Η Αdmirals φέρνει το χριστουγεννιάτικο πνεύμα στα Παιδιατρικά Τμήματα του ΟΚΥπΥ

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και η εταιρεία Admirals φέρνει το πνεύμα των Χριστουγέννων στο Νοσοκομείο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος ΙΙΙ΄ (ΝΑΜ ΙΙΙ) και στις Παιδιατρικές Κλινικές των Νοσοκομείων του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ).

Η Admirals, ενισχύοντας το έργο του ΟΚΥπΥ, φρόντισε για τον στολισμό των Χριστουγεννιάτικων Δέντρων στην κεντρική είσοδο και στον παιδότοπο του ΝΑΜ ΙΙΙ, όπως επίσης και στις Παιδιατρικές Κλινικές του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού και του Γενικού Νοσοκομείου Λάρνακας. Παράλληλα η εταιρεία, εξασφάλισε δώρα για όλα τα παιδιά που νοσηλεύονται αυτές τις μέρες στα Νοσοκομεία του ΟΚΥπΥ.

admirals2

Ενέργειες σαν και αυτές, μέσα από τις οποίες εκδηλώνεται η προσφορά και η αλληλεγγύη όπως προστάζει το πνεύμα των Χριστουγέννων μοιράζουν χαμόγελα στους μικρούς ασθενείς και αναπτερώνουν το ηθικό του προσωπικού των Νοσηλευτηρίων το οποίο δίνει καθημερινό αγώνα με τα παιδιά ώστε να επιστρέψουν το συντομότερο και με υγεία στις οικογένειές τους.

admirals3

Εκ μέρους της Admirals, ο Γενικός Διοικητικός Διευθυντής Ανδρέας Ιωάννου, εξέφρασε τη χαρά του για τα χαμόγελα που έφερε αυτή η πρωτοβουλία στα πρόσωπα των παιδιών. Επίσης, αναφέρθηκε στη δέσμευση και τις προσπάθειες της Admirals να ανταποκριθεί στην ανάγκη για κοινωνική δράση. Τέλος, τόνισε ότι μέσα από ουσιαστικές δράσεις είμαστε όλοι σε θέση να λειτουργήσουμε προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα να προσεγγίσουμε τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως είναι τα παιδιά".

Δειτε Επισης

Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας
Μέχρι την 1η Αυγούστου αιτήσεις για υποτροφίες από το Enavsma Foundation
Η Sleed σχεδιάζει την digital στρατηγική της Vileda στην Ελλάδα
Ο Shaul Keinan και το όραμα της Κύπρου ως διεθνής επιχειρηματικός προορισμός
Ο πρώτος χρόνος του διατραπεζικού έργου ESG και πώς βαθμολογούνται οι κυπριακές επιχειρήσεις-Αποκαλυπτικά ευρήματα