Λούκας Λεωνίδου: Η φιλοσοφία που διέπει την Toyota και το μήνυμα Let’s Go Beyond

Η πρωτοβουλία της Toyota "Let’s go beyond" στηρίζεται στην αποστολή της, ως πρακτική θεώρηση, δημιουργώντας έτσι μια νέα σελίδα για την Toyota Κύπρου. Επικεντρωμένη σε εξαιρετικές εμπειρίες, προσφέρει κινητικότητα που υπερβαίνει προσδοκίες, συμβάλλοντας στη βελτίωση μιας κοινωνίας για όλους.

Ο στόχος της Toyota είναι η ενίσχυση της επίγνωσης για κάθε μέλος της ομάδας σχετικά με τη σημασία της κάθε πράξης και βήματος, καθιστώντας έτσι τους συνεργάτες τους συνειδητοποιημένους ότι κάθε δράση επιφέρει σημαντικό αντίκτυπο.

Συνεπώς, το "Let’s go beyond" συνδέεται στενά με τη συμμετοχή και αφοσίωση των μελών της ομάδας της Toyota με στόχο την παροχή εξαιρετικών, εξατομικευμένων εμπειριών που προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της.

Για τη φιλοσοφία που διέπει τη νέα εκστρατεία της Toyota, Let’s Go Beyond και τους νέους στόχους μίλησε στην κάμερα του InBusiness TV, ο Marketing & CX Manager της Toyota, Λούκας Λεωνίδου.

Ο κ. Λεωνίδου αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία "Let’s Go Beyond" που αντιπροσωπεύει περισσότερο από μια προσπάθεια δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης και η οποία εστιάζει στην παροχή εξαιρετικών εμπειριών για τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

Το "Let’s Go Beyond" στηρίζεται στη συμμετοχή και αφοσίωση της ομάδας της Toyota, ενισχύοντας την κοινότητα της προς την επίτευξη των στόχων.

Το νέο retail concept συνδυάζει φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες, παρέχοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Αναδεικνύει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις τεχνολογίες, ενισχύοντας την επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες.

Δείτε πιο κάτω όλα όσα ανέφερε στο InBusiness TV ο Λούκας Λεωνίδου:

Δειτε Επισης

Όμιλος Παπαέλληνας: Ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων αρτοζαχαροπλαστικής Johnsof στην κυπριακή αγορά
Παγωτά PAPAFiLiPOU: 60 χρόνια αγνό παγωτό
Ο Όμιλος BAT ενισχύει τη δέσμευσή του για πρόληψη της πρόσβασης ανηλίκων στα προϊόντα καπνού και νικοτίνης
Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ αφιερώνουν τον μήνα Ιούνιο στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό
Σημαντική ανακοίνωση από Πετρολίνα–Προσοχή σε παραπλανητικά μηνύματα
Έπεσε η αυλαία των συνεδριάσεων της ερευνητικής για τους takata-Το αργότερο μέχρι 12 Ιουλίου έτοιμο το πόρισμα
Η NUXE παρουσίασε τα νέα αντηλιακά Gold Tanning oils SPF30 & SPF50
Total Protection™ No-Show™ Sunscreen SPF 50-Το νέο αντιηλιακό της COLORESCIENCE
Lidl Κύπρου: Ανέδειξε την αξία της συνεργασίας με Εβροφάρμα-Ένα press trip στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής
Τέσσερα χρόνια Κωτσόβολος στην Κύπρο: Εκεί που οδηγούν όλοι οι δρόμοι