Στροφάρει η ηλεκτροκίνηση, εδραιώνονται τα υβριδικά-Οι top μάρκες

Με το ενδιαφέρον των Κυπρίων για τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα να αυξάνεται σταδιακά, η προσαρμογή της κυπριακής αγοράς αυτοκινήτου στα νέα δεδομένα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση κινείται με ταχείς ρυθμούς.

Μπορεί για την ώρα οι εγγραφές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μην καταλαμβάνουν μεγάλο κομμάτι της αγοράς, εντούτοις το ενδιαφέρον που επιδείχθηκε για το σχέδιο χορηγιών για ηλεκτροκίνηση καταδεικνύει ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν στο προσεχές διάστημα.

Από την άλλη, τα υβριδικά οχήματα διευρύνουν συνεχώς τη δυναμική τους, καταλαμβάνοντας πέραν του ενός τετάρτου της αγοράς αυτοκινήτων.

Υβριδικά οχήματα

Από τις 4.780 εγγραφές επιβατηγών σαλούν αυτοκινήτων της περιόδου Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2023, οι 1.317 ή ποσοστό 27,5% αφορούσαν υβριδικά μοντέλα, καταγράφοντας αύξηση πέραν του 30% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Την πρωτιά καταλαμβάνει η Toyota, με 434 εγγραφές, με τη Nissan να ακολουθεί, με 122. Τρίτη κατατάσσεται η BMW (104), τέταρτη η Renault (97), ενώ την πρώτη πεντάδα των εγγραφών υβριδικών σαλούν συμπληρώνει η Kia (65).

Στη λίστα με τις εγγραφές υβριδικών βρίσκονται επίσης η Hyundai (64), η Land Rover (44), η Audi (40), η Honda (39) και η Volvo (38).

hybrid2023JANFEB



Ηλεκτρικά οχήματα

Σχεδόν διπλάσιες είναι οι εγγραφές ηλεκτρικών οχημάτων σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τις 145.

Όσον αφορά τα επιβατηγά σαλούν αυτοκίνητα, οι εγγραφές ηλεκτρικών ανήλθαν το πρώτο δίμηνο του 2023 στις 125.

Με μικρή διαφορά, στην πρώτη θέση βρίσκεται η BMW, με 23 εγγραφές, με τη Hyundai να έπεται με 17.

Η Mercedes και η Porsche μετρούν από 13 εγγραφές ηλεκτρικών αυτοκινήτων την πρώτη διμηνία της χρονιάς.

Στην πρώτη πεντάδα βρίσκεται επίσης η Volkswagen, με 10 εγγραφές. Σχετικά με τις υπόλοιπες μάρκες της αγοράς, οι εγγραφές ηλεκτρικών αυτοκινήτων σαλούν έχουν μονοψήφιο αριθμό.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls