Η Black Friday που ατόνησε και ο θεσμός που πρέπει να βρει ξανά την χαμένη του αίγλη

Πολύ διαφορετική συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια ήταν η φετινή Black Friday, αφού κατά καθολική διαπίστωση δεν υπήρξε το πάλαι ποτέ τεράστιο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές και μάλλον μια συνηθισμένη Παρασκευή ήταν για την αγορά.

Η διαπίστωση αυτή, που γίνεται και από τα πλέον επίσημα χείλη από πλευράς λιανεμπόρων, σίγουρα θα πρέπει να προβληματίσει άπαντες ως προς τους λόγους για τους οποίους μια μέρα που αποτελούσε σημείο αναφοράς για το λιανικό εμπόριο στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, δείχνει να έχει ατονήσει και μάλιστα σε τόσο μεγάλο βαθμό.

Οι λόγοι σύμφωνα με τις αναλύσεις που γίνονται είναι διάφοροι και άπτονται διαφορετικών παραμέτρων.

Το ζήτημα είναι όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς να ενδιατρίψουν σε αυτούς και μέσα από βελτιωτικού χαρακτήρα κινήσεις και αποφάσεις, να προσπαθήσουν να δώσουν ξανά στον θεσμό την χαμένη του αίγλη.

Αυτό επιτάσσει το καλώς νοούμενο συμφέρον, τόσο του επιχειρηματικού κόσμου στον τομέα του λιανικού εμπορίου όσο και των καταναλωτών.

Δειτε Επισης

Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Παζαράκι PwC Foundation με πολλαπλασιαστικό όφελος
Η καθηλωτική εμπειρία του Μιχάλη Αντωνίου που δεν περιγράφεται με λόγια (pics)
«Ο επαγγελματικός καθαρισμός στα καλύτερά του» και τα εύσημα από Χριστόδουλο Αγκαστινιώτη
Σε δείπνο με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στελεχών της διοίκησης της Eurobank ο Νίκος Χριστοδουλίδης
Ελληνική-Eurobank: Ποιο θα είναι το… σπίτι της ενοποιημένης τράπεζας;
Η… συγχώνευση ξεκίνησε από τους εθελοντές
Το κρίσιμο ερώτημα... Θα σταθούν όλοι στο ύψος των περιστάσεων για τον φορολογικό μετασχηματισμό;
Θολές απαντήσεις για τον Great Sea Interconnector και ηλεκτρική διασύνδεση με βάρκα την ελπίδα