Λιανικό εμπόριο: Στη μάχη της ακρίβειας

Τις ελπίδες του στο 2023 εναποθέτει το λιανικό εμπόριο μετά την αναστάτωση που προκάλεσε η πανδημία. Το λιανεμπόριο έκανε ήδη από πέρσι τα πρώτα του βήματα για επιστροφή στην κανονικότητα. Με ένα ασταθές γεωπολιτικό περιβάλλον και απότομες αυξήσεις στο κόστος ζωής, νέες προκλήσεις έχουν προκύψει κάνοντας τα δύσκολα ακόμη δυσκολότερα.

Κι όμως, παρά τις ακραίες προκλήσεις, ο κλάδος του λιανικού εμπορίου είναι έτοιμος για μια ισχυρή ανάπτυξή αρκεί οι επιχειρήσεις να προσαρμοστούν έγκαιρα στις νέες τάσεις και απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Αυτό καταγράφεται στα ευρήματα της Forrester Research η οποία εκτιμά πως έως το 2027 οι συνολικές λιανικές πωλήσεις θα αγγίξουν τα 5 τρισεκατομμύρια ευρώ με τις διαδικτυακές πωλήσεις να αποτελούν το 30%.

Με την άρση των περιορισμών κατά της COVID-19, οι καταναλωτές επέστρεψαν στα φυσικά καταστήματα, οδηγώντας τις μη διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις σε αυξήσεις ρεκόρ. Η Forrester Research εκτιμά ότι το 2023, τα τρία τέταρτα των συνολικών λιανικών πωλήσεων θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται εκτός σύνδεσης. Η πρόβλεψη οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η παρουσία των καταστημάτων εντός και εκτός διαδικτύου, συνδυαστικά, είναι απαραίτητη για την επιτυχία. Αναμφίβολα, η παντοκαναλική παρουσία είναι μία από τις κυρίαρχες τάσεις και οι επωνυμίες που την υιοθέτησαν από νωρίς διέπρεψαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και σήμερα βρίσκονται ένα βήμα μπροστά. Την ίδια ώρα, στοιχεία της McKinsey δείχνουν ότι οι πελάτες που έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές παντοκαναλικά, ψωνίζουν 1,7 φορές περισσότερο και πως ξοδεύουν περισσότερα. Επιπρόσθετα, στις τάσεις του Κλάδου εντοπίζεται φέτος η ανάπτυξη του κοινωνικού εμπορίου, η αναδιαμόρφωσή του με την παρουσία του Metaverse και η τελειοποίηση της εξατομίκευσης, ένα σημαντικό ποιοτικό εργαλείο για την στρατηγική των επιχειρήσεων.

Τάσεις, προκλήσεις και προοπτικές

Kορυφαία στελέχη της βιομηχανίας και εμπειρογνώμονες από το εξωτερικό θα προσέλθουν στο 20ο Cyprus Grocery Retail Conference για να σκιαγραφήσουν το νέο, διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του λιανικού εμπορίου. Το Συνέδριο, με ημερομηνία διεξαγωγής την Τρίτη 4 Απριλίου, 2023, θα αποτελέσει πλούσια πηγή ενημέρωσης και καθοδήγησης για τους επικεφαλής του χώρου, στην κυπριακή αγορά.

Η 20η διοργάνωση του Cyprus Grocery Retail Conference θα καταγράψει τις τάσεις του λιανικού εμπορίου για τα επόμενα χρόνια, τις προκλήσεις και τις προοπτικές. Πρωτοκλασάτα στελέχη από την εγχώρια αγορά θα συζητήσουν τα megatrend του Grocery Retail και θα κάνουν προβλέψεις για την κυπριακή οικονομία και την πορεία του πληθωρισμού. Το Συνέδριο θα φιλοξενήσει επίσης συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης με κεντρικό ζήτημα τις προκλήσεις και το μέλλον του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο και το μεγάλο στοίχημα της “νέας γενιάς” προμηθευτών. Στην ατζέντα βρίσκονται, βεβαίως, και οι καταναλωτές της επόμενης γενιάς καθώς και οι τεχνολογικές τάσεις που επαναπροσδιορίζουν την έννοια των καταστημάτων και των συμπεριφορών της.

Το 2023 είναι η χρονιά που σηματοδοτεί την επιτυχία του γεγονότος, αφού, φέτος ο θεσμός κλείνει 20 χρόνια παρουσίας στον συναρπαστικό κόσμο του Grocery Retail. Συμβολική είναι η φετινή διοργάνωση και για τα βραβεία, που γιορτάζουν μία δεκαετία ζωής. Κατά την τελετή απονομής των IN Business Grocery Retail Awards, θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο μέσα στο 2022.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες στελεχών από:

  • Εμπορικές Εταιρείες: Παραγωγοί, Εισαγωγείς, Προμηθευτές Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs)
  • Υπεραγορές
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα
  • Εταιρείες Logistics
  • Πολυκαταστήματα
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: Christoudias Logistics και Flexfin

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus