ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: Αppλά και χωρίς χρεώσεις

Οι τραπεζικές συναλλαγές δεν μπορούν ποτέ να ξαναγίνουν όπως τις γνωρίζαμε ως πρόσφατα. Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία και οι συνθήκες έχουν φέρει ραγδαίες εξελίξεις. Ο ανταγωνισμός τόσο για τις τραπεζικές υπηρεσίες όσο και για τα προϊόντα που προσφέρονται είναι παγκόσμιας κλίμακας και οι τράπεζες δεν μπορούν παρά να εκσυγχρονιστούν, προσφέροντας στους πελάτες έξυπνη εξυπηρέτηση, μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια.

Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες του πελάτη και ακολουθώντας πελατοκεντρική προσέγγιση, η Ελληνική Τράπεζα αναβαθμίζει τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης, απλοποιεί τις διαδικασίες και εστιάζει στο μοντέλο «phygital», παντρεύοντας τη φυσική παρουσία (physical) µε την ψηφιοποίηση (digital).

Στόχος είναι η προσφορά σύγχρονων λύσεων με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Παράλληλα, προτρέπει και «εκπαιδεύει» τους πελάτες της ώστε να αξιοποιήσουν τα εναλλακτικά της κανάλια για αποτελεσματικότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση, χωρίς χρεώσεις.

Ανοδική ψηφιακή στροφή

Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι το κοινό έχει αγκαλιάσει την ψηφιακή στροφή της Ελληνικής Τράπεζας, καθώς πέραν του 85% των συναλλαγών διενεργούνται μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια, χωρίς φυσική παρουσία στο κατάστημα. Η επιλογή των πελατών είναι ξεκάθαρη. Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο του 2023 μόλις το 9% των συναλλαγών πραγματοποιήθηκαν σε κάποιο κατάστημα, ενώ το 91% διεκπεραιώθηκε μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια της Τράπεζας.

Τον Σεπτέμβριο του 2023 το 48% των συναλλαγών πραγματοποιήθηκε μέσω Online Banking, το 43% στις ΑΤΜ και μόλις το 9% στα καταστήματα, ενώ το 98% των μεταφορών χρημάτων πραγματοποιείται μέσω του Online Banking.

Επίσης, το 82% των καταθέσεων πραγματοποιείται μέσω ΑΤΜ, ξεπερνώντας πλέον κατά πολύ τον παραδοσιακό τρόπο της κατάθεσης χρημάτων στα ταμεία της Τράπεζας, που έχουν πλέον περιοριστεί στο 18%. Το 96% των αναλήψεων πραγματοποιείται σταθερά από τις ΑΤΜ. Επιπλέον, τους τελευταίους τρεις μήνες οι χρήστες του Hellenic Bank Mobile App αυξήθηκαν κατά 66%, ενώ οι συναλλαγές στο Contact Pay τον τελευταίο χρόνο αυξήθηκαν κατά 47% σε ένα χρόνο.

Οnline γρήγορα κι απλά

Οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας εύκολα και χωρίς να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στο Online Banking, ώστε να κάνουν τις βασικές τους τραπεζικές συναλλαγές.

Έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν εικονικές κάρτες για πιο ασφαλείς διαδικτυακές συναλλαγές, να αποστείλουν έμβασμα μέχρι €5000 δωρεάν σε χώρες της Ευρώπης (SEPA), να διαχειριστούν εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς και τις κάρτες τους, να δουν και να λάβουν πιστοποιητικά τόκου και IBAN, να ανακτήσουν το PIN τους ή να παγώσουν προσωρινά την κάρτα τους ή ακόμα και να παραγγείλουν βιβλιάριο επιταγών. Επίσης, μπορούν να πληρώσουν σε 17 κατηγορίες οργανισμών και πάνω από 1200 διαφορετικούς λογαριασμούς, σε συνεργασία με την JCC Smart.

Ακόμα, μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Τράπεζας, οι πελάτες μπορούν να διευθετήσουν ραντεβού με λειτουργό, το οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε διαδικτυακά είτε με φυσική παρουσία σε κατάστημα, για υπηρεσίες όπως πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια, επενδυτικές επιλογές και άλλα.

Η ανανεωμένη ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας προσφέρει μια βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, με επιπλέον φίλτρα και εύκολη σύγκριση προϊόντων και υπηρεσιών, εύκολη πλοήγηση, αλλά και αναβαθμισμένο Online Banking, το οποίο πλέον διαθέτει την ίδια εμπειρία χρήστη με το Hellenic Bank Mobile App.

Μέσα από το εύχρηστο Online Banking, οι πελάτες έχουν δωρεάν άμεση πρόσβαση και μπορούν να διαχειριστούν τους λογαριασμούς τους άνετα και με ασφάλεια ανά πάσα στιγμή, από οπουδήποτε, είτε από προσωπικό είτε από επαγγελματικό λογαριασμό, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν ένα υποκατάστημα.

Contact Pay και Digital Wallets

Μέσω του αναβαθμισμένου Hellenic Bank Mobile App οι καθημερινές συναλλαγές με το κινητό είναι τόσο απλές όσο η αποστολή ενός μηνύματος. Με το Contact Pay ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει σε πραγματικό χρόνο απεριόριστες δωρεάν μεταφορές χρημάτων, αλλά και να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού του σε πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας.

Η σύνδεση στον λογαριασμό πραγματοποιείται βιομετρικά, χωρίς την εισαγωγή κωδικών, αλλά με το δαχτυλικό αποτύπωμα ή την αναγνώριση του προσώπου του χρήστη. Παράλληλα, η ταυτοποίηση γίνεται πιο εύκολα και γρήγορα από ποτέ, χωρίς SMS – OTP και άλλες χρονοβόρες διαδικασίες. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να παγώσουν την κάρτα τους ανά πάσα στιγμή για λόγους ασφαλείας, σε περίπτωση που αυτή χαθεί ή κλαπεί.

Σημειώνεται ότι οι κάτοχοι καρτών Visa και Mastercard μπορούν να πραγματοποιούν ανέπαφες πληρωμές τόσο μέσω Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay και Hellenic Bank Wallet.

Δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς

Στο ευρύ και παγκύπριο δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν 24/7 και να πραγματοποιήσουν, μεταξύ άλλων, αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών, πολλαπλή κατάθεση επιταγών, να δουν τα υπόλοιπα των λογαριασμών τους και να εκτυπώσουν το IBAN τους. Με τη χρεωστική τους κάρτα συνδεδεμένη με λογαριασμό Ταμιευτηρίου ή λογαριασμό Basic της Ελληνικής Τράπεζας, οι πελάτες μπορούν επίσης να κάνουν δωρεάν αναλήψεις μετρητών σε ευρώ από οποιαδήποτε ΑΤΜ, οποιασδήποτε τράπεζας στην Κύπρο και στο εξωτερικό.

Επιπλέον, μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της Ελληνικής Τράπεζας, στον αριθμό 8000 9999, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν για μια πλειάδα υπηρεσιών, να εκδώσουν νέα χρεωστική κάρτα, να λάβουν πληροφορίες για λογαριασμούς, δάνεια και καταθέσεις προθεσμίας. Ακόμα, έχουν τη δυνατότητα να τροποποιήσουν ή να ακυρώσουν πάγια εντολή, να παραγγείλουν καταστάσεις λογαριασμών, να διορθώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία επικοινωνίας, να λάβουν καθοδήγηση για τη διαδικασία εγγραφής και χρήσης του Online Banking και πολλά άλλα.

Ενημερωθείτε για τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης στην επίσημη ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας

https://www.hellenicbank.com

Το πρότυπο City Branch

Αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες μας και δίνοντας έμφαση στο «Phygital» μοντέλο εξυπηρέτησης, η στροφή αυτή γίνεται ως μια φυσική μετεξέλιξη. Το κατάστημα - πρότυπο City Branch στη Λευκωσία στήθηκε με αυτή τη λογική, προσφέροντας εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες σε έναν πολυχώρο τραπεζικής εξυπηρέτησης. Το κατάστημα διαθέτει ειδικά διαμορφωμένο χώρο αυτοεξυπηρέτησης για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές, που υποστηρίζεται από τους Meeters Greeters της Τράπεζας και In Lobby ΑΤΜ. Ταυτόχρονα, λειτουργεί 24/7 ειδικός χώρος αυτοεξυπηρέτησης, όπου οι ιδιώτες πελάτες με τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας μπορούν να έχουν πρόσβαση στον χώρο για τη χρήση της ΑΤΜ, ενώ οι επιχειρηματικοί πελάτες μας μπορούν να κάνουν τις καταθέσεις τους στις μηχανές coins & cash 360.

Στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλέφωνο: 80009999

(από Κύπρο - δωρεάν), +35722500500 (από εξωτερικό)

E-mail: contact@hellenicbank.com

Ιστοσελίδα: www.hellenicbank.com

Δειτε Επισης

Digital Payments: The only way forward
payabl.: An omniverse of payments
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: Αppλά και χωρίς χρεώσεις
ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ: Μαζί και στην ψηφιακή εποχή
ECOMMBΧ: Creating change
TFI Markets Ltd: Η νέα κανονικότητα στον χώρο των συναλλαγών