Powered by

Συμφόρηση στο τηλεφωνικό κέντρο της Cyprus Airways-Απροσδόκητα μεγάλος αριθμός κλήσεων

Η Cyprus Airways αντιμετωπίζει σήμερα απροσδόκητα μεγάλο αριθμό κλήσεων και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξυπηρετήσει τους πελάτες της το συντομότερο δυνατό. Η αεροπορική εταιρεία έχει διαθέσει πρόσθετους πόρους στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών της για να βοηθήσει και να ελαχιστοποιήσει την ταλαιπωρία των πελατών της.

Ο Paul Sies, Διευθύνων Σύμβουλος της Cyprus Airways δήλωσε: "Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες μας που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερους από το κανονικό χρόνους αναμονής στις κλήσεις και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας και τους διαβεβαιώνουμε ότι κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να τους εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατό.

"Εργαζόμαστε σκληρά για να μειώσουμε τους χρόνους αναμονής, επεκτείνοντας το ωράριο λειτουργίας των κέντρων επικοινωνίας μας και παρέχοντας στα κέντρα μας πρόσθετους πόρους", δήλωσε ο κ. Sies.

Η αεροπορική εταιρεία δίνει προτεραιότητα στους επιβάτες της που πρέπει να ταξιδέψουν εντός των επόμενων 48 ωρών ή/και έχουν αλλαγές για μια πτήση εντός των επόμενων 10 ημερών να στείλουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο callcenterurgent@cyprusairways.com, ώστε να μπορέσει να εξυπηρετήσει πρώτα τους πελάτες με επείγουσες ταξιδιωτικές απαιτήσεις. Το γραφείο της Cyprus Airways στο αεροδρόμιο Λάρνακας βοηθά επίσης τους επιβάτες της εταιρείας. Για άλλα ερωτήματα παρακαλείστε να στείλετε στο callcenter@cyprusairways.com. Δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο για επιβεβαίωση, παρά μόνο αν θέλετε να αλλάξετε μια πτήση ή έχετε κάποια ερώτηση.

"Παρόλο που θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τα πρόσφατα θετικά μας αποτελέσματα που είδαν τις κρατήσεις να αυξάνονται με ποσοστό άνω του 200%, ειδικά προς τους νέους μας προορισμούς Παρίσι και Ντουμπάι, και τη θετική ανταπόκριση που λάβαμε με το νέο μας τύπο αεροσκάφους που απαίτησε κάποιες αλλαγές αεροσκαφών και άλλαξε τα χρονοδιαγράμματα των πτήσεων για το πρόγραμμα του καλοκαιριού του '23, αισθανόμαστε ότι το επίπεδο των υπηρεσιών μας σε αυτή την περίπτωση δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των πελατών μας. Για το λόγο αυτό ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε", πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας.

"Ευχαριστούμε όλους τους επιβάτες για την υπομονή και την κατανόηση που έδειξαν και παραμένουμε προσηλωμένοι στην εξυπηρέτηση τους το συντομότερο δυνατό", κατέληξε ο κ. Sies.

Η Cyprus Airways δήλωσε ότι ο νέος τύπος αεροσκάφους που θα εισαχθεί στα δρομολόγιά της αυτό το καλοκαίρι θα είναι το πιο σύγχρονο και αποδοτικό αεροσκάφος σε καύσιμα και φιλικό προς το περιβάλλον στην αγορά και αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εμπειρία των πελατών. Η αεροπορική εταιρεία πρόσθεσε ότι το νέο αυτό σχέδιο θα ανακοινωθεί στην αεροπορική έκθεση του Παρισιού μαζί με την Airbus.

Δειτε Επισης

Κώστας Κουμής: Η θετική πορεία την τελευταία διετία και το μεγάλο στοίχημα για τον τουρισμό
ΠΑΣΥΔΙΞΕ: Η σημασία του τουρισμού ως πυλώνα για προώθηση της ειρήνης-Σημαντικός ο ρόλος της Κύπρου
Επενδυτικό ενδιαφέρον για εξαγορά του «Ρόδον» στον Αγρό-Αξιολογείται από το Δ.Σ. της «Πρόοδος»
ΣΤΕΚ: Ισχυρό ανάχωμα ο τουρισμός...Να εργαστούμε για ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος
I-STARS: Καίριος ο ρόλος του τουρισμού στην προώθηση της ειρήνης και της βιωσιμότητας
Γιώργος Τοφινής: Η επιτυχημένη πορεία του NissiBlu Beach Resort και τα σχέδια για περισσότερα ξενοδοχεία
Hermes Airports: Δεσμευμένα στην προώθηση του τουρισμού τα αεροδρόμια της Κύπρου-Στόχος η συνεχής βελτίωση
Γιατί δεν κατέθεσε μεσολαβητική πρόταση για τα ξενοδοχεία ο Παναγιώτου-«Ένα βήμα πίσω, για να γίνουν δύο μπροστά»
Orthodoxou Travel: Πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας με Journey Mentor-Τι προβλέπει η συμφωνία
Θάνος Μιχαηλίδης: Θεμέλιος λίθος για την ενδυνάμωσή του το rebranding του τουριστικού μας προϊόντος