Η εταιρεία πίσω από τη νέα εκστρατεία της Τράπεζας Κύπρου
07:30 - 14 Φεβρουαρίου 2023

Ανάμεσα στα επιχειρηματικά νέα και την πολιτική επικαιρότητα, το τελευταίο διάστημα μας τράβηξε το ενδιαφέρον η νέα εκστρατεία της Τράπεζας Κύπρου, με τίτλο «Εσύ τι θα άλλαζες για έναν καλύτερο πλανήτη;». Ως λάτρεις της θάλασσας, μπήκαμε στη διαδικασία να ανασκαλίσουμε λίγο τις επαφές μας και πληροφορηθήκαμε πως πρόκειται για μία πρωτοβουλία, που έχει ως στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για το πρόβλημα της ρύπανσης των θαλασσών και πραγματοποιείται στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της νέας κάρτας Visa Debit, που κατασκευάζεται από πλαστικό ανακτημένο από τους ωκεανούς.
Η εκστρατεία τρέχει σε όλα τα μέσα, ενώ πλαισιώνεται από μία ιστοσελίδα, το togetherforplanet.com.cy, στην οποία ο κόσμος μπορεί να ενημερωθεί για τις συνέπειες από τη μόλυνση των θαλασσών με πλαστικά, καθώς και να υποβάλει εισηγήσεις για το πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο. Και η αλήθεια είναι ότι, όπως μαθαίνουμε, έχει τεράστιο αριθμό συμμετοχών, από άτομα κάθε ηλικίας.
Ψάχνοντας περισσότερο για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, διαπιστώσαμε ότι πρόκειται για άλλο ένα σημαντικό project που ανέλαβε η ORB COMMUNICATIONS, η οποία επιβεβαιώνει για ακόμα μία φορά τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της. Με μία 360ο εκστρατεία, η Orb Communications μεταφέρει με τον πιο ξεκάθαρο και ευδιάκριτο τρόπο το μήνυμα της Τράπεζας Κύπρου για καθαρότερες θάλασσες, προβάλλοντας παράλληλα τον οικολογικό χαρακτήρα του Οργανισμού.
Σε επικοινωνία που είχαμε με τη Managing & Creative Director της Orb Communications, Νικολέττα Χαραλάμπους, μας ανέφερε πως «εδώ και πάρα πολλά χρόνια υπάρχει μια πολύ στενή συνεργασία της ORB COMMUNICATIONS με την Τράπεζα Κύπρου. Μέσα σε αυτά τα χρόνια ανατέθηκαν στην εταιρεία μας πολλά και ιδιαίτερα απαιτητικά projects. Ωστόσο, το συγκεκριμένο ήταν μια μεγάλη και ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα πρόκληση, καθώς δεν πρόκειται απλώς για μια απλή προϊόντικη εκστρατεία αλλά για ένα fight for a cause campaign που αγγίζει ένα θέμα που μας αφορά όλους. Μέσα από αυτή την καμπάνια θέλαμε να αναδείξουμε το πρόβλημα, να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό και να το ενθαρρύνουμε να γίνει σύμμαχος στην προσπάθεια για καθαρές θάλασσες».
Επιπρόσθετα, η κα Χαραλάμπους σημείωσε πως «βασισμένη σε μια πολύ καλά μελετημένη στρατηγική, η ομάδα της ORB COMMUNICATIONS ετοίμασε μία ολοκληρωμένη και πρωτοποριακή εκστρατεία, όπως άλλωστε πράττει κάθε φορά, για όλους τους πελάτες της». «Προσφέροντας ολιστικές στρατηγικές επικοινωνίας, μάρκετινγκ και διαφήμισης, η Orb Communications είναι μια εταιρεία που κατάφερε να εδραιωθεί στον χώρο της διαφήμισης, διαθέτοντας ένα πλούσιο πελατολόγιο, το οποίο καλύπτει σχεδόν όλους τους κλάδους », κατέληξε.
Και αφού τα αποτελέσματα είναι το επιστέγασμα και η επιβεβαίωση της άριστης δουλειάς που γίνεται, τότε στην Orb Communications δικαιούνται να νιώθουν δικαιωμένοι, καθώς μέσα από τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρουν, οι πελάτες τους έχουν καταστεί κυρίαρχοι στην αγορά.
Μια αγορά ωστόσο, που δεν στηρίζεται μόνο στην πώληση, αλλά και στην προσφορά. Γι’ αυτό «Εσύ τι θα άλλαζες για έναν καλύτερο πλανήτη;»;