Neon Mall: «Πιάστηκε» με το καλημέρα και πάει ήδη για επέκταση

Μετρώντας μόλις μερικές εβδομάδες λειτουργίας, καθότι άνοιξε στις 26 Ιανουαρίου, το νέο εμπορικό κέντρο της Πάφου Neon Mall αγκαλιάζεται από το καταναλωτικό κοινό, σκορπώντας ικανοποίηση στα καταστήματα που στεγάζονται και ήδη λειτούργησαν, αλλά και ωθώντας τους ιδιοκτήτες του εμπορικού κέντρου να τροχοδρομούν την επέκτασή του. Στόχος, να καταστεί ένα «destination mall», για τους κατοίκους της πόλης και της επαρχίας της Πάφου.

Ως γνωστό, στο παρόν στάδιο στο Neon Mall λειτουργεί το καινούργιο κατάστημα της αλυσίδας Superhome Center, καθώς και το γαλλικό brand γυναικείας, ανδρικής και παιδικής μόδας Kiabi. 

Σύντομα αναμένεται να λειτουργήσουν επίσης νέο κατάστημα της Cyta, υπεραγορά Lidl, όπως και  κατάστημα αθλητικών ειδών Cosmos. Επίσης, θα λειτουργεί καφετέρια, η διαχείριση της οποίας θα γίνεται από το Neon Mall.  

Διαβάστε εδώ: Neon Mall: Οι πρώτες φωτογραφίες από το νέο εμπορικό κέντρο της Πάφου

«Ο κόσμος είναι αρκετός και η κινητικότητα έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες. Το Kiabi για παράδειγμα δεν ήταν τόσο γνωστό στο κοινό της Πάφο και ο κόσμος το αγκάλιασε. Υπάρχει ήδη μεγάλη επισκεψιμότητα, ειδικά τα Σαββατοκυρίακα», αναφέρει χαρακτηριστικά στο InBusinessNews ο εκ των μετόχων του εμπορικού κέντρου, Εύρος Ρούμπας, 

Όπως εξηγεί ο κ. Ρούμπας, το σκεπτικό είναι να γίνει ένα «destination mall», δηλαδή ένα εμπορικό κέντρο το οποίο οι καταναλωτές θα επισκέπτονται αποκλειστικά για τις αγορές τους και όχι για άλλους σκοπούς, όπως για ψυχαγωγία, αναψυχή κτλ.  

Διαβάστε επίσης: 

«Πιστεύω ότι με τα brands που έχουν μπει δημιουργείται μία νέα αγορά και καλύπτονται συγκεκριμένες ανάγκες. Με το συνδυασμό του Superhome Center, του Kiabi και μετέπειτα του Lidl και των υπόλοιπων καταστημάτων, δημιουργείται ένα διαφορετικό concept», σχολιάζει.  

Αξίζει να σημειωθεί ότι αναφορικά με την υπεραγορά Lidl, υπάρχει έντονο το στοιχείο της πρωτοτυπίας, καθώς «ξεφεύγει» από τον παραδοσιακό τρόπο που κινείται η γερμανική αλυσίδα. Αντί δηλαδή να αγοράσει αυτόνομο ξεχωριστό χώρο για να ανεγείρει υπεραγορά, αυτή τη φορά θα βρίσκεται κάτω από τη στέγη του Neon Mall. Τουλάχιστον στην Κύπρο, θα είναι η πρώτη υπεραγορά Lidl εντός εμπορικού κέντρου. 

Η επέκταση

Με τις συμφωνίες για τα καταστήματα που αναφέραμε πιο πάνω να έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί, παίρνουν σειρά και τα καταστήματα τύπου «νησίδα», που θα φιλοξενούνται στους κεντρικούς διαδρόμους του εμπορικού κέντρου. 

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Εύρο Ρούμπα, υπάρχουν πλάνα για περαιτέρω επέκταση στα ανατολικά του Neon Mall, με τη δεύτερη φάση να βρίσκεται ήδη στα σκαριά.

Ο σχεδιασμός της επέκτασης είναι στα τελικά στάδια και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου ένα μήνα για να τεθεί ενώπιον των αρμόδιων αρχών.

Η επέκταση προβλέπει επιπρόσθετα 4-5 χιλιάδες τ.μ. ανατολικά του υφιστάμενου κτιρίου και θα συνδέονται με γέφυρα. Εντός θα υπάρχουν δύο μεγάλα καταστήματα των περίπου 2,000 τ.μ. το καθένα, ενώ θα υπάρχει και ειδικός χώρος για τη στέγαση γραφείων. Την ίδια ώρα, θα προστεθούν χώροι στάθμευσης, αυξάνοντας τον υφιστάμενο αριθμό τους.

 

 

 

 

 

Δειτε Επισης

Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν