powered by

Flexfin: Ξεπέρασε 100 εκατ. ευρώ τζίρο Χρηματοδοτούμενων Τιμολογίων

Η Flexfin, ο κορυφαίος πάροχος ψηφιακών υπηρεσιών factoring, ξεπέρασε το ορόσημο των 100 εκατ. ευρώ σε τζίρο χρηματοδοτημένων τιμολογίων μέσω της ηλεκτρονικής της πλατφόρμας, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της να παρέχει σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις την απαραίτητη ρευστότητα που χρειάζονται για να αναπτυχθούν.

Η πλατφόρμα τιμολογίων της Flexfin, σχεδιασμένη με γνώμονα την ταχύτητα, την ευκολία και την προσβασιμότητα, επιτρέπει σε επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους και όλων των τύπων να παρακολουθούν και να προεξοφλούν τα τιμολόγια τους online.

"Η υπέρβαση των 100 εκατ. ευρώ σε τζίρο τιμολογίων είναι μια πολύ σημαντική επιτυχία για τη Flexfin και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να βοηθήσουμε τόσες πολλές επιχειρήσεις να κινηθούν μπροστά." είπε ο Δημήτρης Βρανόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Flexfin ΜΑΕ. "Σκοπός μας είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε καινοτόμες και προσβάσιμες λύσεις χρηματοδότησης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ανυπομονούμε να σημειώσουμε νέες αντίστοιχες επιτυχίες στο μέλλον."

Η Flexfin:

Η Flexfin είναι μια ψηφιακή εταιρεία factoring που εξυπηρετεί μικρομεσαίες εταιρείες στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Η Flexfin ΜΑΕ είναι η μόνη ανεξάρτητη εταιρεία factoring αδειοδοτημένη και εποπτευόμενη από την Τράπεζα της Ελλάδος. Από το 2019, η Flexfin προσφέρει τις υπηρεσίες της σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων στο χώρο του B2B, ανεξαρτήτου μεγέθους, τύπου εταιρείας ή  ιστορικότητας, δίνοντας βαρύνουσα σημασία στην αξιολόγηση των εμπορικών απαιτήσεων που καλείται να προεξοφλήσει. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ανεβάζουν τα τιμολόγια τους, να αιτούνται χρηματοδότηση και να διαχειρίζονται το λογαριασμό τους μέσω της πλατφόρμας της Flexfin. Οι αρχές που διέπουν την εταιρεία είναι η ταχύτητα, η ευελιξία, η ευκολία και η διαφάνεια.

Δειτε Επισης

Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ
Κάνει... παιχνίδι ο Budzinski-Παραχωρεί γη και κλειστό χώρο για τις ανάγκες της ΑΕΛ ο νέος μέτοχος
CBN Young Dragon Awards: Ξεκινά στις 3 Ιουλίου το open call για την υποβολή υποψηφιοτήτων-Όλες οι πληροφορίες