Υπεραγορές: Η μάχη της Λευκωσίας σπίτι με σπίτι

Ένας από τους τομείς που αναπτύσσεται έντονα τα τελευταία χρόνια, τόσο στη Λευκωσία όσο παγκύπρια, είναι αυτός του λιανικού εμπορίου.

Ειδικά οι μεγάλες αλυσίδες υπεραγορών, προσπαθούν διαρκώς να κερδίσουν μερίδιο αγοράς στη πρωτεύουσα με το άνοιγμα νέων υπεραγορών.

Η Ask Wire, αξιοποιώντας το προφίλ όλων των ακινήτων σε ολόκληρη την Κύπρο-1,6 εκατομμύρια μοναδικά ακίνητα, συμπεριλαμβανομένων 490.000 κατοικιών και 130.000 εμπορικών κτιρίων-, ανέλυσε την περιοχή κάλυψης των υπεραγορών τριών μεγάλων αλυσίδων στη Λευκωσία.

Θέτοντας ως βασική παράμετρο την οδηγική απόσταση των δέκα λεπτών, οι πέντε υπεραγορές Αλφαμέγα στην Λευκωσία καλύπτουν συνολικά 126 τετραγωνικά χιλιόμετρα, στα οποία υπάρχουν συνολικά 95.000 οικιστικές μονάδες (σπίτια και διαμερίσματα). Αυτός ο αριθμός μονάδων ισούται με περίπου 247,000 πιθανούς καταναλωτές. Επίσης, με βάση την οδηγική απόσταση των δέκα λεπτών, η υπερκάλυψη μεταξύ των πέντε υπεραγορών, δηλαδή περιοχές που καλύπτονται από δύο οι περισσότερες υπεραγορές Αλφαμέγα, ανέρχεται στο 35%.

Αντίστοιχα, οι οκτώ υπεραγορές Σκλαβενίτης στην πρωτεύουσα, με βάση την ίδια παράμετρο, καλύπτουν συνολική έκταση 173 τετραγωνικών χιλιομέτρων, στην οποία εντοπίζονται 98.000 οικιστικές μονάδες. Οι πιθανοί καταναλωτές υπολογίζονται σε 255,000. Η υπερκάλυψη μεταξύ των υπεραγορών Σκλαβενίτης υπολογίζεται σε 46%.

Τέλος, όσον αφορά τις υπεραγορές Lidl, οι επτά υπεραγορές τους καλύπτουν συνολικά 148 τετραγωνικά χιλιόμετρα στα οποία εντοπίζονται 98.000 οικιστικές μονάδες. Αυτός ο αριθμός μονάδων ισούται επίσης με περίπου 255,000 πιθανούς καταναλωτές, ενώ η υπερκάλυψη ανέρχεται στο 36%.

ASK WIRE ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ

Επιπρόσθετα της δυνατότητας ανάλυσης του αριθμού των καταναλωτών, η Ask Wire έχει την δυνατότητα να παρέχει δεδομένα αναφορικά με το πώς επεκτείνεται η πόλη (που ανεγείρονται νέες οικοδομές) και για την αγοραστική δύναμη του κάθε νοικοκυριού.

Η εταιρεία υπολογίζει την αξία της κάθε κατοικίας-σπίτι ή διαμέρισμα-μέσω ενός αυτοματοποιημένου μοντέλου εκτιμήσεων (AVM), το οποίο χρησιμοποιεί για να υπολογίσει το χρηματοοικονομικό προφίλ κάθε νοικοκυριού και το ενδεχόμενο διαθέσιμο εισόδημά του.

Επίσης, παρακολουθεί την οικοδομική δραστηριότητα μέσω φωτογραφικών λήψεων υψηλής ανάλυσης που λαμβάνει μέσω δορυφόρων. Με την αξιοποίηση αυτών των δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν στρατηγικές αποφάσεις σε σχέση με την επιλογή της τοποθεσίας, των δράσεων προώθησης και των πωλήσεων που μπορούν να επιτύχουν, καθώς θα γνωρίζουν εκ των προτέρων το προφίλ των πελατών τους.

Δειτε Επισης

Δωρεάν σεμινάρια για βιογραφικό και επικοινωνιακές δεξιότητες από την Coca-Cola HBC Κύπρου
Αναθεωρούν προς τα κάτω την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Μιχάλης Παναγίδης: Νέα τάση στον κλάδο των υπεραγορών οι εξαγορές και συγχωνεύσεις
Ξεκαθαρίζει για καθορισμό πλαφόν στην τιμή του νερού το Υπουργείο Εμπορίου-Καμιά πρόθεση για εξαιρέσεις
Lyle & Scott: Στο Nicosia Mall το brand-χορηγός ΑΠΟΕΛ, Ομόνοιας και ΑΕΚ Αθηνών
Director και γενικός διευθυντής των Mall of Cyprus και Mall of Engomi ο Κύπρος Χατζηστυλλής
Καλούν στη Βουλή τον Παπαναστασίου για το πλαφόν στην τιμή εμφιαλωμένου νερού-Εξαιρούνται τα αεροδρόμια
Unicars: Στρατηγική συνεργασία με το δίκτυο pcharge της Πετρολίνα-Γιόρτασε την παγκόσμια ημέρα ηλεκτροκίνησης
Beauty Line: Γιορτάζουν την παγκόσμια ημέρα ομορφιάς με έναν μήνα αφιερωμένο στην εσωτερική και εξωτερική λάμψη
Η εφαρμογή της νομοθεσίας για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές στα γεωργικά προϊόντα και τρόφιμα