MetLife Europe d.a.c.: Συνεχής αναβάθμιση

Η MetLife δραστηριοποιείται στην Κύπρο από το 1955 υπό την επωνυμία MetLife Europe d.a.c. με αντικείμενό της την παροχή Ασφαλιστικών Προγραμμάτων Ζωής, Αποταμίευσης, Ατυχημάτων και Υγείας καθώς και Ομαδικών. Η MetLife Inc., που ιδρύθηκε το 1868, σύμφωνα με τον Χρίστο Σοφοκλέους , Head of Sales, από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της απετέλεσε ένα παγκόσμιο ηγέτη στην παροχή Ασφαλιστικών Προγραμμάτων Ζωής, Αποταμίευσης, Ομαδικής Ασφάλισης Προσωπικού και Επενδυτικών Υπηρεσιών.

Σήμερα η εταιρεία εξυπηρετεί συνολικά 100.000.000 σχεδόν ασφαλισμένους σε πάνω από 40 χώρες και κατέχει κορυφαίες θέσεις στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, της Ιαπωνίας, της Λατινικής Αμερικής, της Ασίας, της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

Στην αγορά της Κύπρου η MetLife, με την αξιοπιστία που εμπνέει η μακρόχρονη πορεία της στον ασφαλιστικό τομέα, είναι σήμερα η ασφαλιστική εταιρεία που εμπιστεύονται περισσότεροι από 66.000 πελάτες, γεγονός που πιστοποιεί με τον καλύτερο τρόπο την εξέλιξή της σε βάθος χρόνου. Φιλοδοξία και στόχος είναι η διατήρηση της θέσης της ως μίας από τις καλύτερες εταιρείες στον κόσμο, με ισχυρή οικονομική αξιολόγηση και κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς, με συλλογική δέσμευση για ειλικρίνεια, ακεραιότητα και σεβασμό στη διαφορετικότητα.

Σε νέα βάση η επικοινωνία

Η πανδημία έθεσε σε νέα βάση την επικοινωνία με τους πελάτες και το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας, αφού εξαιτίας των παρατεταμένων lockdowns αναζητήσαμε νέους τρόπους προσέγγισης, επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να επιταχυνθεί σε σημαντικό βαθμό η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας και αυτό ήταν από κάθε άποψη μία δυναμική και θετική εξέλιξη.

Ταυτόχρονα όμως αποτέλεσε και μία πρόκληση για την εταιρεία, αφού μας έβαλε σε μία διαδικασία αλλαγής κουλτούρας και περαιτέρω ανάπτυξης των δεξιοτήτων του προσωπικού, των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και κατ’ επέκταση σε μία νέα προσέγγιση ως προς την αντιμετώπιση των πελατών μας.

Ωστόσο, η τεχνολογική αναβάθμιση στην οποία επένδυσε η MetLife τόσο δυναμικά, δίνει τώρα τη δυνατότητα για ποιοτικότερη εξυπηρέτηση με χαμηλότερο κόστος, χωρίς να υπάρχει ανάγκη να μετακινηθεί κάποιος, εφόσον πλέον μπορεί να επιλέξει τις υπηρεσίες που επιθυμεί με μεγάλη ευκολία και από την άνεση του σπιτιού του.

Εκ μέρους της MetLife θεωρείται δεδομένο ότι αυτή η προσπάθεια, με στόχο την πλήρη ψηφιοποίηση των εργασιών, θα συνεχιστεί και μέσα στα επόμενα χρόνια. Ο σκοπός ήταν και παραμένει οι πελάτες να βρίσκονται στο επίκεντρο των παρεχόμενων υπηρεσιών και γι’ αυτό αναζητούμε διαρκώς νέους τρόπους για να τους παρέχονται οι καλύτερες δυνατές λύσεις εξατομικευμένα ή ομαδικά.

Η ψηφιοποίηση στο επίκεντρο

Μέσα στο πλαίσιο της προσαρμογής στις ιδιάζουσες συνθήκες της πανδημίας, έγινε ψηφιοποίηση όλων των εντύπων εξυπηρέτησης, τα οποία ανέβηκαν και στην ιστοσελίδα της εταιρείας για ακόμα πιο εύκολη πρόσβαση. Δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες να υποβάλλουν όλα τα έντυπα σε ηλεκτρονική μορφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έγιναν διευκολύνσεις σε πελάτες, οι οποίοι για ένα διάστημα αδυνατούσαν να καταβάλουν τα ασφάλιστρά τους.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο πωλήσεων, τέθηκαν σε εφαρμογή νέα συστήματα e-quotation και e-application, έτσι ώστε να γίνει αβίαστα η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή της πώλησης, για την οποία έγιναν εκπαιδεύσεις στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Επιπρόσθετα, η εταιρεία βρίσκεται ήδη στη διαδικασία επεξεργασίας ενός ακόμα ψηφιακού εργαλείου, το οποίο θα παρέχει πλήρη πρόσβαση των ασφαλιστών διαμεσολαβητών στο χαρτοφυλάκιο των πελατών τους.

Σε ό,τι αφορά τους εταιρικούς πελάτες, η εταιρεία έθεσε σε εφαρμογή το e-claims, ένα διαδικτυακό σύστημα το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να υποβάλλουν τις αποζημιώσεις τους ηλεκτρονικά και να λαμβάνουν πληρωμή εντός τριών εργάσιμων ημερών. Αναφορικά με το ΓεΣΥ, αναπροσαρμόστηκαν τα προσφερόμενα προγράμματα υγείας, τα οποία παρέχουν πλέον συμπληρωματικές καλύψεις

Δέσμευσή της MetLife είναι να συνεχίσει να αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, έχοντας πάντα στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της τη φροντίδα και τον σεβασμό του πελάτη.

Οι προκλήσεις των καιρών

Ενώ η πανδημία οδεύει προς την ενδημική της φάση, ο πόλεμος Ουκρανίας - Ρωσίας επηρέασε τις εφοδιαστικές αλυσίδες και δημιούργησε ανισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Ταυτόχρονα, η εκτίναξη του κόστους ενέργειας που κατέληξε σε παγκόσμια ενεργειακή κρίση είχε ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση του πληθωρισμού. Αυτό συμπαρέσυρε, όπως ξέρουμε, και τις τιμές που εκτοξεύτηκαν επίσης στα ύψη, προκαλώντας πτώση της αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών, κάτι που αναμφίβολα θα επηρεάσει τους ρυθμούς ανάπτυξης καθώς και την ψυχολογία των αγοραστών.

Παράλληλα, η κλιματική αλλαγή αποτελεί και αυτή στις μέρες μας μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις της ασφαλιστικής βιομηχανίας παγκοσμίως. Τα έντονα καιρικά φαινόμενα που παρουσιάζονται με μεγαλύτερη συχνότητα τα τελευταία χρόνια, αυξάνουν τους κινδύνους τόσο για τις υποδομές όσο και για το ανθρώπινο στοιχείο και επιβάλλουν να μεριμνήσουμε για πλήρη ασφαλιστική κάλυψη τέτοιων ενδεχόμενων κινδύνων.

Τέλος, οι συνεχείς αλλαγές στις νομοθεσίες που διέπουν τις ασφαλιστικές εταιρείες και τους διαμεσολαβητές δημιουργούν επιπρόσθετες ανάγκες κεφαλαίων και αυξάνουν τα έξοδα προσαρμογής, κάτι που ενδέχεται να οδηγήσει στην άνοδο των ασφαλίστρων.

Σε σχέση με όλα αυτά η MetLife δεσμεύεται να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και πάντα με προσήλωση στις εταιρικές της αξίες. Είναι αυτές άλλωστε που σε βάθος χρόνου εμπνέουν την εμπιστοσύνη σε χιλιάδες οικογένειες στην Κύπρο και σε όλον τον κόσμο και έτσι ακριβώς σκοπεύουμε να συνεχίσουμε.

Διευθυντική ομάδα

Στράτος Πέτρου,Vice President & General Manager CY & CFO Hungary, Bulgaria, Romania, Cyprus & Ukraine
Έλενα Στεφανή, Cyprus Head of Finance
Χρίστος Σοφοκλέους,Head of Sales
Ζαχαρίας Τζερμνιάς,F2F Head
Φώτιος Μπεκρής,Customer Service Manager
Άντρεα Αντωνίου, Compliance & Legal Officer
Έλενα Δημοσθένους,Marketing & Sales Support Manager
Φλωρεντία Κυπρίζογλου, HR Business Partner
Έλενα Λοΐζου, Senior Business System Analyst
Σωτήρης Νεοφύτου, Risk Manager
Ανδρέας Τουλούπης, Product Actuary

Στοιχεία επικοινωνίας:

Διεύθυνση: Λεωφόρος Τζων Κέννεντυ 38, 1087, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22845845

Ε-mail: contact@metlife.com

Δειτε Επισης

Γενικές Ασφάλειες: Ηγέτιδα και στην digital εποχή
Anytime: Όλα online και γρήγορα
Eurolife: Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πελάτη
Harris Kyriakides: Έμφαση στο ασφαλιστικό δίκαιο
MetLife Europe d.a.c.: Συνεχής αναβάθμιση
INSURTECH 2023-The era of digitalization