The Obsidian Co.: Ο σύμμαχος των brands για να φτάσουν στην κορυφή

Την ανάγκη να αλλάξει ο τρόπος που βλέπουν οι επιχειρήσεις το digital marketing, ώστε να κατανοήσουν και τη σημαντικότητά του για να φτάσουν στην κορυφή, υποδεικνύει μέσα από τη συνέντευξή του ο Ceo & Marketing Director της The Obsidian Co. Χρίστος Λοΐζου. Είναι με αυτό το όραμα, όπως εξηγεί, που μαζί με τον παιδικό του φίλο Μιχάλη Νικολάου, προχώρησαν στην ίδρυση της Obsidian τον Μάρτιο του 2021 στη Λάρνακα.

Η ταυτότητα

Η Obsidian είναι μια νεοσύστατη εταιρεία που προσφέρει ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών του digital marketing. Σύμφωνα με τον κ. Λοΐζου, το στρατηγικό μάρκετινγκ αποτελεί θεμελιώδη πυλώνα στις ενέργειες της Obsidian και με τη βοήθεια της τεχνολογίας αναλύουν δεδομένα και παράγουν ιδέες που βοηθούν τα brands να φτάσουν ψηλά. «Όραμά μας είναι να αλλάξουμε τον τρόπο που βλέπουν το digital marketing οι επιχειρήσεις στην Κύπρο αλλά και ανά το παγκόσμιο. Θέλουμε να το καθιερώσουμε ως ένα βασικό συστατικό για τη λειτουργία μιας επιχείρησης όπως είναι για παράδειγμα η ρευστότητα και η διοίκηση», επισημαίνει με έμφαση.

Στην ουσία, ο στόχος της Obsidian, είναι η παροχή αξιόπιστων και καινοτόμων υπηρεσιών digital marketing που θα βοηθούν τις επιχειρήσεις να αυξάνουν τον κύκλο εργασιών τους και να βελτιώσουν την εικόνα και την επικοινωνία τους προς το ενδιαφερόμενο κοινό.

Christos-Loizou

Οι υπηρεσίες

Όπως εξηγεί ο Ceo της Obsidian, η εταιρεία προσφέρει όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες βάση πλάνου και αναγκών των συνεργατών της. Αφιερώνουμε, λέει χαρακτηριστικά, χρόνο και χρήμα ώστε να κάνουμε μια ενδελεχή έρευνα αγοράς για να δούμε που βρίσκεται ο συνεργάτης μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό και που μπορεί να τον οδηγήσουμε με την βοήθειά μας. Προσθέτει ότι, με βάση την έρευνα αγοράς και τους επιχειρησιακούς στόχους, δημιουργούν τη στρατηγική μάρκετινγκ όπου εξετάζουν όλους τους τρόπους και τα μέσα που χρειάζονται για να οδηγήσουν μια επιχείρηση να ξεπεράσει τους στόχους που έχουν θέσει για το συγκεκριμένο πλάνο. Και αυτό, όπως αναφέρει, με όλες τις ενέργειές τους να είναι μετρήσιμες και να βασίζονται πάνω σε δεδομένα συνεχώς ώστε να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους. Ο κ. Λοΐζου σημειώνει ότι αξιοποιούν πλήρως τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα που έχουν στη διάθεσή τους, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι διαφημίσεις στο Google και άλλες μηχανές αναζήτησης, η δημιουργία και βελτιστοποίηση ιστοσελίδας (SEO) και email marketing. Για να επισημάνει πως, αυτές οι υπηρεσίες δεν θα είναι χρήσιμες αν δεν συνοδεύονται με καλό περιεχόμενο, προσθέτοντας ότι η ομάδα τους εξειδικεύεται τόσο στη δημιουργία βίντεο όσο και εικόνας.

Ποιους αφορά

Ερωτηθείς σε ποιους απευθύνονται, ο κ. Λοΐζου απαντά ότι οι εργασίες τους απευθύνονται σε όλες τις επιχειρήσεις που έχουν ως στόχο την μακροχρόνια ανάπτυξη και κερδοφορία. «Θέλουμε να είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης στην επιτυχία των επιχειρήσεων που εκλαμβάνουν το μάρκετινγκ ως βασική επιχειρηματική λειτουργία.

'Έχουμε πληθώρα συνεργατών από διάφορους κλάδους σε Κύπρο και εξωτερικό όπως ο ασφαλιστικός, η αυτοκινητοβιομηχανία, ο φαρμακευτικός αλλά και το λιανικό εμπόριο. Ορισμένοι από αυτούς είναι η Ancoria Insurance, το Metropolis Mall, η Pharmaceutical Trading Company, τα Clock Cafe και τα Kipling», αναφέρει. Επισημαίνει μάλιστα ότι, έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών τους χάρη στον επαγγελματισμό, την σκληρή δουλειά αλλά και τον ενθουσιασμό τους για το digital marketing.

Έτσι γεννήθηκε η Obsidian

Όσο για το πώς προέκυψε η ιδέα της ίδρυσης της εταιρείας, ο Ceo της λέει πως κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών του στην Αγγλία, αλλά πολύ πιο έντονα στη δύσκολη περίοδο του covid-19, παρακολουθούσε το πώς επικοινωνούσαν με το κοινό τους τα brands στην Κύπρο και στο εξωτερικό εκείνη την περίοδο. Συνεχίζει λέγοντας ότι: «Στο εξωτερικό είδα τα περισσότερα brands να επενδύουν ακόμα περισσότερο στο digital marketing. Κίνηση απολύτως λογική αφού ακόμα και χωρίς τη δυνατότητα αγοράς (κυρίως σε υπηρεσίες γιατί σε προϊόντα υπάρχει το e-shop) ήταν μια καλή ευκαιρία για πολύ φθηνότερο brand awareness. Το γεγονός ότι ο κόσμος περνούσε περισσότερο χρόνο στο σπίτι, έκανε και την κατανάλωση online περιεχομένου ακόμη πιο εύκολη».

Αντιθέτως, λέει, στην Κύπρο είδε την πλειοψηφία των επιχειρηματιών να πανικοβάλλονται και να αναλώνονται σε διαμαρτυρίες για τα μέτρα αντί να προσπαθήσουν να βρουν λύσεις να εκμεταλλευτούν τα υπάρχοντα δεδομένα. Αυτό, κατά τον ίδιο, είχε ως αποτέλεσμα τη σμίκρυνση ακόμα και το κλείσιμο ορισμένων επιχειρήσεων. Τότε, εξηγεί, κατάλαβε ότι υπάρχει κενό στην αγορά και πως η δημιουργία της Obsidian θα ήταν η απάντηση σε αυτό το κενό.

Όσο για το πού υπερέχει η εταιρεία του, επισημαίνει πως εκείνο που θέλουν είναι να κάνουν μακροχρόνιες συνεργασίες όπου θα βλέπουν και τη μακροχρόνια εξέλιξη της επιχείρησης βήμα προς βήμα. Σύμφωνα με τον ίδιο, «επενδύουμε συνεχώς στην νέα τεχνολογία αλλά και στην εκπαίδευση του προσωπικού μας. Οι υπηρεσίες προσφέρονται πάντα βάση των αναγκών του πελάτη και όχι των δικών μας, πράγμα που σε κάποιες περιπτώσεις ενδεχομένως σημαίνει λιγότερα έσοδα για τη δική μας επιχείρηση. Παρακολουθούμε επίσης τα νέα και τις τάσεις του μάρκετινγκ ανά το παγκόσμιο αλλά και στην Κύπρο εφόσον είναι ένας κλάδος που αλλάζει καθημερινά».

Η στροφή στο ψηφιακό marketing

Οι εξελίξεις των τελευταίων ετών έχουν στρέψει το marketing σε μια πιο ψηφιακή μορφή και στην Κύπρο, αναφέρει ο κ. Λοΐζου προσθέτοντας ότι θεωρεί θετική την ύπαρξη πολλών agencies στη χώρα μας, ιδιαίτερα αν υπάρχει και υγιής ανταγωνισμός. Υπάρχουν βεβαίως, συμπληρώνει, περιθώρια βελτίωσης όπως σε όλους τους κλάδους, υποδεικνύοντας ότι αυτό που χρειαζόμαστε είναι αλλαγή νοοτροπίας, να ξεφύγουμε από το σίγουρο, να πάρουμε ρίσκα και να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πιο μακροχρόνια. Λέει πως η αντίληψη του marketing από την αγορά είναι κάτι που χρήζει βελτίωσης καθώς πρέπει να είναι εφαρμοσμένο πάνω στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης ξεχωριστά καθώς η παροχή υπηρεσιών “one size fits all” του τύπου 5 αναρτήσεις σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κάνουν ζημιά στην εκάστοτε επιχείρηση αλλά και στο marketing industry γενικότερα.

«Το μάρκετινγκ είναι βασική επιχειρηματική λειτουργία και με αυτή την σοβαρότητα πρέπει να αντιμετωπίζεται από εταιρίες και agencies, σημειώνει και διευκρινίζει ότι, στη Λάρνακα όπου είναι και η έδρα τους, είναι πιο περιορισμένη η παρουσία marketing agencies σε σύγκριση με τη Λευκωσία.

Ερωτηθείς πόσο απαραίτητες είναι οι υπηρεσίες marketing για μια επιχείρηση, απαντά χαρακτηριστικά: «όσο το τιμόνι στο αυτοκίνητο». Χωρίς αυτό, τονίζει, η επιχείρηση δεν μπορεί να κατευθυνθεί αλλά ούτε να πρωτοπορήσει.

Μία επιχείρηση, λέει ο κ. Λοΐζου, δεν μπορεί να υπάρχει χωρίς τους πελάτες της και για να γνωρίζουν οι πελάτες την ύπαρξη της θα πρέπει να γίνεται σωστό και στρατηγικό marketing: «Πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις όπου είχαν λάβει κακές υπηρεσίες digital marketing ή δεν καταλαβαίνουν πλήρως τι είναι το digital marketing, θεωρούν ότι είναι ακριβό ή αχρείαστο. Αντιθέτως, το καλό μάρκετινγκ είναι επένδυση και αυξάνει τα μακροχρόνια κέρδη της επιχείρησης».

Αναφέρει περαιτέρω ότι, οι τελευταίες εξελίξεις έχουν αλλάξει την καταναλωτική συμπεριφορά και προσθέτει: «Ο κόσμος πλέον αγοράζει πιο μελετημένα και συγκρατημένα και είναι δική μας δουλειά να τονίσουμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει η επιχείρηση-συνεργάτης μας έναντι των ανταγωνιστών. Οι εξελίξεις άλλαξαν επίσης και τον χώρο που γίνονται οι αγορές, τώρα είναι πολύ πιο συνηθισμένο οι πελάτες να κάνουν από σπίτι τις αγορές τους και έτσι προέκυψε και η ανάγκη του e-shop marketing στην Κύπρο».

Η σημασία του ΕΚΕ

Όσο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, σημειώνει ότι η προσέγγιση της Obsidian είναι ότι κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει κάποιου είδους προσφορά στην κοινωνία. Αυτή η ευθύνη θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της εταιρείας έτσι ώστε οι πελάτες αλλά και το προσωπικό της να μπορούν να ταυτιστούν με αυτές τις αξίες.

Στοιχεία Επικοινωνίας:

  • Γοργόνων 14 PATSALOS PLAZA, Λάρνακα
  • Τηλέφωνο: 24400124
  • Ιστοσελίδα: https://theobsidianco.com/
  • Social Media:

https://www.facebook.com/TheObsidianCo https://www.instagram.com/theobsidianco/

Δειτε Επισης

Στο μεγάλο δίκτυο του Propeller Club ΗΠΑ και επίσημα η Κύπρος-Στόχος η ενίσχυση της ναυτιλιακής συνεργασίας
Ιάκωβος Γαλανός: Αναγκαία τα ESG στη σύγχρονη υγειονομική περίθαλψη
Προκλήσεις της ναυτιλίας συζήτησαν Αννίτα Δημητρίου-Ένωση Πλοιοκτητών
Η αποτίμηση των πολιτών για το ΓεΣΥ πέντε χρόνια μετά την εφαρμογή του-Αποκαλυπτικά ευρήματα
Πώς θα επιτευχθεί η ποιοτική αναβάθμιση του ΓεΣΥ
Γιώργος Παμπορίδης: Τα δημόσια νοσηλευτήρια είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο
Robert Yates: Αυτές είναι οι βέλτιστες πρακτικές για επιτυχημένα εθνικά συστήματα υγείας
Δρ. Χρ. Πέτρου: Το ΓεΣΥ σήμερα και οι μεγάλες προκλήσεις-Eναρκτήρια ομιλία στο 7ο Cyprus HealthCare Conference
Μιχάλης Δαμιανός: Επενδύσεις και μεταρρυθμίσεις αναβαθμίζουν τον τομέα της υγείας
Ο Σύνδεσμος Κοιλιοκάκης Κύπρου τιμά τη Διεθνή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Κοιλιοκάκη