powered by

Χαραλαμπίδης Κρίστης: Νέα εκστρατεία «Κάθε μέρα είναι υπέροχη»

Η Χαραλαμπίδης Κρίστης, με αφορμή την έναρξη των γυρισμάτων της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας, προσκάλεσε media και συνεργάτες στο Πάρκο Αθαλάσσας, για να ζήσουν μια νέα εμπειρία.

Κάτω από τον τίτλο της νέας εκστρατείας «Κάθε μέρα είναι υπέροχη», οι παρευρισκόμενοι σε ένα ειδικά διαμορφωμένο σκηνικό, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν στιγμιότυπα από τη διαδικασία παραγωγής, να απολαύσουν γευστικές επιλογές με προϊόντα Χαραλαμπίδης Κρίστης και να βιώσουν … μια υπέροχη μέρα στη φύση!

Παρόν βέβαια και το βανάκι της Χαραλαμπίδης Κρίστης , πάντα on tour, στο οποίο ετοιμάζονταν, νόστιμα χαλλούμι – burger για τους προσκεκλημένους.

Σημ: Όλα τα παρελκόμενα υλικά στην εκδήλωση ήταν από ανακυκλώσιμα και βιοδιασπώμενα υλικά, τα οποία μετά το πέρας διαχωρίστηκαν προς ανακύκλωση.

image00003

image00004

image00009

image00012

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση