Παγωτά Παπαφιλίππου: Σε νέα εποχή με τα σκήπτρα στη δεύτερη γενιά

Σε νέα εποχή εισέρχεται ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους της βιομηχανίας παρασκευής παγωτού στην Κύπρο, P&P Ice Cream Group, καθώς έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι διαδικασίες διαδοχής από τη δεύτερη γενιά.

Μιλώντας στο InBusinessNews, o γενικός διευθυντής του ομίλου P&P Ice Cream, Παναγιώτης Παπαφιλίππου ανέφερε πως τα σκήπτρα και η διοίκηση έχουν παραδοθεί στη δεύτερη γενιά, με τον ίδιο πάντως να επισημαίνει πως παραμένει στις επάλξεις.

«Εγώ βρίσκομαι στις επάλξεις. Τα σκήπτρα και τη διοίκηση την έχουμε παραδώσει στη δεύτερη γενιά και ετοιμαζόμαστε και για την τρίτη γένια. Στόχος είναι να μπαίνουν γερές βάσεις. Είναι κάτι που υπήρχε και συνεχίζει εδώ και 58 χρόνια, με τις δύο οικογένειες. Το εισηγούμαστε και σε άλλους, να θέτουν ισχυρά θεμέλιά χωρίς περιστροφές, στεναχώριες και χωρίς δεύτερες σκέψεις ο ένας για τον άλλο», σημείωσε.

Διαβάστε ακόμα: 

Όπως εξήγησε ο κ. Παπαφιλίππου, οι μετοχές μοιράστηκαν από μισές σε κάθε οικογένεια(σ.σ. Π. Παπαφιλίππου & Π. Χριστοφόρου), ενώ έχει οριστεί και γενικός διευθυντής που αναπληροί τον ίδιο. 

Ανανεωμένος πλέον ο όμιλος πορεύεται σε μια νέα εποχή. Και παρόλο που είναι κοινώς αποδεκτό ότι η οικονομία και οι επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια καλούνται να αντιμετωπίσουν αρκετές προκλήσεις, στην P&P Ice Cream φαίνεται έχουν βρει το διαχρονικό… γλυκό συστατικό της επιτυχίας.

Όπως χαρακτηριστικά υπογραμμίζει ο κ. Παπαφιλίπου, «υπάρχουν δυσκολίες, αλλά όταν σέβεσαι τον καταναλωτή και του προσφέρεις το σωστό προϊόν, όποιο πρόβλημά και αν υπάρχει στο παζάρι της Κύπρου και την παγκόσμια αγορά, αντιμετωπίζεται όμορφα και ωραία. Οι πόρτες ανοίγουν».

Σε αυτό το πλαίσιο βλέπει και το πώς θα κινηθεί ο όμιλος το 2023, με τις προοπτικές να διαφαίνονται ευοίωνες και με αρκετά προϊόντα στη… φαρέτρα. «Υπάρχει μία συνεχής εξέλιξη. Παρότι κάναμε εξαγωγές, υπάρχουν αρκετά μηνύματα για ανάπτυξη στην εσωτερική αγορά. Και ένα ντόπιο προϊόν που έχει αρκετή ζήτηση είναι ο φρεσκοστυμμένος κατεψυγμένος χυμός λεμονιού. Υπάρχουν μεγάλες προοπτικές εντός και εκτός Κύπρου», τόνισε ο Παναγιώτης Παπαφιλίππου.

Αξίζει να σημειωθεί πως για την μετάβαση των ηνίων στη δεύτερη γενιά, ο όμιλος αξιοποίησε το Σχέδιο Διαδοχής, που πρόκειται ουσιαστικά για ένα πλαίσιο στρατηγικής για τις οικογενειακές επιχειρήσεις, ώστε να αποκτήσουν τα απαραίτητα εργαλεία για την ανάδειξη του επόμενου διάδοχου της εταιρείας και την συνέχιση της πορείας

Τη μετάβαση, έκανε γνωστή ο Δρ. Πανίκος Πουτζιουρής,  ο οποίος σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έγραψε: «Ήταν τιμή μου να ηγούμαι ενός πολυδιάστατου συμβουλευτικού έργου. Συνεργαζόμενοι με την ιδρυτική και την επόμενη γενιά των επιχειρηματικών οικογενειών των κ. Π. Παπαφιλίππου & Π. Χριστοφόρου, ολοκληρώσαμε με επιτυχία το σχέδιο διαδοχής. Η σκυτάλη βρίσκεται πλέον στα χέρια της δεύτερης γενιάς».

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls