικής αξίας €435.484 που αφορούσαν 96 πρόσωπα (52 νομικά και 44 φυσικά), παρουσιάζοντας σημαντική μείωση σε σύγκριση με το πρώτο πεντάμηνο του 2022, όταν είχαν καταχωρηθεί 172 επιταγές, συνολικής αξίας €838.108.

Καταχωρήσεις στο ΚΑΠ

Εξάλλου, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΚΤΚ, ο αριθμός των προσώπων που καταχωρήθηκαν στο ΚΑΠ ανήλθαν τον Μάιο του 2023 στα 20, εκ των οποίων 8 αφορούν νομικά πρόσωπα, 1 φυσικό και 11 φυσικά πρόσωπα που ελέγχουν νομικά πρόσωπα.

Κατά το πρώτο πεντάμηνο καταχωρήθηκαν στο ΚΑΠ, συνολικά 134 (19 φυσικά), σε σύγκριση με 90 πρόσωπα (23 φυσικά) την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Δειτε Επισης

Καθοδήγηση ΣΥΚΑΛΑ για πληρωμή από το Εθνικό Ταμείο Αλληλεγγύης-Ακυρώθηκε η έκτακτη γενική συνέλευση
Τράπεζα Κύπρου: Αλλαγή στην σύνθεση της Επιτροπής Ανθρώπινου Δυναμικού & Αμοιβών
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ellinas Finance η Εύη Ρωσσίδου Αντωνιάδου-Τι δηλώνει ο Νέαρχος Πετρίδης
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Εκτός ΧΑΚ οι μετοχές της Ελληνικής Τράπεζας από την ερχόμενη Δευτέρα 30 Ιουνίου
Έδωσε ακόμη 60 εκατ., στα €1.594 εκατ. η συνολική αποπληρωμή της ΚΕΔΙΠΕΣ προς το κράτος
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό