Γ. Μαλέκκος: H τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τη λιανική εμπειρία

Από τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών μέσω chatbots, μέχρι την παρακολούθηση των αγοραστικών τους συνηθειών για να προτείνει προσαρμοσμένα προϊόντα, η τεχνική νοημοσύνη αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί το λιανεμπόριο, σύμφωνα με τον Γιώργο Μαλέκκο, Διευθύνων Σύμβουλο & Software Innovation Architect της Powersoft.

Σε ομιλία του στο 20ό Cyprus Grocery Retail Conference, ο κ. Μαλέκκος επεσήμανε αρχικά το γεγονός ότι οι υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του λιανικού εμπορίου προβλέπεται να αυξηθούν από 5 δις δολάρια σε πάνω από 31 δις δολάρια έως το 2028.

«Η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αυτοματοποίηση πολλών εργασιών που κάποτε γίνονταν από ανθρώπους. Αυτό επιτρέπει στους εργαζόμενους να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο σε καθημερινές εργασίες και περισσότερο χρόνο στην εξυπηρέτηση πελατών. Συνολικά, αυτή η διαδικασία αυξάνει την αποτελεσματικότητα και συμβάλλει στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών», είπε.

Επιπρόσθετα, ο κ. Μαλέκκος εξήγησε στο κοινό πως η τεχνολογία AI προωθεί την καινοτομία του self-checkout, προσφέροντας μια ασφαλή μέθοδο σάρωσης που βοηθά επίσης στην πρόληψη των κλοπών από καταστήματα. Μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ανθρώπινη βοήθεια και δίνει στους πελάτες περισσότερο έλεγχο στη διαδικασία αγορών, είπε, σημειώνοντας πως σύμφωνα με το νέο σύστημα, ο έλεγχος ταυτότητας AI θα χρησιμοποιείται για την καταγραφή δεδομένων σχετικά με ύποπτους κλέφτες καταστημάτων.

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επανεξετάσει τα προηγούμενα αγοραστικά πρότυπα των καταναλωτών και να παρέχει μια ειδοποίηση όταν το απόθεμα των προϊόντων με τις καλύτερες πωλήσεις μπορεί να φθάσει σε κρίσιμα χαμηλό επίπεδο, συμπλήρωσε, τονίζοντας ότι «η διατήρηση ενός καλά εφοδιασμένου αποθέματος είναι υψίστης σημασίας για τους λιανοπωλητές».

Δειτε Επισης

Μ. Κωνσταντίνου: Διαφυλάσσονται οι εξαγωγές χαλλουμιού-Λήψη αποφάσεων με βάση τα πραγματικά δεδομένα
Ο καυγάς για το χαλλούμι…Γιατί παρέμεινε στο 15% το αιγοπρόβειο και ποια τα επόμενα βήματα για την ποσόστωση
Nicosia Mall: Στρατηγικός στόχος οι δράσεις ανάδειξης του έργου φιλανθρωπικών οργανώσεων και ΜΚΟ
Εγκαίνια για την Eye Boutique στο Mall of Cyprus (pics)
Το monobrand κατάστημα της Bottega Veneta έρχεται στο Nammos Retail Village
Διαπιστώνουν έλλειψη συνεργασίας από εταιρείες εισαγωγής για τους Takata-«Η ανταπόκριση δεν ήταν αναμενόμενη»
Δυναμική παρέμβαση Σταύρου Σταύρου για το χαλλούμι-Συστάσεις σε αυστηρό ύφος στους αιγοπροβατρόφους
E-kalathi: Πυρετώδεις διεργασίες πριν την πιλοτική εφαρμογή εντός Φεβρουαρίου-Μετά τα tests, το τελικό λανσάρισμα
Πώς προχωρά το ζήτημα με τους Takata... Τι εκκρεμεί για την έκδοση διαταγμάτων ανάκλησης οχημάτων
Νερό για να μην καταστραφούν ζητούν 250 μπανανοπαραγωγοί που πλήγηκαν λόγω Μαυροκόλυμπου