Όμιλος SHISEIDO: Η καινοτόμος πρόταση στην αγορά της ομορφιάς
Ερατώ Πισιάρα Γερασίμου 14:45 - 15 Μαρτίου 2023
Δοξάστε τις αρετές της γης, η οποία δίνει τροφή στη ζωή και αναδεικνύει νέες αξίες. Μια φράση που συμπυκνώνει το νόημα των τριών ιαπωνικών συλλαβών που συνθέτουν το όνομα της SHI.SEI.DO. Είναι οι αξίες που διέπουν την πορεία 150 χρόνων ενός καταξιωμένου διεθνούς ομίλου, με παρουσία 25 χρόνων επιτυχούς συνεργασίας με τον Όμιλο Χ.Α. Παπαέλληνας στην Κύπρο.
Η Nathalie Broussard, director of scientific communication του Ομίλου Shiseido EMEA, μιλά αποκλειστικά στο IN Business για όλα όσα έφεραν τη μάρκα ομορφιάς στο σήμερα, για την αφοσίωσή της στην έρευνα και την καινοτομία και για τα χαρακτηριστικά στα οποία οι Κύπριοι ξεχωρίζουν ως καταναλωτές.
H Shiseido γιορτάζει την επέτειο των 150 της χρόνων. Ποια είναι τα κυριότερα επιτεύγματα αυτού του ταξιδιού εξέλιξης;
Η συμπλήρωση 150 χρόνων δημιουργίας αποτελεί, για εμάς, μια εξαιρετική ευκαιρία για να στρέψουμε το βλέμμα πίσω και να θυμηθούμε τα πρώτα μας βήματα και τα όσα έχουμε πετύχει από τότε μέχρι σήμερα αλλά, πρωτίστως, να κοιτάξουμε μπροστά με ένα ακόμα πιο μεγαλόπνοο όραμα για το μέλλον.
Η Shiseido ιδρύθηκε το 1872 με την αποφασιστικότητα ενός Ιάπωνα φαρμακοποιού, ακριβώς εκεί, όπου η σοφία της Ανατολής συναντά την επιστήμη της Δύσης. Από τότε, η καρδιά της δεν έπαψε να κτυπά στον ρυθμό αυτής της δυαδικότητας, από όπου δημιουργήθηκε το μοναδικό στυλ καινοτομίας που τη χαρακτηρίζει.
Από την πρώτη κιόλας στιγμή, η Shiseido υπήρξε αφοσιωμένη στην καινοτομία, με μοναδικό στόχο την ικανοποίηση των καταναλωτών ανά την υφήλιο. Με κέντρα καινοτομίας σε ολόκληρο τον κόσμο και την απαράμιλλη τεχνογνωσία από μια ομάδα επιστημόνων διαφορετικού υπόβαθρου και ειδικοτήτων, η καινοτομία της έχει τη σταθερή και σθεναρή στήριξη της επιστήμης.
Ο Όμιλος Shiseido δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα. Πώς δραστηριοποιήστε στον τομέα αυτό;
Είμαστε περήφανοι που συμμετέχουμε σε όλα τα σημαντικά επιστημονικά ερευνητικά πεδία στον τομέα των προηγμένων προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας.
Ο Όμιλος επενδύει πάνω από το 3,5% των εσόδων του στην εξέλιξη της επωνυμίας και σε έρευνα κι ανάπτυξη (Ε&Α), ενώ μετρά μέχρι στιγμής 29 βραβεία από την παγκοσμίου φήμης Διεθνή Ομοσπονδία Επιστημονικών Εταιρειών Κοσμητολογίας (IFSCC), ένα παγκόσμιο ρεκόρ που καταδεικνύει την καινοτόμο επιστημονική έρευνα της Shiseido. Η δύναμη του brand μας στηρίζεται στον τρόπο με τον οποίο μετουσιώνει όλη την έρευνά του σε λύσεις ομορφιάς, που αποσκοπούν στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών.
Η βιωσιμότητα και η δημιουργία κερδοφόρων οργανισμών πάνε μαζί σήμερα.
Πώς ο Όμιλος Shiseido επενδύει σε αυτό;
Στο πλαίσιο της αποστολής της για καινοτομίες ομορφιάς για έναν καλύτερο κόσμο, η Shiseido συνενώνει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα, βασισμένη στην ολοένα αυξανόμενη εστίαση στην αειφόρο ανάπτυξη και τις οικολογικές πρωτοβουλίες σε όλους τους τομείς του κλάδου της κοσμητολογίας. Σκοπεύει να συμβάλει, επίσης, στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο, δημιουργώντας πολιτιστική, κοινωνική και περιβαλλοντική αξία, στη βάση των τριών πυλώνων της στρατηγικής βιωσιμότητας του Ομίλου: περιβάλλον, κοινωνία και πολιτισμός.
Έχοντας διεθνή παρουσία, η Shiseido βρίσκεται και στην Κύπρο μέσω του Ομίλου Χ.Α.Παπαέλληνας. Πείτε μας γι’ αυτή τη συνεργασία.
Ο Όμιλος Χ.Α.Παπαέλληνας κατέχει ηγετική θέση στον τομέα των καλλυντικών προϊόντων στην κυπριακή αγορά, από τη διανομή μέχρι και τη λιανική πώληση, με την αλυσίδα καταστημάτων Beauty Line.
Πρόκειται για έναν Όμιλο με άριστη γνώση της κυπριακής αγοράς, με τον οποίο συνεργαζόμαστε για τη διανομή αρκετών επωνυμιών της Shiseido εδώ και 25 χρόνια. Η κατανόηση των αναγκών της κυπριακής αγοράς είναι καθοριστικής σημασίας για έναν όμιλο όπως ο δικός μας. Μας επιτρέπει να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά και να προτείνουμε λύσεις σε όσα τον απασχολούν.
Σήμερα, συνεργαζόμαστε στενά με αφοσιωμένα στελέχη του Ομίλου Χ.Α.Παπαέλληνας για την επέκταση του χαρτοφυλακίου των επωνυμιών μας, το οποίο περιλαμβάνει, εκτός από τη Shiseido και μάρκες αρωμάτων, όπως Narciso Rodriguez, Issey Miyake και Zadig & Voltaire.
Τα προϊόντα σας έχουν πιστούς πελάτες στην Κύπρο. Πώς βλέπετε την τοπική αγορά προϊόντων περιποίησης και καλλυντικών;
Η κυπριακή αγορά στον τομέα αυτό διαφοροποιείται σε δύο σημεία σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Το πρώτο σχετίζεται με το ότι η Κύπρος είναι μια χώρα με αυξημένη ηλιοφάνεια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να είναι πλήρως ενημερωμένοι, σχετικά με τις βλαβερές συνέπειες της ηλιακής υπεριώδους ακτινοβολίας. Επομένως, η προστασία και η φροντίδα της επιδερμίδας τους αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους και ενδιαφέρονται πρώτα απ’ όλα για την ποιότητά τους.
Το δεύτερο σημείο αφορά την ηλικία κατά την οποία ξεκινά το ενδιαφέρον του κόσμου για τη φροντίδα της επιδερμίδας του. Εδώ οι άνθρωποι ξεκινούν από πολύ νωρίς να νοιάζονται και να περιποιούνται το δέρμα τους, ακριβώς λόγω των κλιματολογικών χαρακτηριστικών της χώρας.
Υπάρχει κάτι πραγματικά ενδιαφέρον όσον αφορά την περιποίηση της δέρματος στην Κύπρο. Οι Κύπριες θα αναζητήσουν προϊόντα make-up που θα τους προσφέρουν ενυδάτωση, αντηλιακή προστασία και κάλυψη, ενώ την ίδια ώρα θα περιμένουν από το ίδιο προϊόν να τους δώσει λάμψη ή φυσικό αποτέλεσμα. Τα προϊόντα γίνονται πλέον υβριδικά, συμβαδίζοντας έτσι με τις απαιτήσεις των πελατών.
Πόσο ανταγωνιστική είναι η Κύπρος για σας και πώς διατηρείτε τη δημοτικότητα των προϊόντων σας ψηλά;
Η Κύπρος είναι μια ανταγωνιστική αγορά με δυνατά διεθνή brands, που προσφέρουν μεγάλη γκάμα επιλογών στον τομέα των καλλυντικών και των προϊόντων περιποίησης. Οι επωνυμίες λανσάρουν, διαφημίζουν και προωθούν τις βασικές σειρές προϊόντων που έχουν στο χαρτοφυλάκιό τους. Όπως είναι φυσικό, αυτό κάνουμε κι εμείς, με τον δικό μας, ωστόσο, ιαπωνικό τρόπο. Η πελατειακή εμπειρία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα.
Όταν, λοιπόν, ο καταναλωτής βρίσκεται στο σπίτι και ετοιμάζεται να δοκιμάσει μια κρέμα, έναν ορό ή κάτι συναφές, η πρώτη εφαρμογή στην επιδερμίδα πρέπει να τον αφήνει πλήρως ευχαριστημένο. Για να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε προϊόντα υψηλής ποιότητας, κάτι που αποτελεί δέσμευση του Ομίλου Shiseido, ενώ παράλληλα πρέπει να είμαστε σε θέση να δώσουμε την ευκαιρία στον καταναλωτή να ανακαλύψει και να δοκιμάσει το προϊόν μας. Έτσι, θα συνεχίσουμε να παραμένουμε δημοφιλείς, μεγαλώνοντας ταυτόχρονα τη βάση των αφοσιωμένων πελατών μας. Γνωρίζουμε ότι από τη στιγμή που ένας πελάτης θα δοκιμάσει τα προϊόντα μας, δεν θα πάψει ποτέ να τα χρησιμοποιεί.
Πώς η Shiseido γιορτάζει τα 150 της χρόνια και τι θα δούμε στην Κύπρο σχετικά;
H Shiseido διοργάνωσε εκδηλώσεις σε διάφορα μέρη του κόσμου, προσκαλώντας πελάτες, εκπροσώπους εταιρειών λιανικής, των ΜΜΕ και influencers, για να γιορτάσουν μαζί μας αυτή τη σημαντική στιγμή. Το 2020, λόγω της πανδημίας, φοβηθήκαμε πραγματικά πως δεν θα μπορούσαμε να τιμήσουμε αυτό το τόσο σημαντικό ορόσημο. Τελικά, η επέτειός μας συνέπεσε με την επιστροφή μας στην κανονικότητα. Έτσι, ήταν σαν να γιορτάζαμε διπλά. Από τη μια, την επανασύνδεση των ανθρώπων μετά από δύο χρόνια απομόνωσης και, από την άλλη, την επέτειο των 150 μας χρόνων.
Στην Κύπρο, διοργανώσαμε μια λαμπερή εκδήλωση στο 1888 Venue στη Λευκωσία. Πρόκειται για έναν εκπληκτικό χώρο, όπου 188 εκλεκτοί καλεσμένοι πέρασαν όμορφα και γιόρτασαν μαζί μας τη συμπλήρωση των 150 χρόνων Shiseido.
Το τελευταίο διάστημα, δόθηκε μεγάλη έμφαση στον βασικό μας κατάλογο με την προσθήκη του ορού Ultimune και της κρέμας προσώπου Vital Perfection. Το κύριο προϊόν που λανσάραμε το 2022 ήταν ο εξαιρετικός ορός BIO-Performance Skin.
- Διεθνώς 88 είναι οι χώρες που η Shiseido δραστηριοποιείται
7 κέντρα έρευνας
- Στην Κύπρο
1997: Το ξεκίνημα της συνεργασίας με τον Όμιλο Χ.Α.Παπαέλληνας
397 κωδικοί διαφορετικών προϊόντων Shiseido διατίθενται στην κυπριακή αγορά
Βest-selling προϊόν το 2022 στη χώρα μας:
UV Compact powder
Medium Beige SPF 30