Powered by

Νέα άφιξη στο online λιανεμπόριο απειλεί Amazon και Walmart

Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών που συνδέεται με έναν από τους κορυφαίους λιανοπωλητές της Κίνας, κατάφερε να γίνει η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ξεπέρασε ακόμη, και τεχνολογικούς κολοσσούς όπως, η Amazon και η Walmart.

Ο λόγος για την Temu, έναν διαδικτυακό λιανοπωλητή με έδρα τη Βοστώνη που έχει τον ίδιο ιδιοκτήτη με τον κινεζικό γίγαντα κοινωνικού εμπορίου Pinduoduo και έκανε το ντεμπούτο του στο Super Bowl της Αμερικής, πριν από μερικές ημέρες.

Η Temu, η οποία διαχειρίζεται ένα ηλεκτρονικό υπερκατάστημα που διαθέτει σχεδόν τα πάντα – από οικιακά είδη και ρούχα μέχρι ηλεκτρονικά είδη – προβάλλοντας ένα διαφημιστικό σποτ κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ενθάρρυνε τους καταναλωτές να «ψωνίζουν σαν δισεκατομμυριούχοι». «Μέσα από το μεγαλύτερο στάδιο, θέλουμε να μοιραστούμε με τους χρήστες μας ότι μπορούν να ψωνίσουν με μια αίσθηση ελευθερίας λόγω της τιμής που προσφέρουμε», δήλωσε εκπρόσωπος της Temu στο CNN.

Το σποτ των 30 δευτερολέπτων έχει ως στόχο να «επικοινωνήσει» το σκοπό της εταιρείας στους καταναλωτές: «Νιώστε σαν να ξεπουλάτε αγοράζοντας πολλά πράγματα φτηνά. Το γυναικείο μαγιό στο Temu κοστίζει μόλις 6,50 δολάρια, ενώ ένα ζευγάρι ασύρματα ακουστικά κοστίζει 8,50 δολάρια. Ένα τρίμερ φρυδιών κοστίζει 90 σεντς».

Αυτές οι εκπληκτικά χαμηλές τιμές – τουλάχιστον για τα δυτικά πρότυπα – είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί έχουν ήδη, αρχίσει να συγκρίνουν την Temu με τη Shein, την κινεζική εταιρεία γρήγορης μόδας που προσφέρει επίσης, μεγάλη ποικιλία από φθηνά ρούχα και οικιακά είδη. Η Shein θεωρείται ένας από τους ανταγωνιστές της Temu, μαζί με τον λιανοπωλητή Wish με έδρα τις ΗΠΑ και το AliExpress της Alibaba.

Εκρηκτική άνοδος

H Temu, που προφέρεται «tee-moo», κυκλοφόρησε πέρυσι από την PDD, την εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ μητρική της εταιρεία, παλαιότερα γνωστή ως Pinduoduo. Η εταιρεία άλλαξε επίσημα το όνομά της μόλις αυτόν τον μήνα. Η θυγατρική της PDD, Pinduoduo, είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας με περίπου 900 εκατομμύρια χρήστες.

Κατάφερε να σημειώσει τεράστια επιτυχία χάρη σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο ομαδικής αγοράς, επιτρέποντας στους ανθρώπους να εξοικονομήσουν χρήματα στρατολογώντας φίλους να αγοράσουν το ίδιο προϊόν χύμα. Στον ιστότοπό της, η Temu αναφέρει ότι χρησιμοποιεί το «τεράστιο δίκτυο της μητρικής της εταιρείας… που χτίστηκε με τα χρόνια για να προσφέρει μια ευρεία γκάμα προσιτών ποιοτικών προϊόντων».

Από την κυκλοφορία της τον Σεπτέμβριο, η εφαρμογή έχει καταγράψει 24 εκατομμύρια λήψεις, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 11 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, σύμφωνα με το Sensor Tower. Το δ’ τρίμηνο του περασμένου έτους, οι λήψεις στις ΗΠΑ για την Temu ξεπέρασαν αυτές για τις Amazon (AMZN), Walmart (WMT) και Target (TGT), σύμφωνα με τον Άμπε Γιούσεφ, ανώτερο αναλυτή πληροφοριών στην εταιρεία αναλύσεων Sensor Tower.

Δειτε Επισης

Διευκρινήσεις Χάουαρντ Λούτνικ για τους δασμούς σε προϊόντα τεχνολογίας-Θα ενταχθούν σε ένα ξεχωριστό επίπεδο
Πώς είδαν οι Κινέζοι την απόφαση Τραμπ για εξαίρεση ηλεκτρονικών ειδών από τους δασμούς-«Ένα μικρό βήμα»
Ανάσα σε κολοσσούς τεχνολογίας και καταναλωτές...Πήραν πίσω τους δασμούς για τεχνολογικά προϊόντα οι ΗΠΑ
Η αναστάτωση στις αγορές οδηγεί σε νέα ψηλά ρεκόρ την τιμή του χρυσού-Υποχωρεί το αμερικανικό δολάριο
Αισιόδοξος για κάποιο λόγο για εμπορική συμφωνία με την Κίνα ο Τραμπ-«Ο Πρόεδρος θα πάρει τις αποφάσεις του»
Αγνοεί απ' εδώ και πέρα οποιαδήποτε νέα αύξηση δασμών από τις ΗΠΑ η Κίνα-«Παιχνίδι αριθμών και φάρσα»
Ολομέτωπος εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας με την Ευρώπη στο... μάτι του κυκλώνα
«Τα πάμε πολύ καλά με την πολιτική μας για τους δασμούς-Πολύ συναρπαστικό για την Αμερική και τον κόσμο»
Βρετανία: Ισχυρή οικονομική ανάπτυξη τον Φεβρουάριο πριν τους δασμούς Τραμπ
Η Κίνα αυξάνει τους δασμούς στα αμερικανικά προϊόντα στο 125%-«Θα πολεμήσουμε ως το τέλος»