Βάσσος Ηλιάδης Λτδ: Επιτυγχάνοντας τις ισορροπίες
15:45 - 18 Απριλίου 2023
Η Βάσσος Ηλιάδης Λτδ ιδρύθηκε το 1933 και σήμερα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις στην Κύπρο με 360 άτομα προσωπικό. Ασχολείται με την εισαγωγή, πώληση και διανομή προϊόντων σε όλα τα κανάλια εμπορίου της αγοράς, αναφέρει η HR Manager, Doreen Demirdjian, η οποία εστιάζει στο πώς η επιχείρηση αναπτύσσεται δίδοντας προτεραιότητα στους ανθρώπους της.
Η γκάμα προϊόντων που διανέμει η εταιρεία είναι μεγάλη και περιλαμβάνει τρόφιμα, αλκοολούχα ποτά, καταναλωτικά είδη, ρολόγια πολυτελείας, κοσμήματα και άλλα. Επίσης, η Vassos Eliades Accessories είναι θυγατρική εταιρεία του ομίλου και διαθέτει δίκτυο αποκλειστικών μπουτίκ σε όλη την Κύπρο, συμπεριλαμβανομένων των Montblanc, Swarovski και VE Very Exclusive shops. Η εταιρεία Βάσσος Ηλιάδης Λτδ αναγνωρίζει τη σημαντικότητα των ανθρώπινων πόρων της και υιοθετεί βέλτιστες πρακτικές, με στόχο τη δέσμευση και την παραγωγικότητα του ανθρώπινου δυναμικού. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργούνται κίνητρα για την καλύτερη απόδοση του προσωπικού και τη δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος εργασίας.
Εκπαίδευση και ομαδικότητα
Μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες για βελτίωση των ανθρώπινων πόρων είναι η εκπαίδευση και ανάπτυξη. Με την υποστήριξη και τη συνεχή εκπαίδευση οι εργαζόμενοι επιμορφώνονται, με αποτέλεσμα την προσωπική ικανοποίηση και βέβαια την καλύτερη απόδοση στα καθημερινά τους καθήκοντα. Η εταιρεία παρέχει στο προσωπικό, εκεί που το είδος εργασίας το επιτρέπει, τη δυνατότητα να εργάζεται με ευέλικτο ωράριο, γεγονός που διευκολύνει την καθημερινότητα των εργαζομένων.
Η εταιρεία αναπτύσσει το ομαδικό πνεύμα και τη συνεργασία και παροτρύνει το προσωπικό να ενεργά στη λήψη αποφάσεων, μέσα από διάφορες επιτροπές που έχουν δημιουργηθεί, όπως επιτροπή ισότητας, επιτροπή εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, επιτροπή ασφάλειας και άλλες. Επιπλέον, η εταιρεία παροτρύνει την εσωτερική επικοινωνία, ενημερώνοντας τους εργαζόμενους για διάφορα θέματα με στόχο την ενίσχυση μιας κοινής κουλτούρας. Ο όμιλος λαμβάνει, επίσης, υπόψη την ισορροπία οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής. Ένα παράδειγμα αποτελεί το First Day Schooling Leave. Δηλαδή, οι συνάδελφοι οι οποίοι επιθυμούν να συνοδεύσουν το παιδί τους την πρώτη μέρα σχολείου δικαιούνται μια μέρα επιπρόσθετη άδεια από την εταιρεία. Ο θεσμός αυτός σκοπό έχει να βοηθήσει τους συναδέλφους μας να έχουν την ευχέρεια να αφοσιώνονται στις σημαντικές οικογενειακές στιγμές.
Πρακτικές υγείας και ευεξίας
Κάποιες επιπλέον πρακτικές της εταιρείας μας έχουν στόχο να διασφαλίσουν την υγεία και την ευεξία στο εργασιακό περιβάλλον σε κάθε επίπεδο. Σε ό,τι αφορά τη σωματική ευεξία, η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους συναδέλφους να προπονηθούν με ευχάριστο τρόπο. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε δημιουργήσει τη Vassos Eliades running team, η οποία προπονείται από εξειδικευμένο προπονητή. Επιπλέον, η εταιρεία μας προσφέρει εβδομαδιαία διαδικτυακά προγράμματα Mobility Routine στους συναδέλφους μας που εργάζονται καθήμενοι στο γραφείο. Αυτή η ρουτίνα κινητικότητας/ελαστικότητας διεξάγεται από εξειδικευμένο άτομο κατά τις ώρες εργασίας και βοηθά στη βελτίωση της ελαστικότητας και της κίνησής τους. Επιπρόσθετα με τα πιο πάνω, η εταιρεία μας προσφέρει προσωπική αξιολόγηση από προπονητή για την υγεία και τη φυσική κατάσταση του κάθε συναδέλφου που ενδιαφέρεται, μέσα από ερωτηματολόγια, παρακολούθηση και πρόγραμμα βελτίωσης φυσικής κατάστασης. Με σκοπό την εξισορρόπηση της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής και την προώθηση του workplace well-being, η εταιρεία μας διοργανώνει παρουσιάσεις με θέμα την Υγιεινή Διατροφή. Στις παρουσιάσεις αυτές, διατροφολόγοι παρουσιάζουν το κάθε γεύμα και τα οφέλη του καθώς και τι πρέπει να τρώμε για μία ισορροπημένη διατροφή.
Μία σειρά ωφελημάτων
Κάποια ωφελήματα που παρέχουμε, τα οποία υποδεικνύουν στους εργαζόμενούς μας τις αξίες της εταιρείας, είναι:
- Πλήρη πληρωμή άδειας μητρότητας και πατρότητας.
- Πλήρη πληρωμένη άδεια ασθενείας.
- Αυξανόμενες μέρες άδειας βάσει χρόνων υπηρεσίας στην εταιρεία.
- Ευελιξία υβριδικής εργασίας - Δικαίωμα υβριδικής εργασίας στις θέσεις όπου αρμόζει.
- Άδεια ανά ώρα
- Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε όλους τους εργαζόμενους καθώς και εξαρτώμενους.
- Ποσοστό εισφοράς στο Ταμείο Προνοίας.
- Εκπτώσεις σε προϊόντα της εταιρείας.
- Δώρα γενεθλίων, Χριστουγέννων και Πάσχα σε όλο το προσωπικό.
- Η εταιρεία επιβραβεύει και αναγνωρίζει άτομα, που βρίσκονται σ’ αυτή επί σειρά ετών, με τον θεσμό βράβευσης μακράς υπηρεσίας.
- First Day Schooling Leave.
Η εταιρεία προσφέρει Newborn Box με διάφορα χρήσιμα μωρουδιακά σε όλους τους συναδέλφους που αποκτούν μωράκι.
Επιπρόσθετα με τα πιο πάνω, η αναγνώριση και η εκτίμηση της ατομικής συνεισφοράς των εργοδοτουμένων, η παροχή υποστήριξης και ενθάρρυνσης του προσωπικού να αναπτύξει τη σταδιοδρομία του και να αυξήσει τη συμβολή του μέσα από την ενίσχυση των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων του, δίνει στο ανθρώπινο δυναμικό μας το κίνητρο να αυξήσει την παραγωγικότητά του, προσφέροντας θετικά αποτελέσματα στον οργανισμό μας.
Οι δράσεις κατά την πανδημία
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εφαρμόσαμε διάφορες πρακτικές, ούτως ώστε οι άνθρωποί μας να νιώθουν ότι είμαστε δίπλα τους. Οι αξίες της εταιρείας μας έπαιξαν κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση του τρόπου με τον οποίο ανταποκριθήκαμε στην πανδημία. Η αρχική επικέντρωση της εταιρείας μας ήταν η διασφάλιση της ασφάλειας των εργαζομένων. Δημιουργήσαμε ένα ασφαλή χώρο εργασίας με όλες τις εύλογες προφυλάξεις που μπορούσαν να ληφθούν και επενδύσαμε σε περισσότερη τεχνολογία. Κάποιες πρακτικές που εφαρμόσαμε και που έχουν βελτιώσει το εργασιακό μας περιβάλλον είναι η ευελιξία της υβριδικής εργασίας σε θέσεις όπου αρμόζει. Το Τμήμα Πληροφορικής μας, εργάστηκε για τη σωστή εγκατάσταση των εργαλείων για εργασία από το σπίτι. Επιπρόσθετα, οι εταιρικές βίντεο - πλατφόρμες συνέβαλαν στις συχνές διαδικτυακές συναντήσεις και έκαναν τις καθημερινές μας συναντήσεις πιο εύκολες. Επιπλέον, χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο η εκπαιδευτική πλατφόρμα της εταιρείας (VE Academy), όπου μπορούν όλοι οι συνάδελφοι να συνδεθούν και να παρακολουθήσουν εκπαιδεύσεις καθημερινά.
Η πρόκληση της ισορροπίας
Η μεγαλύτερη πρόκληση για τις εταιρείες σε ό,τι αφορά το προσωπικό τους σήμερα, είναι να μπορέσουν να τους προσφέρουν ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Είναι απαραίτητο οι εταιρείες να προσφέρουν την ευελιξία στους ανθρώπους τους να εξισορροπούν την εργασία με την προσωπική τους ζωή, έχοντας ελεύθερο χρόνο. Στην εταιρεία μας, ακολουθούμε τη στρατηγική όπου προωθούμε τη βελτίωση της ισορροπίας οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, βοηθώντας τους συναδέλφους μας να έχουν την ευχέρεια να αφοσιώνονται στις σημαντικές οικογενειακές στιγμές. Λόγω της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας της εταιρείας μας, στοχεύουμε πάντα να στηρίζουμε τους εργαζομένους μας σε οποιεσδήποτε προσωπικές ή επαγγελματικές δυσκολίες μπορεί να συναντήσουν.
Συνεχίζουμε με τις ίδιες αξίες
Στόχος μας είναι να έχουμε πάντοτε μια κουλτούρα που καλωσορίζει την ειλικρινή κι ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών επιπέδων και αυτό απαιτεί εμπιστοσύνη και εποικοδομητική ανατροφοδότηση. Υποστηρίζουμε πάντοτε τη διαφάνεια και θεωρούμε πως όταν είναι μέρος της κουλτούρας στον χώρο εργασίας, συνοδεύεται από εμπιστοσύνη, επικοινωνία και μεγαλύτερα επίπεδα συμμετοχής των εργαζομένων. Στόχος μας επίσης είναι ο καθορισμός των βασικών μακροχρόνιων στόχων της εταιρείας μας, επιβεβαιώνοντας ότι οι συνάδελφοι είναι αφοσιωμένοι και κατανοούν σαφώς τους στόχους και τις αξίες της εταιρείας. Το ανθρώπινο δυναμικό μας είναι το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, αφού οι εργαζόμενοι της εταιρείας μας αντιλαμβάνονται το όραμα και τις στρατηγικές κατευθύνσεις του οργανισμού, για να εντείνουν την προσπάθεια για περεταίρω βελτίωση του οργανισμού, δουλεύοντας όλοι μαζί για ένα κοινό στόχο. Τέλος, η βασική αξία της εταιρείας μας είναι ο ανθρωποκεντρισμός, η ομαδικότητα και ο σεβασμός προς τους εργαζόμενους και στόχος μας είναι να δημιουργούμε ένα ιδανικό περιβάλλον εργασίας.
Στοιχεία επικοινωνίας:
Διεύθυνση Κεντρικών Γραφείων: Λευκωσίας 23, Βιομηχανική Περιοχή Ιδαλίου, 2540
Τμήμα ανθρώπινου δυναμικού: Doreen Demirdjian - HR Manager, careers@vel.com.cy