Η Black Friday που ατόνησε και ο θεσμός που πρέπει να βρει ξανά την χαμένη του αίγλη

Πολύ διαφορετική συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια ήταν η φετινή Black Friday, αφού κατά καθολική διαπίστωση δεν υπήρξε το πάλαι ποτέ τεράστιο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές και μάλλον μια συνηθισμένη Παρασκευή ήταν για την αγορά.

Η διαπίστωση αυτή, που γίνεται και από τα πλέον επίσημα χείλη από πλευράς λιανεμπόρων, σίγουρα θα πρέπει να προβληματίσει άπαντες ως προς τους λόγους για τους οποίους μια μέρα που αποτελούσε σημείο αναφοράς για το λιανικό εμπόριο στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, δείχνει να έχει ατονήσει και μάλιστα σε τόσο μεγάλο βαθμό.

Οι λόγοι σύμφωνα με τις αναλύσεις που γίνονται είναι διάφοροι και άπτονται διαφορετικών παραμέτρων.

Το ζήτημα είναι όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς να ενδιατρίψουν σε αυτούς και μέσα από βελτιωτικού χαρακτήρα κινήσεις και αποφάσεις, να προσπαθήσουν να δώσουν ξανά στον θεσμό την χαμένη του αίγλη.

Αυτό επιτάσσει το καλώς νοούμενο συμφέρον, τόσο του επιχειρηματικού κόσμου στον τομέα του λιανικού εμπορίου όσο και των καταναλωτών.

Δειτε Επισης

Το αλαλούμ με τα ενεργειακά και ο εκνευρισμός Παπαναστασίου με την ΔΕΦΑ-«Ακούτε την ερώτηση πριν να απαντάτε»
Φίλοι για πάντα…
Η κρίση στην περιοχή μας, η συμφόρηση στα αεροδρόμια και τα οφειλόμενα εύσημα στην Hermes Airports
Πήρε βόλτα στην θάλασσα τον Μόντι ο Χριστοδουλίδης…(pics)
Το δείπνο του Σταύρου Σταύρου στον αναπληρώτη υπουργό Εξωτερικών του Ουζμπεκιστάν-Τι περιλάμβανε το... μενού
Η Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων τον Μάιο…(video)
ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»
Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ