Ένα ισπανικό brand κατέφθασε στα ERA Department Stores (photos)

Ένα νέο ισπανικό brand μόδας, διεθνώς αναγνωρισμένο, κατέφθασε στα ERA Department Stores.

Πρόκειται για το γυναικείο brand μόδας BIMBA Y LOLA, το οποίο ιδρύθηκε το 2005 στην κοινότητα της Γαλικίας από τους Uxía Domínguez Rodríguez και María Domínguez Rodríguez με στόχο την διάδοση της τέχνης και του πολιτισμού μέσω της μόδας.

Untitled

Δραστηριοποιείται στην γυναικεία ένδυση, ενώ εκτός από ρούχα διαθέτει και τσάντες, καθώς και κοσμήματα και άλλα accessories. Χαρακτηρίζεται από ένα ιδιαίτερο στυλ, «φρέσκο», «παιχνιδιάρικο», «εκκεντρικό», αλλά και «ειρωνικό», οδηγώντας τις γυναίκες να ξεχωρίσουν και να αφήσουν το στίγμα τους στην καθημερινότητά τους με ένα πρωτοποριακό τρόπο.

clothes

Αξίζει επιπλέον να σημειωθεί ότι το brand BIMBA Y LOLA, συνεργάζεται με ανερχόμενους καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, ούτως ώστε να πετύχει τον πρωταρχικό του σκοπό, δηλαδή την διάδοση της τέχνης και του πολιτισμού μέσω της μόδας.

1

2

Δειτε Επισης

Μικρή άνοδος στο χονδρικό εμπόριο το δ’ τρίμηνο του 2024, μεγαλύτερη αύξηση στα οχήματα
Kings Avenue Mall: Φιλανθρωπικές δράσεις και πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης
Τα προϊόντα Doctor’s Formulas η νέα προσθήκη στην γκάμα της KYPROPHARM
Νέα ειδοποίηση για ανακλήσεις οχημάτων με ΤΑΚΑΤΑ-Μειώθηκε σε 69.516 ο συνολικός αριθμός ανακλήσεων για αερόσακους
Άσκηση εκκένωσης στο Metropolis Mall-Το σενάριο που αντιμετωπίστηκε με επιτυχία
Το Foody εντάσσεται στο σχέδιο επιβράβευσης καρτών «Ανταμοιβή» της Τράπεζας Κύπρου-Προνόμια και βαθμοί
Αύξηση €213 εκατ. στο έλλειμα του εμπορικού ισοζυγίου το 2024-Οι εξαγωγές και οι εισαγωγές της Κύπρου
Λιγότεροι οι Κύπριοι που έχουν προβλήματα με διαδικτυακές αγορές-Τα στοιχεία για την Ε.Ε.
Έφεραν ντομάτες από την Αίγυπτο και τις...βάφτισαν κυπριακές-Οι δύο νομοθεσίες και οι ενέργειες του Τμ. Γεωργίας
Τα METRO συνεχίζουν τη συνεργασία με την COCO-MAT για το πρόγραμμα συλλογής κουπονιών «Collect & Benefit»