powered by

Οι Partners εκτός από το παιχνίδι άλλαξαν και το brand identity τους

Οι Partners, εκ φύσεως game changers, αλλάζουν το παιχνίδι από μέσα αυτή τη φορά.

Μετά την υιοθέτηση της νέας πολιτικής της WPP για τερματισμό των affiliation σε ολόκληρο τον κόσμο, ολοκληρώνεται και για τους Partners μια πολύχρονη και παραγωγική σχέση με το παγκόσμιο δίκτυο επικοινωνίας VMLY&R. Η σχέση αυτή εξελίσσεται σε μια νέα μορφή στρατηγικής συνεργασίας χωρίς νομικό πλαίσιο και χωρίς τη χρήση του brand id τους. Έτσι προέκυψε και η ανάγκη για αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας, και όπως πάντα, οι Partners είδαν το ποτήρι μισογεμάτο και μια ευκαιρία για πλήρη ανανέωση.

First things first! Partners. Ένα όνομα που κρύβει μέσα του μια ολόκληρη φιλοσοφία αντιμετώπισης της επικοινωνίας. Η φιλοσοφία αυτή, ανθρώπινη, απλή και ταυτόχρονα βαθιά και ουσιαστική, εμπεριέχει την έννοια του αμοιβαίου οφέλους και αλληλοσεβασμού. Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του χαρακτήρα και της διαφορετικότητας των Partners, σε μια εποχή που η κυρίαρχη λέξη είναι το «εγώ», και δημιουργεί την πραγματική έννοια του «εμείς» - το ειλικρινές ομαδικό πνεύμα! Και έτσι, η νέα εμπορική επωνυμία γίνεται Partners Connected Communications.

“The Game Changers” με αποστολή να αλλάζουν το παιχνίδι όπως το ξέραμε. Brands, συμπεριφορές ακόμα και κουλτούρα! Η αλλαγή απαιτεί διαφορετικότητα. Μια ομάδα ανοιχτή στη σύνδεση και ανοιχτή στην αλλαγή. Εξωστρέφεια, θετικότητα, τόλμη, σεβασμός, αυθεντικότητα, έμπνευση, τιμιότητα και πάθος είναι μερικές από τις λέξεις κλειδιά που έντυσαν την νέα ταυτότητα των Partners.

Το σκεπτικό πίσω από τη νέα εταιρική ταυτότητα

Η φιλοσοφία και το manifesto της εταιρείας είναι αυτό που έγινε η έμπνευση για να δημιουργηθεί το ολοκαίνουριο λογότυπο. Πάντα λοιπόν χρειάζονται οι δύο πλευρές που γίνονται ομάδα! Η ομάδα που θα καταφέρει να πάει μπροστά και θα δημιουργήσει κάτι ‘νέο’ κάθε φορά. Νέες ιδέες, νέα επικοινωνία, νέες σχέσεις, νέες προσεγγίσεις, νέα μονοπάτια για ταξίδια ακόμα και μια νέα κουλτούρα.

Τα νέα brand connector elements αποτελούνται από δύο βέλη. Το ένα βέλος είναι σταθερό, ελαφρύ, διαφανές, εσωτερικό, στρατηγικό και αντικατοπτρίζει τη δουλειά και την απαραίτητη προετοιμασία που χρειάζεται κάθε καμπάνια ξεχωριστά. Το άλλο βέλος είναι diverse, συνεχώς μεταβαλλόμενο, συμπαγές, εξωστρεφές και δημιουργικό γιατί αυτά χρειάζονται για να λάμψει η κάθε ιδέα ξεχωριστά.

Στο νέο λογότυπο τα δύο βέλη συναντώνται και γίνονται ένα. Το εικονίδιο «+» στη θέση του «Τ» υποδηλώνει την επίτευξη δύο ευθυγραμμισμένων στόχων. Ήταν πάντα στο όνομα: Partners. Οι συνεργασίες που δημιουργούνται για να αλλάζουν συνεχώς το παιχνίδι.

Το παιχνίδι αλλάζει χρώμα…

Οι Partners ενθουσιάζονται με το χρώμα αφού αυτό ταιριάζει με τις διαφορετικές προσωπικότητές τους. Έτσι λοιπόν, δεν επέλεξαν μια σταθερή χρωματική παλέτα. Θεωρούν προτιμότερο να μπορούν να χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε χρώμα από το παγκόσμιο φάσμα για να εκφράσουν όλες αυτές τις στιγμές και να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα: Να δημιουργούν συναισθήματα και να προκαλούν το ενδιαφέρον του κοινού.

Δειτε Επισης

Smart Solutions στην Αρχιτεκτονική και τη Μηχανική: Ο ρόλος τους στη βιώσιμη εξέλιξη
Ανησυχία Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για τις καθυστερήσεις στην ανακαίνιση και επέκταση ΜΕΝΝ στο Μακάρειο
Ξεκίνησε η κάθοδος ινδικών κολοσσών…Thomas Cook India και LTIMindtree έρχονται στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 17ων IN Business Awards(pics)
17α IN Business Awards: Lifetime Achievement Award στους Σώτο, Σάββα, Αλέξανδρο και Άρη Ιακωβίδη
17α IN Business Awards: Βραβείο Editor’s Choice στον Invest Cyprus
17α IN Business Awards: Στην Πετρολίνα το βραβείο στην κατηγορία «Επιχείρηση»
17α IN Business Awards: Στον Δημήτρη Ζορπά το βραβείο Μάνατζερ (εις μνήμην Άντη Χατζηκωστή)
17α IN Business Awards: Στην Exness το βραβείο εταιρικής βιωσιμότητας και υπευθυνότητας(ESG-ΕΚΕ)
17α IN Business Awards: Στην Zemco Group το βραβείο στην κατηγορία «Ανάπτυξη γης-Κατασκευές»