Κωδικοί GS1: Από την παραγωγή έως τον καταναλωτή - Πρόεδρος του Οργανισμού ο Μάριος Αντωνίου

Ένα διεθνές σύστημα αρίθμησης και πρότυπα κωδικοποίησης, τα οποία παρέχουν ορθή πληροφόρηση για προϊόντα και επιχειρήσεις, διαχειρίζεται ο GS1.

Στην προεδρία του GS1 Cyprus βρίσκεται από τον περασμένο Αύγουστο ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου.

Ο οργανισμός GS1, ο οποίος βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του ΚΕΒΕ, είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που εδρεύει στις Βρυξέλλες, και εκπροσωπείται από 116 εθνικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. Μετά τη συγχώνευση (2005) των δύο οργανισμών EAN International (European Article Numbering) και το UCC (Uniform Code Council) σε ένα οργανισμό το καινούργιο όνομα που υιοθετήθηκε είναι το «Global Standards όλα σε ένα», GS1.

Ο GS1 ασχολείται με τη χρήση των κοινών προτύπων που χρησιμοποιούνται σήμερα από περισσότερα από 2 εκατομμύρια εταιρείες σε 150 χώρες. Ο GS1 διαχειρίζεται ένα διεθνές σύστημα αρίθμησης και πρότυπα κωδικοποίησης που επιτρέπει να αναγνωρίζει και να μεταδίδει πληροφορίες για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις επιχειρήσεις, τις μονάδες μεταφοράς κ.α.

Με την ανταλλαγή αξιόπιστων πληροφοριών για τα προϊόντα, διασφαλίζεται η ορθή πληροφόρηση των καταναλωτών, των ασθενών, των εφοδιαστικών συστημάτων και τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία, καθώς και την αποτελεσματικότητα και διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα, γεφυρώνοντας τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο.

Οι τομείς εφαρμογής των προτύπων GS1 είναι:

  • Λιανεμπόριο
  • Υγεία
  • Μεταφορές και Logistics
  • Τρόφιμα
  • Technical Industries
  • Ανθρωπιστική βοήθεια (Logistics)

Όσον αφορά το Λιανεμπόριο, οι κωδικοί GS1 επιτρέπουν να παρακολουθείται το ταξίδι των προϊόντων, από την παραγωγή έως τον τελικό καταναλωτή, και είναι παγκοσμίως αποδεκτοί για τη μοναδική ταυτοποίηση προϊόντων και τοποθεσιών.

Δειτε Επισης

Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές
Σώτος Τρικωμίτης: Μπάχαλο με τις χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση, εξαντλήθηκαν σε μερικά δευτερόλεπτα
Το μεγαλύτερο deal της REMU, ο στόχος που ξεπέρασε και η επένδυση μαμούθ που ετοιμάζει η Columbia στο Secret Valley
Περισσότερα από 80 έργα κόστους άνω του €1 δις για την πόλη και επαρχία Λευκωσίας-Οι ανακοινώσεις Χριστοδουλίδη