Powered by

ΠΑΣΥΞΕ Πάφου: Η βρετανική πρωτιά στις κρατήσεις και οι άλλες αγορές

Ικανοποιημένος από τη ροή κρατήσεων στα ξενοδοχειακά καταλύματα της επαρχίας Πάφου εμφανίζεται ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου Θάνος Μιχαηλίδης.

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο κ. Μιχαηλίδης ανέφερε πως την πρωτιά στις κρατήσεις την έχει η βρετανική αγορά, ωστόσο παρατήρησε και άλλες αγορές επιδικνύουν ενδιαφέρον, όπως η αγορά του Ισραήλ, η γερμανική αγορά, η πολωνική αγορά και η γαλλική αγορά.

Εάν, είπε, «θα φτάσουμε ή όχι το επίπεδο των πληροτήτων του 2019 ακόμη δεν είναι σίγουρο», προσθέτοντας πως μια πιο σαφή εικόνα αναμένεται να έχουν τον Απρίλιο.

Σε σχέση με τις διακοπές του Πάσχα ο κ. Μιχαηλίδης σημείωσε πως θα κινηθούν τα ξενοδοχεία της επαρχίας Πάφου το Πάσχα αλλά κυρίως με την βρετανική αγορά και τον ντόπιο τουρισμό.  

Όσον αφορά τα ξενοδοχειακά καταλύματα ανέφερε πως σε λειτουργία βρίσκεται το 90% ωστόσο σημείωσε πως τις επόμενες ημέρες αναμένεται να λειτουργήσουν όλες οι ξενοδοχειακές μονάδες στην επαρχία Πάφου.

Επιπρόσθετα ο κ. Μιχαηλίδης και ερωτηθείς σχετικά απήντησε πως για την εξεύρεση ξενοδοχειακού προσωπικού που είναι ένα θέμα που απασχολεί τον Σύνδεσμο υπάρχει σύστημα  με την υποβολή αιτήσεων και τα λοιπά, αλλά η διαδικασία είναι αργή.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Γιατί η Ινδία εξελίσσεται στην πλέον ανερχόμενη μακρινή αγορά του ελληνικού τουρισμού (γράφημα)
Jazeera Airways: Πέντε λόγοι που την καθιστούν την must επιλογή για ταξιδιώτες
Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη