Λιανικό εμπόριο: Στη μάχη της ακρίβειας

Τις ελπίδες του στο 2023 εναποθέτει το λιανικό εμπόριο μετά την αναστάτωση που προκάλεσε η πανδημία. Το λιανεμπόριο έκανε ήδη από πέρσι τα πρώτα του βήματα για επιστροφή στην κανονικότητα. Με ένα ασταθές γεωπολιτικό περιβάλλον και απότομες αυξήσεις στο κόστος ζωής, νέες προκλήσεις έχουν προκύψει κάνοντας τα δύσκολα ακόμη δυσκολότερα.

Κι όμως, παρά τις ακραίες προκλήσεις, ο κλάδος του λιανικού εμπορίου είναι έτοιμος για μια ισχυρή ανάπτυξή αρκεί οι επιχειρήσεις να προσαρμοστούν έγκαιρα στις νέες τάσεις και απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Αυτό καταγράφεται στα ευρήματα της Forrester Research η οποία εκτιμά πως έως το 2027 οι συνολικές λιανικές πωλήσεις θα αγγίξουν τα 5 τρισεκατομμύρια ευρώ με τις διαδικτυακές πωλήσεις να αποτελούν το 30%.

Με την άρση των περιορισμών κατά της COVID-19, οι καταναλωτές επέστρεψαν στα φυσικά καταστήματα, οδηγώντας τις μη διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις σε αυξήσεις ρεκόρ. Η Forrester Research εκτιμά ότι το 2023, τα τρία τέταρτα των συνολικών λιανικών πωλήσεων θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται εκτός σύνδεσης. Η πρόβλεψη οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η παρουσία των καταστημάτων εντός και εκτός διαδικτύου, συνδυαστικά, είναι απαραίτητη για την επιτυχία. Αναμφίβολα, η παντοκαναλική παρουσία είναι μία από τις κυρίαρχες τάσεις και οι επωνυμίες που την υιοθέτησαν από νωρίς διέπρεψαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και σήμερα βρίσκονται ένα βήμα μπροστά. Την ίδια ώρα, στοιχεία της McKinsey δείχνουν ότι οι πελάτες που έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές παντοκαναλικά, ψωνίζουν 1,7 φορές περισσότερο και πως ξοδεύουν περισσότερα. Επιπρόσθετα, στις τάσεις του Κλάδου εντοπίζεται φέτος η ανάπτυξη του κοινωνικού εμπορίου, η αναδιαμόρφωσή του με την παρουσία του Metaverse και η τελειοποίηση της εξατομίκευσης, ένα σημαντικό ποιοτικό εργαλείο για την στρατηγική των επιχειρήσεων.

Τάσεις, προκλήσεις και προοπτικές

Kορυφαία στελέχη της βιομηχανίας και εμπειρογνώμονες από το εξωτερικό θα προσέλθουν στο 20ο Cyprus Grocery Retail Conference για να σκιαγραφήσουν το νέο, διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του λιανικού εμπορίου. Το Συνέδριο, με ημερομηνία διεξαγωγής την Τρίτη 4 Απριλίου, 2023, θα αποτελέσει πλούσια πηγή ενημέρωσης και καθοδήγησης για τους επικεφαλής του χώρου, στην κυπριακή αγορά.

Η 20η διοργάνωση του Cyprus Grocery Retail Conference θα καταγράψει τις τάσεις του λιανικού εμπορίου για τα επόμενα χρόνια, τις προκλήσεις και τις προοπτικές. Πρωτοκλασάτα στελέχη από την εγχώρια αγορά θα συζητήσουν τα megatrend του Grocery Retail και θα κάνουν προβλέψεις για την κυπριακή οικονομία και την πορεία του πληθωρισμού. Το Συνέδριο θα φιλοξενήσει επίσης συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης με κεντρικό ζήτημα τις προκλήσεις και το μέλλον του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο και το μεγάλο στοίχημα της “νέας γενιάς” προμηθευτών. Στην ατζέντα βρίσκονται, βεβαίως, και οι καταναλωτές της επόμενης γενιάς καθώς και οι τεχνολογικές τάσεις που επαναπροσδιορίζουν την έννοια των καταστημάτων και των συμπεριφορών της.

Το 2023 είναι η χρονιά που σηματοδοτεί την επιτυχία του γεγονότος, αφού, φέτος ο θεσμός κλείνει 20 χρόνια παρουσίας στον συναρπαστικό κόσμο του Grocery Retail. Συμβολική είναι η φετινή διοργάνωση και για τα βραβεία, που γιορτάζουν μία δεκαετία ζωής. Κατά την τελετή απονομής των IN Business Grocery Retail Awards, θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο μέσα στο 2022.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες στελεχών από:

  • Εμπορικές Εταιρείες: Παραγωγοί, Εισαγωγείς, Προμηθευτές Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs)
  • Υπεραγορές
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα
  • Εταιρείες Logistics
  • Πολυκαταστήματα
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: Christoudias Logistics και Flexfin

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος