powered by

Μαριάννα Ζερβίδου: Πολύ περισσότερα από ένα βραβείο ο Ερμής

Η Gnomi Integrated Communications βραβεύτηκε πρόσφατα με Ermis Award για δουλειά της Cyta και το δίκτυο 5G. Η Head of Strategy & Creative της εταιρείας, Μαριάννα Ζερβίδου, μιλά στο InBusinessNews και εξηγεί τη σημασία των βραβείων, τόσο για τις διαφημιστικές, τα brands, τους πελάτες, όσο και για την ίδια την αγορά.

Όπως η ίδια αναφέρει, τα βραβεία βοηθούν στο να σπρώχνουν την αγορά να προχωρεί και να εξελίσσεται και ταυτόχρονα, ο χώρος της επικοινωνίας είναι απόλυτα συνδεδεμένος με το επίπεδο του πολιτισμού μιας χώρας, αντικατοπτρίζοντας σημαντικές αξίες της ίδιας της κοινωνίας.

«Στην εποχή λοιπόν του “skip ad”, η βραβευμένη επικοινωνία είναι αυτή που καταφέρνει να ξεχωρίσει και να βοηθήσει ένα brand» προσθέτει.

Αρχικά πείτε μας λίγα λόγια για τον θεσμό των Ermis Award που έχει λάβει η Gnomi πριν λίγες μέρες στην Αθήνα.

Πρόκειται για τον πιο σημαντικό θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην Επικοινωνία στην Ελλάδα και την ίδια ώρα το κορυφαίο γεγονός του κλάδου, που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΔΕ).

Το συγκεκριμένο βραβείο αφορά το branded content που φτιάξαμε για το 5G της Cyta – το πιο γρήγορο δίκτυο κινητής στην Ευρώπη, το οποίο μέσω της μηδενικής απόκρισης, έρχεται να ενδυναμώσει την έμπνευση, τη δημιουργία αλλά και την εκτέλεση της μουσικής από μία ομάδα ανθρώπων που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία στην Κύπρο.

Πρωταγωνιστής είναι o Κώστας Κακογιάννης, ένας από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους μουσικούς δημιουργούς της χώρας μας, ο οποίος συμβάλλει στην πολιτιστική αναβάθμιση της υπαίθρου, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία σε πολλά ταλαντούχα παιδιά ανά την Κύπρο, να αναδείξουν και να αναπτύξουν το ταλέντο τους. Μαζί λοιπόν με τον στιχουργό Πάμπο Κουζάλη, τους μουσικούς και τους έφηβους μαθητές τους, δημιουργούν εξ’ αποστάσεως με τη βοήθεια της τεχνολογίας και του δικτύου κινητής της Cyta, το 1ο 5G τραγούδι στη χώρα μας. Για αυτή τη δουλειά πολύτιμοι συνεργάτες μας ήταν η Κίκα Χατζηκουμή με την Dream Studio, ενώ σκηνοθέτης μας ήταν ο ταλαντούχος Σταύρος Παμπαλλής με ένα αξιόλογο crew.

Πρόκειται για μία δουλειά η οποία χάρισε στη Gnomi βραβεία και στα τελευταία Carob Awards τον περασμένο Οκτώβριο - στα ανάλογα, δηλαδή βραβεία δημιουργικότητας στη χώρα μας, που διοργανώνει ο ΣΔΕΚ.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι πρόκειται για μια δουλειά την οποία απολαύσαμε όλοι μαζί αληθινά – από τον πελάτη, το crew, τους μουσικούς, τους ερμηνευτές – αφού βρεθήκαμε σε πολλά όμορφα σημεία της Κύπρου και καθόλη τη διάρκεια των γυρισμάτων μας συνόδευε αυτό το ξεχωριστό τραγούδι «τα δώρα» που γράφτηκε ειδικά για αυτή την ενέργεια από τους δημιουργούς. Δεν είχαμε να υπηρετήσουμε αυστηρά ένα πολύ συγκεκριμένο σενάριο, αλλά να φωτίσουμε την αλήθεια του κάθε συντελεστή και την αγάπη όλων για τη μουσική, την οποία έρχεται να υπηρετήσει η τεχνολογία.

Τι σημαίνει για εσάς αλλά και για τους πελάτες σας αυτό το βραβείο;

Το βραβείο αυτό έχει ιδιαίτερη αξία για μας στη Gnomi, γιατί νιώθουμε κάθε φορά ότι εκπροσωπούμε τη χώρα μας σε μία διοργάνωση που αφορά μία πολύ μεγαλύτερη και πολύ πιο ανταγωνιστική και απαιτητική αγορά από τη δική μας. Πρόκειται λοιπόν για μια σημαντική επιτυχία για την Κυπριακή συμμετοχή, αφού ανταγωνίστηκε κολοσσούς στον χώρο της επικοινωνίας στην Ελλάδα.

Τα βραβεία μπορεί μεν να μην είναι αυτοσκοπός, αλλά σίγουρα αποδεικνύουν το επίπεδο της δημιουργικότητας ενός agency, αλλά και το επίπεδο της ποιότητας της συνεργασίας του με τον πελάτη του. Και ενώ το πρώτο είναι πασιφανές, το δεύτερο αποτελεί προαπαιτούμενο για το πρώτο.

Και για να εξηγήσω λίγο καλύτερα, όταν μία συνεργασία με έναν πελάτη είναι υγιής, ευχάριστη και αποτελεσματική, όταν υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη και εκτίμηση και τέλος όταν δίνεται ο απαιτούμενος χρόνος και χώρος για δημιουργία, τότε οι συνθήκες είναι ιδανικές για να γεννηθεί μία ιδέα που θα ευδοκιμήσει και θα έχει την προοπτική να διακριθεί. Τέτοια είναι η συνεργασία ανάμεσα σε Gnomi και Cyta, η οποία οφείλω να πω ότι από την πλευρά της διψά πάντα για φρέσκιες και καινοτόμες ιδέες, πόσο μάλλον για διακρίσεις.

Πώς επηρεάζουν πιστεύετε τα βραβεία την ίδια την αγορά;

Τα βραβεία βοηθούν στο να σπρώχνουν την αγορά – διαφημιστές και διαφημιζόμενους - να προχωρεί και να εξελίσσεται. Ο χώρος της Επικοινωνίας είναι απόλυτα συνδεδεμένος με το επίπεδο του πολιτισμού μιας χώρας, αντικατοπτρίζοντας σημαντικές αξίες της ίδιας της κοινωνίας.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιτέλους από το 2019 έχουμε και τα δικά μας βραβεία δημιουργικότητας Carob Awards και έχουμε την ευκαιρία να επιβραβεύσουμε και να εμπνεύσουμε το ντόπιο ταλέντο, αλλά και να χειροκροτήσουμε τις όμορφες συνεργασίες με τους πελάτες. Με αυτόν τον τρόπο ανεβαίνει ο πήχης σε μια αγορά.

Η δημιουργικότητα είναι σημαντικό συστατικό και λειτουργεί σαν έμπνευση αλλά και σαν «γιατρικό» πολλές φορές στην καθημερινότητα μας. Η tactical επικοινωνία πρέπει να βρίσκεται πάντα σε ισορροπία με την branding επικοινωνία, αφού η δεύτερη είναι αυτή που χτίζει την ουσιαστική σχέση με τον πελάτη.

Σήμερα η επικοινωνία, με τα τόσα πολλά σημεία επαφής που έχει στη διάθεσή της - τόσο online όσο και offline, φορτώνεται ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη, αφού δημιουργεί όσο ποτέ άλλοτε τάσεις, επηρεάζει και διαμορφώνει απόψεις, αντιλήψεις και πάνω απ’ όλα χτίζει brands.

Στην εποχή λοιπόν του “skip ad”, η βραβευμένη επικοινωνία είναι αυτή που καταφέρνει να ξεχωρίσει και να βοηθήσει ένα brand να «μιλήσει» ουσιαστικά στο κοινό του, ενδυναμώνοντας τη συναισθηματική σύνδεση μαζί του. Η σωστή επικοινωνία σίγουρα βοηθά ένα brand να έχει ξεκάθαρη εικόνα στο μυαλό του καταναλωτή, ο οποίος με τη σειρά του έχει και τις ανάλογες απαιτήσεις από τα brands που επιλέγει. Απαιτήσεις που δεν αφορούν μόνο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, αλλά και τη συμπεριφορά και τη στάση που ενδεχομένως θα πάρει ένα brand απέναντι σε μια σειρά από θέματα που επηρεάζουν τη ζωή των καταναλωτών, όπως περιβάλλον, ισότητα μεταξύ των φύλων, ρατσισμός και τόσα άλλα.

Ποιο είναι το μυστικό τελικά για την κατάκτηση ενός βραβείου;

Πέρα από τα προφανή συστατικά, όπως τη σωστή συνεργασία με τον πελάτη, το σωστό brief, τη μελετημένη Στρατηγική κλπ θα σας πω τι ισχύει στη Gnomi. Πρόκειται για μία διαδικασία την οποία ζούμε όλοι σαν ομάδα καθημερινά. Καταρχήν για να είσαι μέλος της ομάδας πάει να πει ότι «φουμάρεις τον ίδιο καπνό» δλδ ότι είσαι αληθινός team player και μπορείς να χτίζεις ακομπλεξάριστα πάνω στις ιδέες του άλλου, με κοινό στόχο να βγει αυτή η “pattern breaking” ιδέα που θα κάνει περήφανη όλη την ομάδα και όχι έναν από μας. Η αστείρευτη ενέργεια κάθε Γνωμικού να διαβάζει πίσω από τις λέξεις, και το πείσμα του να ψάχνει ακούραστα εκείνο το consumer insight που θα αγγίξει όπως κανένα άλλο τον καταναλωτή, είναι αξιοσημείωτη. Κάθε Γνωμικός λειτουργεί σαν brand guardian και όλοι μαζί βοηθάμε με υπευθυνότητα τα brands που μας εμπιστεύονται, να σπάζουν τα δικά τους patterns και να χτίζουν ουσιαστικές σχέσεις με τα κοινά τους.

Το σίγουρο είναι ότι όταν μία ιδέα «μυρίζει» βραβείο, το νιώθουμε από την πρώτη κιόλας στιγμή που μπαίνει στο τραπέζι. Είναι αυτή που θα μας γαργαλίσει, θα μας κάνει να χαμογελάσουμε αυθόρμητα, αυτή που κάθεται γερά σε ένα δυνατό consumer insight, αυτή που δεν είναι απλώς ΟΚ και “safe”, αλλά που θα ξαφνιάσει ευχάριστα τον πελάτη και θα τον κάνει να βγει με τη σειρά του από το δικό του comfort zone.

Δείτε εδώ τη βραβευμένη δουλειά:

 

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση