Η ιπτάμενη τσάντα 3D των Beauty Line που προσγειώνει η ORB στη Μακαρίου(vid)

Αν κυκλοφορώντας αυτές τις γιορτινές ημέρες στη Μακαρίου στη Λευκωσία δείτε μια ιπτάμενη 3D τσάντα των Beauty Line να υπερίπταται και να προσγειώνεται στην εμπορική λεωφόρο της πρωτεύουσας, μην εκπλαγείτε ούτε και να αγχωθείτε πως σας… απατούν τα μάτια σας.

Γιατί πολύ απλά, η ομάδα της ORB Communications για μια ακόμη φορά-όπως πάντα δηλαδή-είχε έμπνευση και απογείωσε την τσάντα των Beauty Line, τα οποία ως γνωστό πρόσφατα προσγειώθηκαν ή καλύτερα επέστρεψαν με νέο κατάστημα στη Μακαρίου.

Πρωτοπορώντας ξανά, με τη βοήθεια ενός απόλυτα ρεαλιστικού 3D prototype σχεδιασμού και αξιοποιώντας τη σύγχρονη CGI τεχνολογία, η ORB έφτιαξε μια εμπνευσμένη ταινία για τα Beauty Line, δημιουργώντας την τεράστια ιπτάμενη τσάντα τους να περιφέρεται στους δρόμους της Λευκωσίας, όπως ακριβώς θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί.

Το CGI Marketing είναι εδώ και η ORB το αξιοποιεί προς όφελος των brands που υπηρετεί. Και με μια ακόμη καθ’ όλα έξυπνη ιδέα, βάζει φαρδιά πλατιά την υπογραφή της σε ένα άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα, σε μια ακόμη άκρως εντυπωσιακή επικοινωνιακή καμπάνια.

Όπως άλλωστε θα διαπιστώσετε, εκτός από «Έμπνευση ομορφιάς», όπως και το σλόγκαν των καταστημάτων Beauty Line, η έμπνευση είναι διάχυτη και στη δημιουργικότητα της ORB.

Δειτε Επισης

Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας
Μέχρι την 1η Αυγούστου αιτήσεις για υποτροφίες από το Enavsma Foundation
Η Sleed σχεδιάζει την digital στρατηγική της Vileda στην Ελλάδα
Ο Shaul Keinan και το όραμα της Κύπρου ως διεθνής επιχειρηματικός προορισμός