Το brand story της Loacker και τα 40 χρόνια παρουσίας στην κυπριακή αγορά

Η ιστορία της Loacker ξεκίνησε το μακρινό 1925, όταν ο Alfons Loacker αποφάσισε να αγοράσει ένα κατάστημα ζαχαροπλαστικής στο Μπολζάνο της Ιταλίας, όπου εργαζόταν από παιδί. Εκεί δημιουργεί την πρώτη γκοφρέτα σε συσκευασία.

Το 1958, η δεύτερη γενιά εισέρχεται στην επιχείρηση, με τον Armin Loacker να αναλαμβάνει τη διεύθυνση παραγωγής και να φέρνει νέα πνοή και πάθος. Η εμπειρία του από χώρες του εξωτερικού διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο. Μετέπειτα, ανέλαβε η αδελφή του και με τη σειρά τους οι εκπρόσωποι της τρίτης γενιάς.

Το 1969, η εισαγωγή του πρώτου αυτόματου φούρνου για γκοφρέτες επέφερε εκτίναξη της παραγωγής και των εξαγωγών. Στην άνοδο συνέβαλαν και άλλες ενέργειες, όπως συσκευασίες που διατηρούν τη φρεσκάδα του προϊόντος και το νέο σύστημα ψύξης που εφαρμόζεται.

Ο χώρος παραγωγής, το 1974 μεταφέρθηκε στην περιοχή Ρενό της Ιταλίας το 1974, σε μια τοποθεσία 1.000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, όπου ο φρέσκος αέρας, τα κρυστάλλινα νερά και το καθαρό γενικά περιβάλλον ανεβάζουν τον πήχη της ποιότητας.

Η επέκταση στις διεθνείς αγορές το 1975 καθιστά το brand γνωστό σε νέες αγορές, όπως τη Μέση Ανατολή, την Κίνα και την Ιαπωνία. Την ενδυνάμωση ενίσχυσε η διάθεσή του σε αεροδρόμια και τουριστικούς προορισμούς.

Η Loacker τo 1983 έκανε την είσοδό της στην κυπριακή αγορά με αποκλειστικό αντιπρόσωπο την εταιρεία Lounic.

Το 1999, νέες εγκαταστάσεις παραγωγής δημιουργούνται στο Ανατολικό Τιρόλο, ενώ το 2006 η εταιρεία επιστρέφει στις ρίζες της, ανοίγοντας το πρώτο Loacker Café στην Ιταλία.

Το 2019, ο άνθρωπος που έκανε γνωστό το brand, ο Armin Loacker έφυγε από τη ζωή.

Το 2023, το φυστικοβούτυρο έρχεται να εμπλουτίσει τις επιλογές γεύσεων γκοφρέτας, που προσφέρει η μάρκα σε όλο τον κόσμο και ασφαλώς στην Κύπρο.

  • Facts and figures

Το brand συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια στην κυπριακή αγορά.

30 διαφορετικά προϊόντα στην Κύπρο, έχει παρουσία η Loacker, σε τέσσερις κατηγορίες: Classic, quadratini, σακουλάκια minis και patisserie. Προϊόντα της μάρκας διατίθενται σε ολόκληρη την κυπριακή αγορά.

Δειτε Επισης

Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Το ταξίδι της μετεγκατάστασης και γιατί οι ξένες tech εταιρείες... ψηφίζουν Κύπρο-Η Palta και η Wargaming
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Σε αναπτυξιακή τροχιά με ακόμη πιο θετικές προοπτικές για το μέλλον η οικονομία της Κύπρου
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Μοναδικές οικιστικές επιλογές σε όλη την Κύπρο από την Altamira Real Estate
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Εθνικό όπλο που δεν πρέπει να παραχωρηθεί η χαμηλή φορολογία