Powered by

Συμφόρηση στο τηλεφωνικό κέντρο της Cyprus Airways-Απροσδόκητα μεγάλος αριθμός κλήσεων

Η Cyprus Airways αντιμετωπίζει σήμερα απροσδόκητα μεγάλο αριθμό κλήσεων και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξυπηρετήσει τους πελάτες της το συντομότερο δυνατό. Η αεροπορική εταιρεία έχει διαθέσει πρόσθετους πόρους στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών της για να βοηθήσει και να ελαχιστοποιήσει την ταλαιπωρία των πελατών της.

Ο Paul Sies, Διευθύνων Σύμβουλος της Cyprus Airways δήλωσε: "Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες μας που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερους από το κανονικό χρόνους αναμονής στις κλήσεις και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας και τους διαβεβαιώνουμε ότι κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να τους εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατό.

"Εργαζόμαστε σκληρά για να μειώσουμε τους χρόνους αναμονής, επεκτείνοντας το ωράριο λειτουργίας των κέντρων επικοινωνίας μας και παρέχοντας στα κέντρα μας πρόσθετους πόρους", δήλωσε ο κ. Sies.

Η αεροπορική εταιρεία δίνει προτεραιότητα στους επιβάτες της που πρέπει να ταξιδέψουν εντός των επόμενων 48 ωρών ή/και έχουν αλλαγές για μια πτήση εντός των επόμενων 10 ημερών να στείλουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο callcenterurgent@cyprusairways.com, ώστε να μπορέσει να εξυπηρετήσει πρώτα τους πελάτες με επείγουσες ταξιδιωτικές απαιτήσεις. Το γραφείο της Cyprus Airways στο αεροδρόμιο Λάρνακας βοηθά επίσης τους επιβάτες της εταιρείας. Για άλλα ερωτήματα παρακαλείστε να στείλετε στο callcenter@cyprusairways.com. Δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο για επιβεβαίωση, παρά μόνο αν θέλετε να αλλάξετε μια πτήση ή έχετε κάποια ερώτηση.

"Παρόλο που θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τα πρόσφατα θετικά μας αποτελέσματα που είδαν τις κρατήσεις να αυξάνονται με ποσοστό άνω του 200%, ειδικά προς τους νέους μας προορισμούς Παρίσι και Ντουμπάι, και τη θετική ανταπόκριση που λάβαμε με το νέο μας τύπο αεροσκάφους που απαίτησε κάποιες αλλαγές αεροσκαφών και άλλαξε τα χρονοδιαγράμματα των πτήσεων για το πρόγραμμα του καλοκαιριού του '23, αισθανόμαστε ότι το επίπεδο των υπηρεσιών μας σε αυτή την περίπτωση δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των πελατών μας. Για το λόγο αυτό ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε", πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας.

"Ευχαριστούμε όλους τους επιβάτες για την υπομονή και την κατανόηση που έδειξαν και παραμένουμε προσηλωμένοι στην εξυπηρέτηση τους το συντομότερο δυνατό", κατέληξε ο κ. Sies.

Η Cyprus Airways δήλωσε ότι ο νέος τύπος αεροσκάφους που θα εισαχθεί στα δρομολόγιά της αυτό το καλοκαίρι θα είναι το πιο σύγχρονο και αποδοτικό αεροσκάφος σε καύσιμα και φιλικό προς το περιβάλλον στην αγορά και αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εμπειρία των πελατών. Η αεροπορική εταιρεία πρόσθεσε ότι το νέο αυτό σχέδιο θα ανακοινωθεί στην αεροπορική έκθεση του Παρισιού μαζί με την Airbus.

Δειτε Επισης

Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας