Γ. Βασιλάκος: Πλάνα για ακόμη δύο καταστήματα Κωτσόβολος στην Κύπρο

Τις πόρτες του άνοιξε το τρίτο κατά σειρά κατάστημα της Κωτσόβολος στην Κύπρο. Μετά την Λευκωσία και Λεμεσό, η Κωτσόβολος επέλεξε την Πάφο, ενώ στα επόμενα της πλάνα είναι το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων, σε Λάρνακα και ακόμη ένα στην πρωτεύουσα, ενδυναμώνοντας έτσι την παρουσία της στο νησί, καθώς και και το μερίδιο αγοράς της.

KENTRIKI_FOTO.width-750

Για τα επόμενα πλάνα, αλλά και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος-Dixons South East Europe, Γιάννης Βασιλάκος στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου υπερσύγχρονου καταστήματος στην Πάφο, όπου το παρών τους έδωσαν και άλλα στελέχη της εταιρείας.

Όπως εξήγησε ο κ. Βασιλάκος, επιλέχθηκε η Πάφος, καθώς είναι μια πόλη που αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και συνεπώς αποτελεί μεγάλη ευκαιρία.

2_Yci2j2P.width-800

«Ψάχναμε αρκετό καιρό για ένα μεγάλο κατάστημα, καθώς η φιλοσοφία μας είναι να ανοίγουμε σε χώρους άνω των 1.500 τ.μ. και αυτό είναι κάτι που μας δυσκόλεψε στην Κύπρο, αφού τα περισσότερα καταστήματα είναι διαχωρισμένα σε μικρότερους χώρους, ώστε να ενοικιάζονται σε πιο μικρά καταστήματα.

Όμως τελικά τα καταφέραμε και ανοίξαμε ένα κατάστημα με εμπορικούς χώρους 1.500 τ.μ., με τη λογική του καταστήματος εμπειρίας, κάτι που συμβαδίζει με το σύγχρονο retail, καθώς αν ο καταναλωτής επιλέξει το φυσικό κατάστημα έναντι του διαδικτυακού, αναμένει κάτι διαφορετικό, πιο εντυπωσιακό και με σωστή καθοδήγηση από τους πωλητές. Αυτή είναι η λογική μας και το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα», εξήγησε.

6

Ανταγωνιστική και δύσκολη η Κύπρος

Μιλώντας περαιτέρω, ο κ. Βασιλάκος υπέδειξε ότι η Κύπρος, αν και μικρή αγορά, είναι εξαιρετικά απαιτητική, αλλά και δύσκολη, κάτι που για τα καταστήματα Κωτσόβολος αποτελεί και μια πρόκληση.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι ο ανταγωνισμός είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα και το αγοραστικό κοινό χαρακτηρίζεται από υψηλή τεχνογνωσία. Επίσης, όπως είπε, η Κύπρος αποτελείται από διαφορετικά κοινωνικο-πολιτικά προφίλ αγοραστών, τα οποία διαφέρουν από πόλη σε πόλη.

2

«Ακόμη και οι ξένοι κάτοικοι Κύπρου διαφέρουν από πόλη σε πόλη, κάτι που απαιτεί πολύ καλή προσαρμογή και εφαρμογή καλού μοντέλου logistics», πρόσθεσε.

Την ίδια ώρα, ο κ. Βασιλάκος υπογράμμισε ότι το νησί αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για B2B και συνάμα ευκαιρία για την Κωτσόβολος στο να αναπτυχθεί σε αυτό το κομμάτι.

Στόχος η κάλυψη γεωγραφικών «κενών»

Ερωτηθείς για τα επόμενα πλάνα, ο κ. Βασιλάκος ανέφερε ότι η Κύπρος «σίγουρα χωρεί ακόμα δύο καταστήματα της Κωτσόβολος».

«Ένα κατάστημα στη Λάρνακα και ακόμη ένα στη Λευκωσία, όταν φυσικά βρούμε τους χώρους, κάτι δύσκολο, καθώς οι προδιαγραφές μας είναι απαιτητικές. Ωστόσο, είναι κάτι που θα εξεταστεί την επόμενη χρονιά», υπέδειξε.

1

Παράλληλα, τόνισε ότι η τοποθεσία αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για το άνοιγμα νέου καταστήματος, καθώς στόχος της Κωτσόβολος είναι η κάλυψη των γεωγραφικών σημείων του νησιού.

«Στόχος μας κάθε φορά που ανοίγουμε κατάστημα σε μια πόλη είναι να “ξεκλιδώνουμε” την περιοχή», κατέληξε.

3_aObrc2w.width-800_4TA1Kun

Το νέο κατάστημα στην Πάφο

Το νέο διώροφο κατάστημα της Κωτσόβολος στην Πάφο βρίσκεται στη Λεωφόρο Μεσόγης 102. Προσφέρει μια μοναδική αγοραστική εμπειρία διαθέτοντας ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές τελευταίας τεχνολογίας. Αξιοσημείωτο ότι είναι προσβάσιμο στα άτομα με αναπηρίες και διαθέτει δωρεάν χώρο στάθμευσης.

Διαβάστε εδώ: Κωτσόβολος: Άνοιξε νέο υπερσύγχρονο κατάστημα στην Πάφο (photos)

4

5

5_OBM3Csh.width-800

9

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό