Κυβερνοασφάλεια: Μειώνοντας το ψηφιακό ρίσκο με απλές λύσεις

Ολοένα και πιο μεγάλες είναι οι προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι Οργανισμοί στον τομέα της κυβερνοασφάλειας με το ψηφιακό ρίσκο να παραμένει υψηλό.

Σε μια ιδιαίτερη ενδιαφέρουσα συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, πρωταγωνιστές του χώρου της ασφάλειας και ειδικοί από τη Cyta ανέλυσαν ενώπιον του κοινού που βρέθηκε στο Cyta Business Roadshow με τίτλο «CYBER SECURITY & ΙοΤ: Μειώνοντας το Ψηφιακό Ρίσκο με Απλές Λύσεις» τους κινδύνους που ελλοχεύουν παρουσιάζοντας απλές λύσεις που παρέχονται.

Στη συζήτηση συμμετείχαν οι Νικόλας Γιάλλουρος, Solution Sales Specialist, Modern Workplace & Security (Greece, Cyprus), Microsoft, Πάνος Λιβανός, Principal Manager IoT & MPN, Vodafone Carrier and Partner Services – Enterprise και Πέτρος Παντζαρής, Προϊστάμενος Διαχείρισης Τηλεπικοινωνιακής Απάτης, Ασφάλεια & Λειτουργία Δικτύων & Υπηρεσιών, Cyta.

Ο κ. Γιάλλουρος τόνισε ότι δεν αρκεί η αγορά των software αλλά και η χρήση τους, όπως επίσης και η ύπαρξη πλάνου. «Η παραμετροποίηση, η σωστή υλοποίηση και η επαναξιολόγηση είναι σημαντικές γιατί οι κίνδυνοι συνεχώς μεταβάλλονται και εξελίσσονται», είπε στο πλαίσιο της τοποθέτησής του. Το σημαντικό είναι να έχουμε τους βασικούς πυλώνες, το identity και το access, ανέφερε λίγο αργότερα.

Ο κ. Λιβανός είπε πως κρίσιμο μέρος στο ψηφιακό ταξίδι είναι η επιλογή του συνεργάτη. Όλες οι λύσεις πρέπει να κτίζονται με γνώμονα την ασφάλεια των δεδομένων και των πελατών . Είναι σημαντικό όπως είπε, να δίνονται ολοκληρωμένες λύσεις και να κτίζεται η ασφάλεια σε όλο αυτό το ταξίδι του πελάτη. Ανέφερε επίσης πώς "Ο πελάτης πρέπει να έχει πρόσβαση στα δεδομένα του όπου κι αν βρίσκεται, πάντα με τον κατάλληλο συνεργάτη".

Ο κ. Παντζαρής είπε πως σε περίπτωση επίθεσης συνήθως καλείται ο συνεργάτης, αν και ο πάροχος τις περισσότερες φορές αντιμετωπίζει τον κίνδυνο πιο γρήγορα. Ο ειδικόςθα πρέπει να διασφαλίσει ότι έχουν αλλάξει οι εργοστασιακοί κωδικοί και να λάβει άλλα μέτρα και να υπάρχει μια διαδικασία. «Να μην περιμένουμε νασυμβεί κάτι και να σκεφτόμαστε πώς να ενεργήσουμε», προειδοποίησε. Ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση προσωπικού και πελατών είναι ανάμεσα στα μέτρα που επίσης πρέπει να λαμβάνουν οι ΜμΕ, συμπλήρωσε.

Συντονίστρια του πάνελ ήταν η Νίκη Ιωάννου, Προϊστάμενη Επιχειρηματικών Λύσεων, Cyta Business.

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»