powered by

Gnomi και Γαλακτοβιομηχανία ΖΗΤΑ σε μια πολλά υποσχόμενη συνεργασία

«Ο τόπος σήμερα χρειάζεται εταιρίες και τοπικά brands για τα οποία να νιώθουμε όλοι περήφανοι. Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί η γαλακτοβιομηχανία Ζήτα και είναι χαρά και τιμή μας να μας εμπιστεύεται την Επικοινωνιακή Στρατηγική των προϊόντων της» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μάριος Ιωάννου – Γενικός Διευθυντής της Gnomi Integrated Communications.

Η γαλακτοβιομηχανία Ζήτα είναι η σύγχρονη γαλακτοβιομηχανία του τόπου, που αξιοποιώντας την τεχνολογία και την ίδια ώρα συνδυάζοντας παραδοσιακές και σύγχρονες μεθόδους παραγωγής, προσφέρει στην αγορά μία ξεχωριστή γκάμα προϊόντων που αγαπήθηκαν από το καταναλωτικό κοινό. Πρόκειται για μία υγιή και βραβευμένη οικογενειακή επιχείρηση, που διακρίνεται για το πάθος της για ποιότητα και καινοτομία. Είναι μία εταιρία αφοσιωμένη αποκλειστικά στην κατηγορία των γαλακτοκομικών, γι’ αυτό και το μεράκι της διακρίνεται στη διατροφική αξία, καθώς και στην αγνή και ξεχωριστή γεύση των προϊόντων της. Η μοναδική δε, βελουδένια υφή του στραγγιστού γιαουρτιού Zita είναι αυτή που το κάνει να ξεχωρίζει απ’ όλα τα άλλα γιαούρτια στην αγορά, χάρη στην αυθεντική συνταγή, στην οποία η γαλακτοβιομηχανία Ζήτα παραμένει ευλαβικά πιστή χρόνια τώρα.

«Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μία φρέσκια καμπάνια που να ταιριάζει στο σύγχρονο προφίλ του brand Zita και οπωσδήποτε να βασίζεται σε αληθινά consumer insights, με τα οποία ο κόσμος να μπορεί να ταυτιστεί. Αξιοποιήσαμε λοιπόν το γνωστό σκηνικό που ζούμε όλοι καθημερινά στο γραφείο, όπου ο ένας «κλέβει» το γιαούρτι του άλλου από το ψυγείο, ενώ χρησιμοποιούμε έξυπνα το λογοπαίγνιο: «Αν θες γιαούρτι… Ζήτα!!» όπως μας αποκαλύπτει η Μαριάννα Ζερβίδου – Head of Strategy & Creative στη Gnomi.

Πρόκειται για ένα παιχνιδιάρικο concept το οποίο ζωντανεύουν οι γνωστές αγαπημένες ηθοποιοί Ελένη Σιδερά και Ειρήνη Καραγιώργη, σε σκηνοθεσία Βασίλη Κατσούπη και παραγωγή Cube Productions, και το οποίο θα συνεχίσει να ξεδιπλώνεται μέσα στη χρονιά με νέες ταινίες, όπως μας αποκαλύπτει η Gnomi Integrated Communications.

Η πλούσια γκάμα των γαλακτοκομικών Zita αποτελείται από στραγγιστό γιαούρτι, πρόβειο παραδοσιακό γιαούρτι, φρουτογιαούρτια για ενήλικες και παιδιά, γιαούρτι χωρίς λακτόζη, καθώς και γιαούρτι με υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης. Παράγονται από 100% φρέσκο Κυπριακό γάλα, με αυστηρά πρότυπα και κάτω από τις πιο αυστηρές υγειονομικές συνθήκες.

«Όπως επενδύουμε στις υψηλές προδιαγραφές της παραγωγής των προϊόντων μας, με τον ίδιο τρόπο έχουμε σκοπό να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο χτίσιμο της σχέσης με τους καταναλωτές που μας εμπιστεύονται και μας προτιμούν καθημερινά» δήλωσε η Κατερίνα Στυλιανού – Marketing Director της εταιρίας.

Δειτε Επισης

Συνεχίζει την πτωτική πορεία η ανεργία στην Κύπρο-Τα δημογραφικά δεδομένα των ανέργων
Paphos Hills: Κάθοδος της Brown Hotels στην Κύπρο με το ολοκαίνουργιο τετράστερο ξενοδοχείο (pics)
Τα μερίδια αγοράς σε μια ασφαλιστική βιομηχανία σε τροχιά νέων ισορροπιών με εξαγορές και συγχωνεύσεις
Alpha Bank: Στα €205 εκατ. το τίμημα για την εξαγορά της AstroBank-Η τρίτη μεγαλύτερη τράπεζα στην Κύπρο
Νέα τραπεζική δύναμη-Έπεσαν υπογραφές για τη συμφωνία πώλησης της AstroΒank στον Όμιλο Alpha Bank
Αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο επιβολής πλαφόν για συγκράτηση τιμών μετά το άνοιγμα της αγοράς ηλεκτρισμού ο Παπαναστασίου
Εξετάσεις ACCA: Παγκύπριες και διεθνείς διακρίσεις για στελέχη της PwC Κύπρου-Ποιοι τιμήθηκαν για τις εξαιρετικές τους επιδόσεις
Ενισχύοντας τους διαγωνιζόμενους του EuroSkills 2025: Διήμερο Εργαστήριο από τo ΚΕΠΑ
Αγώνας Aqualthon Αγία Νάπα: Η CNP Ασφαλιστική ένωσε δυνάμεις με την Κυπριακή Ομοσπονδία Τριάθλου
Επίσημο το deal του ΑΠΟΕΛ με F8 Sports-Η προϋπόθεση για την ενεργοποίηση της επενδυτικής συμφωνίας