Jinius: Παρουσίασε μαζί με την Supernova τη διασύνδεση με το SAP Business One

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, την Πέμπτη 23 Μαρτίου, η πρώτη παρουσίαση της Jinius και της Supernova, η οποία αφορά στη δυνατότητα διασύνδεσης της υπηρεσίας Remittance Management με το σύστημα SAP Business One.

Η πρωτοπόρος και καινοτόμος πλατφόρμα Jinius της Τράπεζας Κύπρου, συνδέει επιχειρήσεις κάθε μεγέθους σ’ ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον, ψηφιοποιώντας επιχειρηματικές συναλλαγές και άλλες δραστηριότητες. Αξιοποιώντας τις υπηρεσίες της Jinius, κάθε επιχείρηση μπορεί να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα, να αυξήσει τα κανάλια των εσόδων της και να εξοικονομήσει χρόνο με τη χρήση αυτοματοποιημένων διαδικασιών.

Στην παρουσίαση που πραγματοποίησαν οι Jinius και Supernova, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν λεπτομερώς για τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η πλατφόρμα Jinius. Συγκεκριμένα έγινε εκτενής αναφορά στη δυνατότητα που παρέχει η πλατφόρμα για πληρωμή πολλαπλών προμηθευτών μέσω της υπηρεσίας Remittance Management. Η Supernova δίδει πλέον την δυνατότητα στους συνεργάτες της να διασυνδέσουν το SAP Business One με την υπηρεσία Jinius Remittance Management, επιτρέποντας έτσι την αυτοματοποιημένη λήψη και αποστολή των πληροφοριών που αφορούν τιμολογήσεις, πληρωμές και αντίστοιχες ενημερώσεις.

Η ομάδα του German Oncology Centre παρευρέθηκε στην παρουσίαση, και έχοντας ήδη αξιοποιήσει την υπηρεσία αυτή, επεξήγησε και τόνισε τα ουσιαστικά οφέλη που τους προσφέρει η αυτοματοποίηση των μαζικών πληρωμών στις καθημερινές τους συναλλαγές.

Τα πλεονεκτήματα της διασύνδεσης με την υπηρεσία Jinius Remittance Management περιλαμβάνουν:

- Αποστολή αιτήματος πληρωμών από το λογιστικό σύστημα στην 1bank μέσω της πλατφόρμας Jinius

- Άμεση ενημέρωση μέσω της πλατφόρμας Jinius για την επιτυχή ολοκλήρωση πληρωμών και δυνατότητα ενσωμάτωσης της πληροφορίας στο λογιστικό σύστημα, διευκολύνοντας την αντιστοίχιση των αρχείων πληρωμών με τα σχετικά τιμολόγια και πιστωτικά σημειώματα.

- Η αυτοματοποίηση εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και μειώνει τα λειτουργικά έξοδα που σχετίζονται με τις πληρωμές

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Managing Director της Supernova Κυριάκος Στυλιανίδης, «ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει νόημα εάν είμαστε μέρος του οικοσυστήματος και η Jinius ενδυναμώνει την προσπάθεια ψηφιακής μεταρρύθμισης. Εάν από μόνη της η κάθε εταιρεία προσπαθούσε να το κάνει, το κόστος, η προσπάθεια και ο χρόνος θα ήταν πολύ μεγαλύτερα».

Δειτε Επισης

Η έναρξη μιας δυναμικής συνεργασίας που ενισχύει την επιχειρηματική συμμόρφωση και υποστήριξη των ΜμΕ
Ζητούν κατοχύρωση του επαγγέλματος οι μεταφορείς skip-Αντιδρούν στο κλείσιμο μονάδας ανακύκλωσης αποβλήτων
Ο Tilo Bonow στο INSPIRE 2025: Ο άνθρωπος που έκανε το «PR» sexy
35+1 υποτροφίες στο MBA του CIIM Business School-Πανεπιστήμιο Λεμεσού
Ινστιτούτο Κύπρου: Το αόρατο τίμημα της πυρκαγιάς στη Λεμεσό-Έως και 20 εκατ. υψηλότερο το τελικό κόστος
Όμιλος εταιρειών Rostro και Ίδρυμα Rostro: €100,000 για πληγείσες κοινότητες και αποκατάσταση οικοσυστημάτων
Σκληρός ανταγωνισμός στα ευρωπαϊκά λιμάνια-Στην κορυφή το Ρότερνταμ, διατηρείται στην πεντάδα ο Πειραιάς
Προειδοποιεί για παραπλανητικά μηνύματα η Πετρολίνα-Εφιστά την προσοχή του κοινού
ΙδΕΚ: Ανακοίνωση εμβληματικού προγράμματος χρηματοδότησης «AI in Government»
Παναγιώτης Σάββα: Ο άνθρωπος που έκανε την παλαίωση…εμπειρία