Voici La Mode: Το νέο διαδικτυακό marketplace με όλα τα brands του Ομίλου

Voici La Mode (VLM)-ένα όνομα μια ιστορία. Μια ιστορία που για περισσότερα από 65 χρόνια επιδεικνύει ότι πιο σύγχρονο και ποιοτικό για τη γυναίκα, τον άντρα και το παιδί.

Ένα όνομα συνώνυμο με τον τομέα της λιανικής πώλησης μόδας και φιλοξενίας, με διεθνή brands μόδας αναγνωρίσιμα ανά το παγκόσμιο: M&S, SFERA, ETAM, UNDIZ, Monsoon kids, Accessorize και Celio αλλά και την αλυσίδα εστιατορίων στην Κύπρο Café La Mode. Ο όμιλος διαθέτει 30 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα και είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Marks and Spencer στη Ρουμανία.

Και τώρα.. . ένα ακόμα βήμα μπροστά για τον Όμιλο VLM. Αναγνωρίζοντας τις ανάγκες των καταναλωτών και των πιστών του πελατών, πρωτοπορεί γι’ άλλη μια φορά προσφέροντας μια νέα καινοτομία. Τη δημιουργία του διαδικτυακού marketplace MODE&.

Όλα τα brands του ομίλου μπαίνουν κάτω από ένα ευρωπαϊκών προδιαγραφών Marketplace προσφέροντας μια μοναδική online εμπειρία στους πελάτες τους. Μέσα από το marketplace MODE& οι πελάτες έχουν την ευχέρεια να δουν, να περιηγηθούν και να αγοράσουν είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ από όλα τα brands που αντιπροσωπεύει ο Όμιλος VLM.

Το MODE&, προσφέρει χιλιάδες προϊόντα, είναι άμεσο με «next day delivery» και προσφέρει δωρεάν delivery με αγορές άνω των 30 ευρώ. Σημαντικό να αναφέρουμε ότι οι πελάτες, κάτοχοι της VLM loyalty card κερδίζουν βαθμούς και μέσα από τις αγορές τους από το MODE&.

O Όμιλος VLM συνεχίζει την εξελικτική του πορεία, δίνοντας νέα πλεύση στην πολύχρονη επιτυχία του, με συνταξιδιώτες και συνοδοιπόρους του στο ταξίδι, τους πιστούς καταναλωτές του που αποτελούν την κινητήριό του δύναμη.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την Marketplace https://modeand.com/.

Δειτε Επισης

Αλ. Βαφεάδης: Προτεραιότητα η υλοποίηση όλων των ανακλήσεων-«Να κριθούμε για αυτά που έχουμε κάνει»
Galatariotis Motors: Διεκπεραίωση ανακλήσεων εντός χρονοδιαγράμματος του διατάγματος-Η καθοδήγηση προς τους ιδιοκτήτες Honda
Τα νέα μέλη στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΟ-Ποιοι είναι και τα βιογραφικά τους
Nissan: Γιατί δεν προχώρησε το mega deal με τη Honda-Τι ώθησε τη διοίκησή της να απορρίψει την συμφωνία
Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
Μήνυμα και οδηγίες Toyota στους πελάτες της για τους takata-«Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια»
Αλ. Βαφεάδης: Σε συνεχή επαφή με όλους τους διανομείς για καταρτισμό του πλάνου υλοποίησης των ανακλήσεων
Μέτρα Ε.Ε. για προστασία καταναλωτών για ηλεκτρονικές αγορές από τρίτες χώρες
Nikkei: Προς ναυάγιο οι συζητήσεις μεταξύ Honda και Nissan για συγχώνευση
Λ. Ζουρίδης: Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο Υπεραγορών MAS