Powered by

Νέα άφιξη στο online λιανεμπόριο απειλεί Amazon και Walmart

Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών που συνδέεται με έναν από τους κορυφαίους λιανοπωλητές της Κίνας, κατάφερε να γίνει η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ξεπέρασε ακόμη, και τεχνολογικούς κολοσσούς όπως, η Amazon και η Walmart.

Ο λόγος για την Temu, έναν διαδικτυακό λιανοπωλητή με έδρα τη Βοστώνη που έχει τον ίδιο ιδιοκτήτη με τον κινεζικό γίγαντα κοινωνικού εμπορίου Pinduoduo και έκανε το ντεμπούτο του στο Super Bowl της Αμερικής, πριν από μερικές ημέρες.

Η Temu, η οποία διαχειρίζεται ένα ηλεκτρονικό υπερκατάστημα που διαθέτει σχεδόν τα πάντα – από οικιακά είδη και ρούχα μέχρι ηλεκτρονικά είδη – προβάλλοντας ένα διαφημιστικό σποτ κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ενθάρρυνε τους καταναλωτές να «ψωνίζουν σαν δισεκατομμυριούχοι». «Μέσα από το μεγαλύτερο στάδιο, θέλουμε να μοιραστούμε με τους χρήστες μας ότι μπορούν να ψωνίσουν με μια αίσθηση ελευθερίας λόγω της τιμής που προσφέρουμε», δήλωσε εκπρόσωπος της Temu στο CNN.

Το σποτ των 30 δευτερολέπτων έχει ως στόχο να «επικοινωνήσει» το σκοπό της εταιρείας στους καταναλωτές: «Νιώστε σαν να ξεπουλάτε αγοράζοντας πολλά πράγματα φτηνά. Το γυναικείο μαγιό στο Temu κοστίζει μόλις 6,50 δολάρια, ενώ ένα ζευγάρι ασύρματα ακουστικά κοστίζει 8,50 δολάρια. Ένα τρίμερ φρυδιών κοστίζει 90 σεντς».

Αυτές οι εκπληκτικά χαμηλές τιμές – τουλάχιστον για τα δυτικά πρότυπα – είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί έχουν ήδη, αρχίσει να συγκρίνουν την Temu με τη Shein, την κινεζική εταιρεία γρήγορης μόδας που προσφέρει επίσης, μεγάλη ποικιλία από φθηνά ρούχα και οικιακά είδη. Η Shein θεωρείται ένας από τους ανταγωνιστές της Temu, μαζί με τον λιανοπωλητή Wish με έδρα τις ΗΠΑ και το AliExpress της Alibaba.

Εκρηκτική άνοδος

H Temu, που προφέρεται «tee-moo», κυκλοφόρησε πέρυσι από την PDD, την εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ μητρική της εταιρεία, παλαιότερα γνωστή ως Pinduoduo. Η εταιρεία άλλαξε επίσημα το όνομά της μόλις αυτόν τον μήνα. Η θυγατρική της PDD, Pinduoduo, είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας με περίπου 900 εκατομμύρια χρήστες.

Κατάφερε να σημειώσει τεράστια επιτυχία χάρη σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο ομαδικής αγοράς, επιτρέποντας στους ανθρώπους να εξοικονομήσουν χρήματα στρατολογώντας φίλους να αγοράσουν το ίδιο προϊόν χύμα. Στον ιστότοπό της, η Temu αναφέρει ότι χρησιμοποιεί το «τεράστιο δίκτυο της μητρικής της εταιρείας… που χτίστηκε με τα χρόνια για να προσφέρει μια ευρεία γκάμα προσιτών ποιοτικών προϊόντων».

Από την κυκλοφορία της τον Σεπτέμβριο, η εφαρμογή έχει καταγράψει 24 εκατομμύρια λήψεις, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 11 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, σύμφωνα με το Sensor Tower. Το δ’ τρίμηνο του περασμένου έτους, οι λήψεις στις ΗΠΑ για την Temu ξεπέρασαν αυτές για τις Amazon (AMZN), Walmart (WMT) και Target (TGT), σύμφωνα με τον Άμπε Γιούσεφ, ανώτερο αναλυτή πληροφοριών στην εταιρεία αναλύσεων Sensor Tower.

Δειτε Επισης

Ευρωζώνη: Στασιμότητα στον ιδιωτικό τομέα εν μέσω διεθνούς αβεβαιότητας
Ανάκαμψη στον γερμανικό ιδιωτικό τομέα-Κοντά στην έξοδο από την ύφεση η μεταποίηση
Αντισυνταγματική η εισφορά αλληλεγγύης των τραπεζών στην Πορτογαλία
Κρ. Γκεοργκίεβα: Προειδοποιεί για ευρύτερους κινδύνους από τις αμερικανικές επιθέσεις στο Ιράν
Πώς η Μέση Ανατολή και το αμερικανικό χρέος οδηγούν τους επενδυτές στο χρυσό
Η πλεονάζουσα παγκόσμια προσφορά πετρελαίου περιορίζει τις αυξήσεις τιμών
Ιστορικά ψηλά στις μετοχές στο Τελ Αβίβ μετά τα πλήγματα ΗΠΑ στο Ιράν
Αναμένουν άνοδο στις τιμές πετρελαίου οι επενδυτές, στροφή προς ασφαλή καταφύγια
Barclays: Οικονομική ανάκαμψη στην Ευρωζώνη από το 2026 με αιχμή τη Γερμανία
Ομόφωνη στήριξη Ecofin στην ένταξη της Βουλγαρίας στην ευρωζώνη από την 1η Ιανουαρίου του 2026