Atterbury Europe: Ολοκληρωμένες κυκλοφοριακές λύσεις για το Mall of Limassol

Η Atterbury Europe, κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων, παρουσίασε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τη διαχείριση της κυκλοφορίας στην κεντρική Λεμεσό, εν όψει της προτεινόμενης ανάπτυξης του Mall of Limassol. Η πρωτοβουλία αυτή αντανακλά τη δέσμευση της Atterbury, όχι μόνο για την ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας αλλά και τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής στην περιοχή.

Το προτεινόμενο Mall of Limassol έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τη διαχείριση της κυκλοφορίας, έναν κρίσιμο παράγοντα για το σχεδιασμό και τη βιωσιμότητα κάθε ανάπτυξης. Ο κ. Roux Gerber, Επικεφαλής Αναπτυξιακών Έργων της Atterbury Europe, τόνισε την πολύπλευρη έννοια του όρου «κυκλοφορία», που περιλαμβάνει τις πτυχές της διακίνησης τόσο των οχημάτων, όσο των πεζών και των διανομών. Το σχέδιο διασφαλίζει την απρόσκοπτη και αδιάληπτη πρόσβαση για όλες αυτές τις κατηγορίες, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία για τους ενοικιαστές, τους πελάτες αλλά και τους περίοικους.

malloflimassol18122

Η Atterbury Europe έχει εκπονήσει εκτεταμένες ανεξάρτητες μελέτες εκτίμησης των κυκλοφοριακών επιπτώσεων σε συνεργασία και διαβούλευση με τις τοπικές αρχές. Οι μελέτες αυτές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του σχεδιασμού της εν λόγω ανάπτυξης, διασφαλίζοντας έτσι ότι το νέο εμπορικό κέντρο θα συμπληρώσει την ταχεία αστική ανάπτυξη της Λεμεσού, χωρίς να επιδεινώσει τις υπάρχουσες κυκλοφοριακές ανησυχίες.

Η κ. Lucille Louw, Διευθύντρια Ενεργητικού της Atterbury Europe, υπογράμμισε τη σημασία της συνεχούς διαχείρισης της κυκλοφορίας για τη λειτουργική επιτυχία ενός εμπορικού κέντρου. Η αποτελεσματική διαχείριση της κυκλοφορίας παρομοιάζεται ακριβώς όπως και η διασφάλιση μιας υγιούς κυκλοφοριακής ροής σε ένα ζωντανό οργανισμό, όπου οι πελάτες, οι ενοικιαστές και το σύστημα διανομής αλληλοεπιδρούν αρμονικά.

malloflimassol18123

Οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές λύσεις για το Mall of Limassol είναι ολοκληρωμένες, καλύπτοντας διάφορες πτυχές, όπως η διαχείριση της στάθμευσης, η κυκλοφορία των πελατών εντός του εμπορικού κέντρου και η διατήρηση σαφών και αποτελεσματικών διαδρομών πρόσβασης. Τα μέτρα αυτά αναμένεται όχι μόνο να καλύψουν τις ανάγκες του εμπορικού κέντρου, αλλά και να αμβλύνουν μέρος της υφιστάμενης κυκλοφοριακής συμφόρησης στη περιοχή.

malloflimassol18124

Η κ. Roux Gerber αναφέρθηκε επίσης στην κυκλοφοριακή λύση του εμπορικού κέντρου στο πλαίσιο του πολεοδομικού σχεδίου της Λεμεσού, σημειώνοντας ότι οι επιπτώσεις του προτεινόμενου εμπορικού κέντρου στο κυκλοφοριακό είναι σημαντικά μικρότερες από εκείνες ενός ενδεχόμενου σχεδίου οικιστικών ή μικτών χρήσεων υψηλής πυκνότητας. Ο σχεδιασμός της ανάπτυξης συνέχισε, ενσωματώνει στρατηγικές λύσεις για τη βελτιστοποίηση της κυκλοφοριακής ροής, αντανακλώντας τη δέσμευση της Atterbury Europe σε κοινοτικά και περιβαλλοντικά ζητήματα.

malloflimassol18125

Εν κατακλείδι, το προτεινόμενο Mall of Limassol, υπό τη διαχείριση της Atterbury Europe, πρόκειται να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην αστική ανάπτυξη λιανικού εμπορίου. Με τις καινοτόμες λύσεις διαχείρισης της κυκλοφορίας, το εμπορικό κέντρο υπόσχεται όχι μόνο μια ανώτερη εμπειρία αγορών, αλλά και μια σημαντική συμβολή στη βελτίωση της συνολικής κυκλοφοριακής κατάστασης στην ευρύτερη περιοχή.

malloflimassol18126

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα, ακολουθήστε το πιο κάτω σύνδεσμο:

Navigating success: Comprehensive traffic solutions for central Limassol

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών