ΕΤΑΠ: Εκστρατεία προώθησης της πασχαλινής Πάφου στην κυπριακή αγορά

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, επενδύοντας  ακόμη περισσότερο στον εγχώριο τουρισμό, άρχισε από την Παρασκευή την υλοποίηση παγκύπριας διαφημιστικής εκστρατείας  για προώθηση της πασχαλινής Πάφου στην αγορά της Κύπρου.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Πάφος συνεχίζει να βρίσκεται στις πρώτες επιλογές και προτιμήσεις των Κυπρίων παραθεριστών ιδιαίτερα  κατά την περίοδο του Πάσχα, των θερινών διακοπών, των διακοπών των Χριστουγέννων αλλά και κατά την διάρκεια του έτους, για εξορμήσεις τα Σαββατοκυρίακα και τις αργίες.

Οι πλείστες τουριστικές μονάδες της επαρχίας Πάφου, συνεχίζει η ανακοίνωση,  έχουν αναβαθμιστεί και προσφέρουν και  φέτος ελκυστικές τιμές. Ακόμη, οι εστιάτορες και οι άλλοι επαγγελματίες του τουρισμού είναι πανέτοιμοι να υποδεχθούν τους επισκέπτες και να τους παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και φιλοξενία.

Όπως αναφέρεται, η παγκύπρια εκστρατεία περιλαμβάνει  κυρίως χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης FBκαι Instagram ενώ  με τις παράλληλες προσπάθειες των επαγγελματιών του τουρισμού, η Πάφος προσδοκεί να περάσει το μήνυμα σε όλους τους μόνιμους κατοίκους Κύπρου για εσωτερικό τουρισμό και να δώσει την ευκαιρία σε  χιλιάδες εγχώριους επισκέπτες  να επισκεφτούν την Πάφο το Πάσχα και να ζήσουν μοναδικές στιγμές.  

Με ειδικά πακέτα διακοπών για όλες τις κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων, πλούσια αυθεντικά εδέσματα, δραστηριότητες για όλη την οικογένεια, υπηρεσίες ευεξίας και χαλάρωσης, ανεκτίμητη πολιτιστική κληρονομιά,  πανέμορφη φύση και το άρωμα των λουλουδιών, η Πάφος ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού 2023  υπόσχεται και φέτος ποιοτικές διακοπές καικαλωσορίζει όλους τους κατοίκους της Κύπρου, καταλήγει η ανακοίνωση.

Δειτε Επισης

Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food