Ο Ravid Kuperberg ξεδιπλώνει τη φαντασία του και σας οδηγεί σε επιτυχείς εκστρατείες

Το μυαλό μας είναι ένα απέραντο σκοτεινό δωμάτιο γεμάτο με καταπληκτικές ιδέες, που απλά βρίσκονται εκεί αθέατες και περιμένουν να τις ανακαλύψουμε. Αλλά γιατί να κινούμαστε στο σκοτάδι;

Τι θα γινόταν αν υπήρχε μια απλή πρακτική μέθοδος για τη δόμηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργούμε τη δημιουργική μας σκέψη; Μια μέθοδος, που θα μας καθοδηγεί σε αντισυμβατικούς δημιουργικούς προορισμούς με πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο. Η ομιλία του Ravid Kuperberg, Partner και Trainer στο Mindscapes κατά το προσεχές 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference, θα αποτελέσει το έναυσμα για να δείτε τα πράγματα…αλλιώς. Ο δημοφιλής ανά το παγκόσμιο ομιλητής, έρχεται για να προτείνει μια μέθοδο, βασισμένη στην αποκωδικοποίηση επαναλαμβανόμενων μοτίβων σκέψης που ο ίδιος ενσωμάτωσε σε ιδέες οι οποίες στη συνέχεια, επιβραβεύτηκαν.

Βραβεία, φεστιβάλ και δημιουργικότητα

Ο Ravid είναι εκπαιδευτής δομημένης δημιουργικής σκέψης στον τομέα της επικοινωνίας εμπορικών σημάτων και συνεργάζεται με πολυάριθμες διαφημιστικές εταιρείες και εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο. Έχει πλούσιο υπόβαθρο τόσο στο στρατηγικό σχεδιασμό όσο και στο Creative Direction, γεγονός που τον βοηθά να αποκτά μια μοναδική προοπτική σχετικά με τη δημιουργική σκέψη. Είναι ομιλητής σε συνέδρια μάρκετινγκ και φεστιβάλ διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένου του διάσημου φεστιβάλ Cannes Lions. Συνολικά 49 «λιοντάρια» των Καννών, εκ των οποίων 3 Grand Prix, έχουν απονεμηθεί σε εκπαιδευμένα από το Mindscapes πρακτορεία που χρησιμοποίησαν τα δομημένα εργαλεία δημιουργικής του σκέψης.

Μία εικοσαετία Marketing, Advertising and Communication Conference

Ο θεσμός που θα υποδεχτεί τον ομιλητή μαζί με πληθώρα άλλων σπουδαίων ονομάτων, θα τιμήσει τον πάντα συναρπαστικό Κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας για 20ή χρονιά. Το Συνέδριο επιστρέφει στις 30 Ιουνίου 2023, στο K-Cineplex Nicosia Prime (Στρόβολος) με εορταστικό ύφος και πολυθεματικό χαρακτήρα.

Στόχος του Συνεδρίου, είναι η ανάδειξη των εξελίξεων, των προκλήσεων και των νεότερων γύρω από τον τομέα της επικοινωνίας, σε ένα εορταστικό κλίμα με μια πρωτότυπη δομή.

Το γεγονός πραγματοποιείται σε μια εποχή κατά την οποία ο καταναλωτής προσβλέπει σε εξατομικευμένες εμπειρίες και μαζί, στην αυθεντικότητα των αξιών που το brand επικαλείται ότι πρεσβεύει. Το ζήτημα αυτό ανήκει ανάμεσα σε πολλά άλλα που θα απασχολήσουν τους

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: ImarComms, Red Wolf, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Αλίκη Δράκου: Η βιωσιμότητα ως διαχρονική στάση για την Cyta και ο στόχος εξάλειψης της ψηφιακής ανισότητας
Νίκη Ξενοφώντος: Παραμένει και θα συνεχίσει να είναι ελκυστική δικαιοδοσία για trusts η Κύπρος-Η αυξανόμενη ζήτηση
Από τα σκαλοπάτια της καριέρας, στο τιμόνι 14 χωρών
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού GOLD: Τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards
Γιάννης Μουρουζίδης: Οι κρίσιμες δεξιότητες για τις επιχειρήσεις και το σύγχρονο και ευέλικτο σύστημα κατάρτισης της ΑνΑΔ
Εξαγόρασε το 100% της Stoiximan και ενισχύει περαιτέρω την ηγετική του θέση σε Ελλάδα και Κύπρο ο ΟΠΑΠ
Επιτυχής ο διαγωνισμός φωτογραφίας «ΘΑλΕΙΑ2021–2027: Η Ευρώπη μέσα από το φακό σου»
Pop Up Talks: Ιστορίες δύναμης και δυνατοτήτων που κερδίζουν μια θέση στην καρδιά μας
Νέο κεφάλαιο επιστημονικής και ακαδημαϊκής σύμπραξης-Υπέγραψαν MoU Πανεπιστήμιο Νεάπολις και «Ερατοσθένης»
Η IC Markets και ο Άντριου Μπουντζίνσκι στο πλευρό Κύπριου μαθητή για τη Διεθνή Ολυμπιάδα Ιστορίας