Η Black Friday που ατόνησε και ο θεσμός που πρέπει να βρει ξανά την χαμένη του αίγλη

Πολύ διαφορετική συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια ήταν η φετινή Black Friday, αφού κατά καθολική διαπίστωση δεν υπήρξε το πάλαι ποτέ τεράστιο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές και μάλλον μια συνηθισμένη Παρασκευή ήταν για την αγορά.

Η διαπίστωση αυτή, που γίνεται και από τα πλέον επίσημα χείλη από πλευράς λιανεμπόρων, σίγουρα θα πρέπει να προβληματίσει άπαντες ως προς τους λόγους για τους οποίους μια μέρα που αποτελούσε σημείο αναφοράς για το λιανικό εμπόριο στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, δείχνει να έχει ατονήσει και μάλιστα σε τόσο μεγάλο βαθμό.

Οι λόγοι σύμφωνα με τις αναλύσεις που γίνονται είναι διάφοροι και άπτονται διαφορετικών παραμέτρων.

Το ζήτημα είναι όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς να ενδιατρίψουν σε αυτούς και μέσα από βελτιωτικού χαρακτήρα κινήσεις και αποφάσεις, να προσπαθήσουν να δώσουν ξανά στον θεσμό την χαμένη του αίγλη.

Αυτό επιτάσσει το καλώς νοούμενο συμφέρον, τόσο του επιχειρηματικού κόσμου στον τομέα του λιανικού εμπορίου όσο και των καταναλωτών.

Δειτε Επισης

Ισχυρές προσωπικότητες του κυπριακού επιχειρείν στο πλευρό του Χαράλαμπου Προύντζου
Η κριτική και η αναγνώριση του έργου που επιτελεί ο Γιάννης Παναγιώτου
Το μέγεθος της Eurobank ιδίοις ομάσσοι-Μια μοναδική εμπειρία
Η ενιαία εποπτική αρχή και η «μονοκόμματη» στάση του Δικηγορικού Συλλόγου
Οι «δηλητηριασμένες» λέξεις του Χρήστου Στυλιανίδη που εξόργισαν τον John Christodoulou
Η φημολογία για Κεραυνό-Κουμή και η... ψήφος εμπιστοσύνης που πήραν από Χριστοδουλίδη
Επιχειρηματικό κέντρο μάι άς
Έπλεξε το εγκώμιο και έστειλε μηνύματα για τον Διοικητή Ηροδότου ο Αγκαστινιώτης
Τι βρέθηκε στο… μενού εξόρμησης Κωνσταντίνου Πετρίδη και Παύλου Ιωάννου στα ορεινά
Η Black Friday που ατόνησε και ο θεσμός που πρέπει να βρει ξανά την χαμένη του αίγλη