Λούκας Λεωνίδου: Η φιλοσοφία που διέπει την Toyota και το μήνυμα Let’s Go Beyond

Η πρωτοβουλία της Toyota "Let’s go beyond" στηρίζεται στην αποστολή της, ως πρακτική θεώρηση, δημιουργώντας έτσι μια νέα σελίδα για την Toyota Κύπρου. Επικεντρωμένη σε εξαιρετικές εμπειρίες, προσφέρει κινητικότητα που υπερβαίνει προσδοκίες, συμβάλλοντας στη βελτίωση μιας κοινωνίας για όλους.

Ο στόχος της Toyota είναι η ενίσχυση της επίγνωσης για κάθε μέλος της ομάδας σχετικά με τη σημασία της κάθε πράξης και βήματος, καθιστώντας έτσι τους συνεργάτες τους συνειδητοποιημένους ότι κάθε δράση επιφέρει σημαντικό αντίκτυπο.

Συνεπώς, το "Let’s go beyond" συνδέεται στενά με τη συμμετοχή και αφοσίωση των μελών της ομάδας της Toyota με στόχο την παροχή εξαιρετικών, εξατομικευμένων εμπειριών που προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της.

Για τη φιλοσοφία που διέπει τη νέα εκστρατεία της Toyota, Let’s Go Beyond και τους νέους στόχους μίλησε στην κάμερα του InBusiness TV, ο Marketing & CX Manager της Toyota, Λούκας Λεωνίδου.

Ο κ. Λεωνίδου αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία "Let’s Go Beyond" που αντιπροσωπεύει περισσότερο από μια προσπάθεια δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης και η οποία εστιάζει στην παροχή εξαιρετικών εμπειριών για τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

Το "Let’s Go Beyond" στηρίζεται στη συμμετοχή και αφοσίωση της ομάδας της Toyota, ενισχύοντας την κοινότητα της προς την επίτευξη των στόχων.

Το νέο retail concept συνδυάζει φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες, παρέχοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Αναδεικνύει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις τεχνολογίες, ενισχύοντας την επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες.

Δείτε πιο κάτω όλα όσα ανέφερε στο InBusiness TV ο Λούκας Λεωνίδου:

Δειτε Επισης

Κωτσόβολος: Ενώνει δυνάμεις και καλεί τους καταναλωτές να κάνουν react σε μια μεγάλη δράση ανακύκλωσης
Μικρή άνοδος στο χονδρικό εμπόριο το δ’ τρίμηνο του 2024, μεγαλύτερη αύξηση στα οχήματα
Kings Avenue Mall: Φιλανθρωπικές δράσεις και πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης
Τα προϊόντα Doctor’s Formulas η νέα προσθήκη στην γκάμα της KYPROPHARM
Νέα ειδοποίηση για ανακλήσεις οχημάτων με ΤΑΚΑΤΑ-Μειώθηκε σε 69.516 ο συνολικός αριθμός ανακλήσεων για αερόσακους
Άσκηση εκκένωσης στο Metropolis Mall-Το σενάριο που αντιμετωπίστηκε με επιτυχία
Το Foody εντάσσεται στο σχέδιο επιβράβευσης καρτών «Ανταμοιβή» της Τράπεζας Κύπρου-Προνόμια και βαθμοί
Αύξηση €213 εκατ. στο έλλειμα του εμπορικού ισοζυγίου το 2024-Οι εξαγωγές και οι εισαγωγές της Κύπρου
Λιγότεροι οι Κύπριοι που έχουν προβλήματα με διαδικτυακές αγορές-Τα στοιχεία για την Ε.Ε.
Έφεραν ντομάτες από την Αίγυπτο και τις...βάφτισαν κυπριακές-Οι δύο νομοθεσίες και οι ενέργειες του Τμ. Γεωργίας