Μη αποσπώμενα τα νέα καπάκια της Coca-Cola στην Κύπρο

Η Coca-Cola στην Κύπρο (Coca-Cola Hellas & Coca-Cola HBC), πιστή στο όραμα της «Για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», συνεχίζει να στηρίζει την εθνική προσπάθεια για αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης και υιοθετεί νέα μη αποσπώμενα καπάκια σε όλα τα αναψυκτικά και ροφήματα που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο της.

Με τον νέο σχεδιασμό, η εταιρεία εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική νομοθεσία έναν χρόνο νωρίτερα από το 2024 που προβλέπουν οι αντίστοιχες προθεσμίες, και συμβάλλει ενεργά ώστε περισσότερα από 4 εκατομμύρια καπάκια να μην καταλήξουν στο περιβάλλον*.

Πλέον, τα καπάκια στις πλαστικές συσκευασίες των αγαπημένων μας αναψυκτικών και ροφημάτων θα είναι μη αποσπώμενα. Με άλλα λόγια, το καπάκι παραμένει προσαρτημένο στο δαχτυλίδι ασφαλείας του μπουκαλιού, με στόχο ένα τέλειο άνοιγμα. Έτσι, την επόμενη φορά που θα απολαύσουμε το αγαπημένο μας αναψυκτικό, θα ξανακλείσουμε το καπάκι και θα απορρίψουμε ολόκληρη τη συσκευασία με εύκολο τρόπο στους κάδους ανακύκλωσης.

Με στόχο την εξοικείωση των καταναλωτών με τα νέα μη αποσπώμενα καπάκια, η εταιρεία κυκλοφορεί τη νέα καμπάνια με τίτλο «Για Πάντα Μαζί». Η καμπάνια αυτή έρχεται να εκπαιδεύσει τους πολίτες ως προς την ορθή χρήση και ανακύκλωση της νέας συσκευασίας. Για την Coca-Cola στην Κύπρο, η αλλαγή της στάσης των πολιτών απέναντι στα απορρίμματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αύξηση των εθνικών ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης κι έτσι διαχρονικά υλοποιεί εκστρατείες επικοινωνίας και εκπαίδευσης γύρω από την κυκλική οικονομία.

Η υιοθέτηση των νέων μη αποσπώμενων καπακιών συμβάλλει στην ευρύτερη στρατηγική της Coca-Cola στην Κύπρο για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Υπενθυμίζεται ότι, όλες οι συσκευασίες των προϊόντων της εταιρείας είναι 100% ανακυκλώσιμες, ενώ από το 2022 η εταιρεία έχει λανσάρει την πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™, η οποία καταργεί την πλαστική μεμβράνη σε όλες τις πολυσυσκευασίες αλουμινίου μειώνοντας δραστικά τη χρήση του πλαστικού. Παράλληλα, πρωτοβουλίες που θέτουν τη συνεργασία στο επίκεντρο, αποτελούν για την εταιρεία το βέλτιστο όχημα για να αυξήσουμε τα ποσοστά ανακύκλωσης και στη χώρα. Μάλιστα από το 2018, υλοποιεί την κοινωνική πλατφόρμα Zero Waste Beach σε συνεργασία με το Κέντρο Μελετών και Έρευνας ΑΚΤΗ και με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation), μέσω της οποίας μέχρι σήμερα έχουν συλλεχθεί 2.500 τόνοι ανακυκλώσιμων υλικών.

Η αλλαγή που ξεκίνησε από το χαρτοφυλάκιο των χυμών Λανίτη στην Coca-Cola HBC στην Κύπρο τον Ιανουάριο του 2023 και συνεχίζεται με την Coca-Cola Regular 4x500ml σε επιλεγμένα σημεία πώλησης ξεκινώντας αρχικά με τις υπεραγορές Αλφαμέγα & Σκλαβενίτη καθώς και στους Φούρνους Ζορπά, ενώ σταδιακά μέχρι μέσα Απριλίου, τα νέα μη αποσπώμενα καπάκια θα έχουν εφαρμοστεί σε όλες τις πλαστικές συσκευασίες των αναψυκτικών (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Fuzetea,) σε όλη την αγορά.

* Αφορά στο σύνολο των αναψυκτικών της Coca-Cola Hellas και του χαρτοφυλακίου της Coca-Cola HBC Κύπρου

Δειτε Επισης

Κερδοφορία για Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων στην Κίνα η Κύπρος-Βραβεύτηκαν κουμανδαρία και χαλλούμι
Toyota Κύπρου: Επένδυση στην καινοτομία και εκπαίδευση των τεχνικών της
Τρέχουν και δεν φτάνουν για κατάργηση μηδενικού ΦΠΑ οι υπεραγορές-«Δεν γίνονται όλα με το πάτημα ενός κουμπιού»
Tα νέα κεντρικά γραφεία της Σκλαβενίτης Κύπρου-Τετραώροφο κτίριο έκτασης 2.000 τ.μ. στη Λεμεσό
Νίκος Σαρρής: Νέα άλματα για την Εύρηκα, στρατηγικές συνεργασίες και εδραίωση στην ανατολική Ευρώπη
Ιταλία: Ζητά να επανεξεταστεί άμεσα η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε.
Κέρδη €3,5 εκ. το πρώτο εξάμηνο για την ΚΕΟ-Αυξημένος κατά 11,9% ο κύκλος εργασιών
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Σε ποια χώρα είναι περισσότερα από τα βενζινοκίνητα
Τα brands αυτοκινήτων που επιλέγουν οι αγοραστές-Τρέχουν με φόρα οι εγγραφές