Λούκας Λεωνίδου: Η φιλοσοφία που διέπει την Toyota και το μήνυμα Let’s Go Beyond

Η πρωτοβουλία της Toyota "Let’s go beyond" στηρίζεται στην αποστολή της, ως πρακτική θεώρηση, δημιουργώντας έτσι μια νέα σελίδα για την Toyota Κύπρου. Επικεντρωμένη σε εξαιρετικές εμπειρίες, προσφέρει κινητικότητα που υπερβαίνει προσδοκίες, συμβάλλοντας στη βελτίωση μιας κοινωνίας για όλους.

Ο στόχος της Toyota είναι η ενίσχυση της επίγνωσης για κάθε μέλος της ομάδας σχετικά με τη σημασία της κάθε πράξης και βήματος, καθιστώντας έτσι τους συνεργάτες τους συνειδητοποιημένους ότι κάθε δράση επιφέρει σημαντικό αντίκτυπο.

Συνεπώς, το "Let’s go beyond" συνδέεται στενά με τη συμμετοχή και αφοσίωση των μελών της ομάδας της Toyota με στόχο την παροχή εξαιρετικών, εξατομικευμένων εμπειριών που προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της.

Για τη φιλοσοφία που διέπει τη νέα εκστρατεία της Toyota, Let’s Go Beyond και τους νέους στόχους μίλησε στην κάμερα του InBusiness TV, ο Marketing & CX Manager της Toyota, Λούκας Λεωνίδου.

Ο κ. Λεωνίδου αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία "Let’s Go Beyond" που αντιπροσωπεύει περισσότερο από μια προσπάθεια δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης και η οποία εστιάζει στην παροχή εξαιρετικών εμπειριών για τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

Το "Let’s Go Beyond" στηρίζεται στη συμμετοχή και αφοσίωση της ομάδας της Toyota, ενισχύοντας την κοινότητα της προς την επίτευξη των στόχων.

Το νέο retail concept συνδυάζει φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες, παρέχοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Αναδεικνύει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις τεχνολογίες, ενισχύοντας την επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες.

Δείτε πιο κάτω όλα όσα ανέφερε στο InBusiness TV ο Λούκας Λεωνίδου:

Δειτε Επισης

Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν