Λούκας Λεωνίδου: Η φιλοσοφία που διέπει την Toyota και το μήνυμα Let’s Go Beyond

Η πρωτοβουλία της Toyota "Let’s go beyond" στηρίζεται στην αποστολή της, ως πρακτική θεώρηση, δημιουργώντας έτσι μια νέα σελίδα για την Toyota Κύπρου. Επικεντρωμένη σε εξαιρετικές εμπειρίες, προσφέρει κινητικότητα που υπερβαίνει προσδοκίες, συμβάλλοντας στη βελτίωση μιας κοινωνίας για όλους.

Ο στόχος της Toyota είναι η ενίσχυση της επίγνωσης για κάθε μέλος της ομάδας σχετικά με τη σημασία της κάθε πράξης και βήματος, καθιστώντας έτσι τους συνεργάτες τους συνειδητοποιημένους ότι κάθε δράση επιφέρει σημαντικό αντίκτυπο.

Συνεπώς, το "Let’s go beyond" συνδέεται στενά με τη συμμετοχή και αφοσίωση των μελών της ομάδας της Toyota με στόχο την παροχή εξαιρετικών, εξατομικευμένων εμπειριών που προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της.

Για τη φιλοσοφία που διέπει τη νέα εκστρατεία της Toyota, Let’s Go Beyond και τους νέους στόχους μίλησε στην κάμερα του InBusiness TV, ο Marketing & CX Manager της Toyota, Λούκας Λεωνίδου.

Ο κ. Λεωνίδου αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία "Let’s Go Beyond" που αντιπροσωπεύει περισσότερο από μια προσπάθεια δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης και η οποία εστιάζει στην παροχή εξαιρετικών εμπειριών για τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

Το "Let’s Go Beyond" στηρίζεται στη συμμετοχή και αφοσίωση της ομάδας της Toyota, ενισχύοντας την κοινότητα της προς την επίτευξη των στόχων.

Το νέο retail concept συνδυάζει φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες, παρέχοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Αναδεικνύει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις τεχνολογίες, ενισχύοντας την επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες.

Δείτε πιο κάτω όλα όσα ανέφερε στο InBusiness TV ο Λούκας Λεωνίδου:

Δειτε Επισης

Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
Μήνυμα και οδηγίες Toyota στους πελάτες της για τους takata-«Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια»
Αλ. Βαφεάδης: Σε συνεχή επαφή με όλους τους διανομείς για καταρτισμό του πλάνου υλοποίησης των ανακλήσεων
Μέτρα Ε.Ε. για προστασία καταναλωτών για ηλεκτρονικές αγορές από τρίτες χώρες
Nikkei: Προς ναυάγιο οι συζητήσεις μεταξύ Honda και Nissan για συγχώνευση
Λ. Ζουρίδης: Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο Υπεραγορών MAS
Αλέξης Άννινος: Στενό το περιθώριο των οκτώ μηνών, κάνουν ό,τι μπορούν οι εισαγωγείς για τις ανακλήσεις
Σύνδεσμος Τυροκόμων: Διαχρονική δέσμευση η διασφάλιση και περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών χαλλουμιού
Γ. Παπαναστασίου: Στρατηγικός και ο μεγαλύτερος εταίρος της Ε.Ε. από πλευράς εμπορίου και επενδύσεων οι ΗΠΑ
Οι προβληματικοί αερόσακοι δεν είναι μόνο takata...Η νέα λίστα με τα 425 αυτοκίνητα που ανακαλούνται