Κωδικοί GS1: Από την παραγωγή έως τον καταναλωτή - Πρόεδρος του Οργανισμού ο Μάριος Αντωνίου

Ένα διεθνές σύστημα αρίθμησης και πρότυπα κωδικοποίησης, τα οποία παρέχουν ορθή πληροφόρηση για προϊόντα και επιχειρήσεις, διαχειρίζεται ο GS1.

Στην προεδρία του GS1 Cyprus βρίσκεται από τον περασμένο Αύγουστο ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου.

Ο οργανισμός GS1, ο οποίος βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του ΚΕΒΕ, είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που εδρεύει στις Βρυξέλλες, και εκπροσωπείται από 116 εθνικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. Μετά τη συγχώνευση (2005) των δύο οργανισμών EAN International (European Article Numbering) και το UCC (Uniform Code Council) σε ένα οργανισμό το καινούργιο όνομα που υιοθετήθηκε είναι το «Global Standards όλα σε ένα», GS1.

Ο GS1 ασχολείται με τη χρήση των κοινών προτύπων που χρησιμοποιούνται σήμερα από περισσότερα από 2 εκατομμύρια εταιρείες σε 150 χώρες. Ο GS1 διαχειρίζεται ένα διεθνές σύστημα αρίθμησης και πρότυπα κωδικοποίησης που επιτρέπει να αναγνωρίζει και να μεταδίδει πληροφορίες για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις επιχειρήσεις, τις μονάδες μεταφοράς κ.α.

Με την ανταλλαγή αξιόπιστων πληροφοριών για τα προϊόντα, διασφαλίζεται η ορθή πληροφόρηση των καταναλωτών, των ασθενών, των εφοδιαστικών συστημάτων και τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία, καθώς και την αποτελεσματικότητα και διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα, γεφυρώνοντας τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο.

Οι τομείς εφαρμογής των προτύπων GS1 είναι:

  • Λιανεμπόριο
  • Υγεία
  • Μεταφορές και Logistics
  • Τρόφιμα
  • Technical Industries
  • Ανθρωπιστική βοήθεια (Logistics)

Όσον αφορά το Λιανεμπόριο, οι κωδικοί GS1 επιτρέπουν να παρακολουθείται το ταξίδι των προϊόντων, από την παραγωγή έως τον τελικό καταναλωτή, και είναι παγκοσμίως αποδεκτοί για τη μοναδική ταυτοποίηση προϊόντων και τοποθεσιών.

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά