Λούκας Λεωνίδου: Η φιλοσοφία που διέπει την Toyota και το μήνυμα Let’s Go Beyond

Η πρωτοβουλία της Toyota "Let’s go beyond" στηρίζεται στην αποστολή της, ως πρακτική θεώρηση, δημιουργώντας έτσι μια νέα σελίδα για την Toyota Κύπρου. Επικεντρωμένη σε εξαιρετικές εμπειρίες, προσφέρει κινητικότητα που υπερβαίνει προσδοκίες, συμβάλλοντας στη βελτίωση μιας κοινωνίας για όλους.

Ο στόχος της Toyota είναι η ενίσχυση της επίγνωσης για κάθε μέλος της ομάδας σχετικά με τη σημασία της κάθε πράξης και βήματος, καθιστώντας έτσι τους συνεργάτες τους συνειδητοποιημένους ότι κάθε δράση επιφέρει σημαντικό αντίκτυπο.

Συνεπώς, το "Let’s go beyond" συνδέεται στενά με τη συμμετοχή και αφοσίωση των μελών της ομάδας της Toyota με στόχο την παροχή εξαιρετικών, εξατομικευμένων εμπειριών που προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της.

Για τη φιλοσοφία που διέπει τη νέα εκστρατεία της Toyota, Let’s Go Beyond και τους νέους στόχους μίλησε στην κάμερα του InBusiness TV, ο Marketing & CX Manager της Toyota, Λούκας Λεωνίδου.

Ο κ. Λεωνίδου αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία "Let’s Go Beyond" που αντιπροσωπεύει περισσότερο από μια προσπάθεια δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης και η οποία εστιάζει στην παροχή εξαιρετικών εμπειριών για τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

Το "Let’s Go Beyond" στηρίζεται στη συμμετοχή και αφοσίωση της ομάδας της Toyota, ενισχύοντας την κοινότητα της προς την επίτευξη των στόχων.

Το νέο retail concept συνδυάζει φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες, παρέχοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Αναδεικνύει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις τεχνολογίες, ενισχύοντας την επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες.

Δείτε πιο κάτω όλα όσα ανέφερε στο InBusiness TV ο Λούκας Λεωνίδου:

Δειτε Επισης

Έφεραν ντομάτες από την Αίγυπτο και τις...βάφτισαν κυπριακές-Οι δύο νομοθεσίες και οι ενέργειες του Τμ. Γεωργίας
Τα METRO συνεχίζουν τη συνεργασία με την COCO-MAT για το πρόγραμμα συλλογής κουπονιών «Collect & Benefit»
Σοκολάτα: Στα ύψη η τιμή της-Λουκέτα σε ιστορικές σοκολατοποιίες
Eurostat: Κοντά στα €200 δις το εμπορικό πλεόνασμα στις συναλλαγές με τις ΗΠΑ
Τι ώθησε προς τα πάνω τις πωλήσεις των Jumbo σε Κύπρο και Ελλάδα το πρώτο δίμηνο του 2025
Κρατικό περίπτερο της Κύπρου στην 30η έκδοση της διεθνούς έκθεσης τροφίμων και ποτών Gulfood 2025
Η μοναδική ευκαιρία που δίνει στους χρήστες του το MyPetrolina app ενόψει Πάσχα
Πάτησε φρένο η αγορά αυτοκινήτου...Ετήσια μείωση 8,8% στις συνολικές εγγραφές το πρώτο δίμηνο του 2025
Warpoint: Μια αρένα εικονικής πραγματικότητας έρχεται στο Mall of Engomi
Ανεβασμένο το λιανεμπόριο σε έναν δύσκολο Γενάρη-Οι στυλοβάτες, η δυναμική των υπεραγορών και πώς κινήθηκαν οι άλλοι τομείς