Η εξέλιξη της διαφήμισης και η επιρροή της ΤΝ
InBusinessNews 08:25 - 16 Ιουνίου 2023
Η διαφήμιση πρέπει να προσαρμόζεται και να εξελίσσεται διαρκώς, ανταποκρινόμενη στις αλλαγές του αγοραστικού τοπίου και της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Με την ραγδαία πρόοδο της τεχνολογίας και την εμφάνιση νέων μέσων επικοινωνίας, οι επαγγελματίες του χώρου πρέπει να είναι εξαιρετικά ευέλικτοι και να προσαρμόζονται συχνά, πολύ περισσότερο απ' ό,τι στο παρελθόν.
Οι μεγάλες εταιρείες διαφήμισης και μάρκετινγκ έχουν την ευθύνη να παρακολουθούν στενά τις τάσεις της αγοράς και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας δεδομένα και εργαλεία ανάλυσης με την βοήθεια τον οποίων καθορίζουν πότε και πώς πρέπει να αλλάξουν το περιεχόμενο –ακόμη και τη φιλοσοφία- της διαφήμισής τους.
Ποια είναι τα σημαντικότερα ορόσημα στην εξέλιξη της διαφήμισης με το πέρασμα του χρόνου και πώς έπρεπε να προσαρμοστεί κάθε φορά για να ταιριάξει συνεχώς με τα νέα μέσα και κοινά; Ενδιαφέρουσα συζήτηση με άξονα το ερώτημα αυτό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει το κοινό του 20ου Advertising, Marketing and Communication Conference την Παρασκευή, 30 Ιουνίου στο K-Cineplex, στον Στρόβολο, στη Λευκωσία.
Η Business Development Director / Intelligence & Expansion της Partners Connected Communications, Άνθη Πάσιη θα συμμετάσχει σε fireside chat και θα μιλήσει για την πορεία της διαφήμισης, με ιδιαίτερη έμφαση στο διαδίκτυο και τη δυνατότητά του να συλλέγει δισεκατομμύρια σημεία δεδομένων για τους χρήστες. Το ποιο είναι το επόμενο βήμα και πώς ακριβώς η τεχνητή νοημοσύνη και το ChatGPT επηρεάζουν τον κλάδο θα βρεθούν, επίσης, στο επίκεντρο της συζήτησης.
Εντυπωσιακή πορεία 17 ετών
Η Άνθη Πάσιη ως Business Development Director / Intelligence & Expansion της Partners Connected Communications διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της ανάπτυξης του οργανισμού. Με μια εντυπωσιακή πορεία 17 ετών στον τομέα του μάρκετινγκ, διαθέτει πλούσια εμπειρία από τη συνεργασία της με γνωστές τοπικές και διεθνείς εταιρείες.
Ειδικότερα, έχει συμβάλει σημαντικά στα έργα εταιριών όπως η British Telecom και η Machina Research. Το ακλόνητο πάθος της για το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την επικοινωνία, την τροφοδοτεί με «καύσιμα» για ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών.
Επετειακή χρονιά με πλούσια θεματολογία
Tο Advertising, Marketing and Communication Conference επιστρέφει φέτος με εορταστικό ύφος και πολυθεματικό χαρακτήρα. Το Συνέδριο κλείνει εικοσαετία και η φετινή χρονιά δεν θα μπορούσε να είναι παρά πλήρως επετειακή. Έτσι, για 20ή χρονιά ο θεσμός θα τιμήσει τον πάντα συναρπαστικό Κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας.
Στόχος είναι η ανάδειξη των εξελίξεων, των προκλήσεων και των νεότερων γύρω από τον τομέα της επικοινωνίας σε ένα εορταστικό κλίμα με μια πρωτότυπη δομή.
Ποιους ενδιαφέρει
Το Συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη μάρκετινγκ, Brand Manager, Διευθυντές ψηφιακών υπηρεσιών, Διευθυντές πωλήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές, Επικεφαλής επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων.
Αξίζει επίσης να το παρακολουθήσετε αν είστε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας. Ενδιαφέρει επίσης στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Συμβούλους Επικοινωνίας.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.
Οργανωτής: IMH
Xορηγοί: ImarComms, NetU Consulting, Red Wolf, Webarts
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, και πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com