Γ. Μαλέκκος: H τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τη λιανική εμπειρία

Από τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών μέσω chatbots, μέχρι την παρακολούθηση των αγοραστικών τους συνηθειών για να προτείνει προσαρμοσμένα προϊόντα, η τεχνική νοημοσύνη αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί το λιανεμπόριο, σύμφωνα με τον Γιώργο Μαλέκκο, Διευθύνων Σύμβουλο & Software Innovation Architect της Powersoft.

Σε ομιλία του στο 20ό Cyprus Grocery Retail Conference, ο κ. Μαλέκκος επεσήμανε αρχικά το γεγονός ότι οι υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του λιανικού εμπορίου προβλέπεται να αυξηθούν από 5 δις δολάρια σε πάνω από 31 δις δολάρια έως το 2028.

«Η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αυτοματοποίηση πολλών εργασιών που κάποτε γίνονταν από ανθρώπους. Αυτό επιτρέπει στους εργαζόμενους να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο σε καθημερινές εργασίες και περισσότερο χρόνο στην εξυπηρέτηση πελατών. Συνολικά, αυτή η διαδικασία αυξάνει την αποτελεσματικότητα και συμβάλλει στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών», είπε.

Επιπρόσθετα, ο κ. Μαλέκκος εξήγησε στο κοινό πως η τεχνολογία AI προωθεί την καινοτομία του self-checkout, προσφέροντας μια ασφαλή μέθοδο σάρωσης που βοηθά επίσης στην πρόληψη των κλοπών από καταστήματα. Μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ανθρώπινη βοήθεια και δίνει στους πελάτες περισσότερο έλεγχο στη διαδικασία αγορών, είπε, σημειώνοντας πως σύμφωνα με το νέο σύστημα, ο έλεγχος ταυτότητας AI θα χρησιμοποιείται για την καταγραφή δεδομένων σχετικά με ύποπτους κλέφτες καταστημάτων.

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επανεξετάσει τα προηγούμενα αγοραστικά πρότυπα των καταναλωτών και να παρέχει μια ειδοποίηση όταν το απόθεμα των προϊόντων με τις καλύτερες πωλήσεις μπορεί να φθάσει σε κρίσιμα χαμηλό επίπεδο, συμπλήρωσε, τονίζοντας ότι «η διατήρηση ενός καλά εφοδιασμένου αποθέματος είναι υψίστης σημασίας για τους λιανοπωλητές».

Δειτε Επισης

Φάνος Ν. Επιφανίου και ALUMINCO ενώνουν δυνάμεις και ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά των συστημάτων αλουμινίου
Εδραιώνουν τη δυναμική τους τα υβριδικά αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 44%-Ποιες μάρκες προτιμούν οι αγοραστές
Κωτσόβολος: Ενώνει δυνάμεις και καλεί τους καταναλωτές να κάνουν react σε μια μεγάλη δράση ανακύκλωσης
Μικρή άνοδος στο χονδρικό εμπόριο το δ’ τρίμηνο του 2024, μεγαλύτερη αύξηση στα οχήματα
Kings Avenue Mall: Φιλανθρωπικές δράσεις και πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης
Τα προϊόντα Doctor’s Formulas η νέα προσθήκη στην γκάμα της KYPROPHARM
Νέα ειδοποίηση για ανακλήσεις οχημάτων με ΤΑΚΑΤΑ-Μειώθηκε σε 69.516 ο συνολικός αριθμός ανακλήσεων για αερόσακους
Άσκηση εκκένωσης στο Metropolis Mall-Το σενάριο που αντιμετωπίστηκε με επιτυχία
Το Foody εντάσσεται στο σχέδιο επιβράβευσης καρτών «Ανταμοιβή» της Τράπεζας Κύπρου-Προνόμια και βαθμοί
Αύξηση €213 εκατ. στο έλλειμα του εμπορικού ισοζυγίου το 2024-Οι εξαγωγές και οι εισαγωγές της Κύπρου